2018-03-26, 10:27
Medlem
Asklords avatar
Och priset för genomvidrigaste personligheten går till...vänta! delad plats!
Grattis Batik-Vickan och Negermor!

Man såg hur negermor satt och njöt på örådet. Det riktigt lyste i hennes ögon. Hon har väntat på örådet så hon kan skicka ut Månsson. De andra hade lika gärna kunnat skicka ut homofilen, men han har ju haft mer socialt samspel med gruppen, samt inte hamnat på negermors dåliga sida.

Batik-häxan gjåter fast att hon är en sån stark kvinna Hon behöver inte frysa om natten då hennes offerkofta håller henne varm. Vilket jäkla barnsligt beteende. Hon har varit negativ och paranoid sedan avsnitt ett ungefär. Saknar hon sina vuxenbarn förmycket tro?
2018-03-26, 10:33
Medlem
crippledmfs avatar
Afghanknullaren och feministkrullet är så patetiskt störande så det finns inte. De både symboliserar verkligen urtypen för en "psykiskt stark" feminist utan rationellt tänkande och med en låtsasaltruistisk personlighet som allt för ofta bryter ihop för minsta lilla när deras trygga lilla bubbla spricker. En inbillad bubbla de tror sig ha rätt till bara för att de just är "psykiskt starka" feminister.

Fick mig ett gott skratt när gruppen diskuterade om vem de skulle lägga sin röst på i örådet och Désirée satt knäpptyst med blicken ner i marken för att sedan inför kamerateamet klaga på att det inte är någon demokrati i gruppen Tror inte hon begriper sig på begreppet demokrati när hon klagar över att "den som skriker högst är den som får sin vilja igenom" samtidigt som hon sitter knäpptyst, som om alla andra borde kunna läsa hennes tankar. En curlad och bortskämd unge som förväntar sig att alla andra villkorslöst ska behöva pressa fram hennes åsikt istället för att själv bara säga sin åsikt.

Hade jag börjat kolla på programmet vid scenen då hon storlipar över ett avskyvärt beteende från Nick och sedan sett gruppen sitta och bråka över samma beteende och hört Pascals allvarsamma utläggning om "den större personen", förlåtelse och utstötning, då hade jag trott att Nick typ smällt till Afghanknullaren på käften eller slängt iväg hennes saker och kallat henne hora osv. Att sen istället höra "jag frågade varför hon envisas med att prata Engelska" som orsaken till problemet så hade jag också brutit ihop av den tragiska komiken
2018-03-26, 11:09
Medlem
bagarn29s avatar
Nick är en stor förvuxen barnunge som skrik och bråkar för att få som han vill.
2018-03-26, 11:34
Medlem
Jag är helt enig med nedanstående inlägg. Reagerade också på Desirees kommentar om demokrati. Det var flera röster som nämnde Lina som kandidat att rösta bort, det är väl demokrati om något. Nä, jat tror det handlar om att vissa kvinnor blir kränkta av ifall saker inte går till på exakt det sätt de föreställt sig och då tar det som personlig "diss". Hon tillhör generation bortskämd och fullkomlig, utan insikt och ödmjukhet.

Pascal tycker jag är töntig när han jamsar med Victoria. det är så uppenbart att hon överreagerat och dessutom från dag ett hållit sig i bakgrunden. Vill man bli inkluderad får man bidra lite själv faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av crippledmf
Afghanknullaren och feministkrullet är så patetiskt störande så det finns inte. De både symboliserar verkligen urtypen för en "psykiskt stark" feminist utan rationellt tänkande och med en låtsasaltruistisk personlighet som allt för ofta bryter ihop för minsta lilla när deras trygga lilla bubbla spricker. En inbillad bubbla de tror sig ha rätt till bara för att de just är "psykiskt starka" feminister.

Fick mig ett gott skratt när gruppen diskuterade om vem de skulle lägga sin röst på i örådet och Désirée satt knäpptyst med blicken ner i marken för att sedan inför kamerateamet klaga på att det inte är någon demokrati i gruppen Tror inte hon begriper sig på begreppet demokrati när hon klagar över att "den som skriker högst är den som får sin vilja igenom" samtidigt som hon sitter knäpptyst, som om alla andra borde kunna läsa hennes tankar. En curlad och bortskämd unge som förväntar sig att alla andra villkorslöst ska behöva pressa fram hennes åsikt istället för att själv bara säga sin åsikt.

Hade jag börjat kolla på programmet vid scenen då hon storlipar över ett avskyvärt beteende från Nick och sedan sett gruppen sitta och bråka över samma beteende och hört Pascals allvarsamma utläggning om "den större personen", förlåtelse och utstötning, då hade jag trott att Nick typ smällt till Afghanknullaren på käften eller slängt iväg hennes saker och kallat henne hora osv. Att sen istället höra "jag frågade varför hon envisas med att prata Engelska" som orsaken till problemet så hade jag också brutit ihop av den tragiska komiken
2018-03-26, 11:47
Medlem
Jag tycker att Jim är rolig, speciellt när han sa ” jag petar vad fan jag vill med min pinne ”

Men gruppens alfahanne är ju Nick, hallänningen!
2018-03-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Månsson är det bästa som hänt Robinson sen premiärsäsongen 1997.

2018-03-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Är han verkligen psykolog? Varför presenteras han inte som det då (ja jag vet att samtalsterapeut är en psykologs arbetsområden)?

Nej du behöver definitivt inte vara psykolog för att ha titeln "samtalsterapeut".
2018-03-26, 12:17
Medlem
Nick har tydligen blivit mordhotad skriver han på Instagram. I kommentarerna till hans inlägg flödar hatet från olika kvinnor.
2018-03-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Fan! Månsson var ju en stor favorit. En genomsnäll människa som konstant klantade till det lite. En blandning av Homer Simpson och Ulf i ICA-reklamen.

Hoppas han kommer tillbaka!

Nej ! Jag tyckte att han verkade sliskig och ointelligent på något sätt . Tänk så olika man kan uppfatta en människa som man dessutom inte känner alls !
2018-03-26, 13:17
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Nick har tydligen blivit mordhotad skriver han på Instagram. I kommentarerna till hans inlägg flödar hatet från olika kvinnor.

#deärdär
2018-03-26, 14:09
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:

Citat:
Behöver inte betyda det men hur har de annars lärt känna varandra då?

Flyget påväg ner kanske?
2018-03-26, 14:29
Avslutad
Citat:

Ja, folk är bra efterblivna. Undrar vad kvinnorna skriver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in