2018-03-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
beter sig som en bitter jävla 5 åring

månsson var körd den stunden han valde lillemor
Stämmer. Hon är tillräckligt ointelligent för att därmed hata honom resten av livet.
2018-03-25, 21:37
Medlem
Hunden007s avatar
den som ser ut som mest feminist hatar verkligen viktoria.
2018-03-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
.....antagligen sög hennes underligmedvetna upp den opportunistiska motiveringen det kan ju inte bara var jag. Månsson måste ju få ut något av sitt syndastraff (psykologen säger jag jag jag) vilket kanske rentav var vad som fick henne lack, det hade varit intressant att se Lillemors inhibering ifall han bara lärt sig inte peta i sår som värsta samtalsterapeuten
Är han verkligen psykolog? Varför presenteras han inte som det då (ja jag vet att samtalsterapeut är en psykologs arbetsområden)?
2018-03-25, 21:39
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Vilken barnrumpetant! 44 år? Knappast!
2018-03-25, 21:40
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Är han verkligen psykolog? Varför presenteras han inte som det då (ja jag vet att samtalsterapeut är en psykologs arbetsområden)?

Psykolog och samtalsterapeut är inte samma sak..,

Muskel gubben låter ibland som Björn Ranelid, det är väl dialekten.
2018-03-25, 21:40
Medlem
Xedomes avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Stämmer. Hon är tillräckligt ointelligent för att därmed hata honom resten av livet.

Är snarare han som borde valt en kille att tvingas kedjas ihop med honom istället som är korkad.

Det lär väl kräva sin tribut nu.
Senast redigerad av Xedome 2018-03-25 kl. 21:43. Anledning: .
2018-03-25, 21:41
Medlem
''Och sedan bli ihopkedjad med Månsson av alla'' -Lillemor

Det säger hon inför alla. Vilket äcklig jävla människa hon är. Vad har Månsson gjort mot henne? Jag antar ingenting. Hon är väl på honom för att han är den tysta killen i gruppen som inte kan stå upp för sig själv. Jag hade fan gett henne en höger.

EDIT: Riktigt fult av henne också att konfrontera Månsson precis innan de ska rösta antagligen för att hon vill att han ska ut.
Senast redigerad av Onmyo 2018-03-25 kl. 21:45.
2018-03-25, 21:42
Medlem
michail.bakunins avatar
Enligt mig får snuten gärna vinna eller Pascal. Nu följer jag inte Robinson dagligen eller ser på det noga sitter vid mobilen eller datorn när jag slagit på tv:n. Jag går på känn från det jag ser.

Batikhäxan är van att stå vid centrum och passas upp av vad som kallas unga män. Får vibbar av en Johanna Möller.
2018-03-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Psykolog och samtalsterapeut är inte samma sak..,
Och vad för utbildning krävs till det då?

Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Viktoria är ett as, hon säger att hon självmant drar sig undan men gnäller för att hon är utanför.
Hur går den ekvationen ihop.

Hennes glas är alltid halvtomt!!

Hennes personlighet har jag väldigt svårt för en riktig backstabber som själv anser att hon alltid handlar rätt och att andra alltid är dumma och orättvisa.
och varför ska hon hela tiden säga att hon är utanför och att dom andra baktalar henne?
Medlem
bombaccis avatar
Anders känns lite fånig som programledare. Han kan väl strunta i om de låter en fågel leva eller ej. Tycker de ska rösta bort Johan ( make up artisten).

Månson känns svag både mentalt o fysiskt. Han tror jag inte bidrar speciellt mycket heller till gruppen.
Medlem
Hunden007s avatar
haha Lillemor kastar verkligen Månsson under bussen.

hoppas verkligen inte han åker.
2018-03-25, 21:46
Medlem
Xedomes avatar
Hm.. "- Kan inte jag få din pinne, så ser det ut som om jag också plockar ved...?"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in