Afghanknullaren och feministkrullet är så patetiskt störande så det finns inte. De både symboliserar verkligen urtypen för en "psykiskt stark" feminist utan rationellt tänkande och med en låtsasaltruistisk personlighet som allt för ofta bryter ihop för minsta lilla när deras trygga lilla bubbla spricker. En inbillad bubbla de tror sig ha rätt till bara för att de just är "psykiskt starka" feminister.
Fick mig ett gott skratt när gruppen diskuterade om vem de skulle lägga sin röst på i örådet och Désirée satt knäpptyst med blicken ner i marken för att sedan inför kamerateamet klaga på att det inte är någon demokrati i gruppen

Tror inte hon begriper sig på begreppet demokrati när hon klagar över att "den som skriker högst är den som får sin vilja igenom" samtidigt som hon sitter knäpptyst, som om alla andra borde kunna läsa hennes tankar. En curlad och bortskämd unge som förväntar sig att alla andra villkorslöst ska behöva pressa fram hennes åsikt istället för att själv bara säga sin åsikt.
Hade jag börjat kolla på programmet vid scenen då hon storlipar över ett avskyvärt beteende från Nick och sedan sett gruppen sitta och bråka över samma beteende och hört Pascals allvarsamma utläggning om "den större personen", förlåtelse och utstötning, då hade jag trott att Nick typ smällt till Afghanknullaren på käften eller slängt iväg hennes saker och kallat henne hora osv. Att sen istället höra "jag frågade varför hon envisas med att prata Engelska" som orsaken till problemet så hade jag också brutit ihop av den tragiska komiken