2018-05-15, 22:15
Medlem
Addhocs avatar
Alltså VAD höll Jan på med när han drog iväg och låtsades avbryta??? Snacka om uppmärksamhetstörstig a la 3-åring
Dessutom sa han till kameran att ”jag är såndär, skojar å skämtar hela tiden”

Yeah right, du är så sjukt humorbefriad Jan så mänskligheten har aldrig sett maken...
Och btw, det var ju INTE kul när Lillemor skämtade dagen före. Då höll Jan på att dra på na en smäll för att hon skämtat. Fast Jan fattade inte skämtet utan vred det till att hon ljugit och att hon var det falskaste han stött på.

Jag hade självantänt om jag varit med Jan på den där ön. Herregud vad har han för diagnos?
2018-05-15, 22:25
Medlem
Ringleaders avatar
Herregud vad patetisk Jan är. Riktig jävla tönt. Rövslickare och knähund åt Pascal och tror dessutom att han är så jävla cool och macho. Skämskudden åker fram direkt så fort han öppnar käften.
2018-05-15, 22:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skönt troll-face på Pascal i förra avsnittet när Jan satt bredvid och snackade om hur stark deras pakt var och hur de skulle hålla ihop m.m.

Men fy faaan vilken cringe när Pascal och Nicoline skulle sitta och prata om hur underbart deras förhållande var och hur det var meningen att de skulle träffas igen. Riktigt obekvämt, det är väl främst Nicolines ständiga ihåliga klyschor som gjorde sig sämre i detta sammanhang än många andra.
Pascal kommer väl välja knulldockan och Jan får bita i suräpplet och gå .. eller?
2018-05-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pascal kommer väl välja knulldockan och Jan får bita i suräpplet och gå .. eller?
Både Pascal och Knulldockan lär ju komma till final iaf. TV4 vill ha det så och då blir det så på nåt sätt. Deras kärlekshistoria drar tittare.
2018-05-15, 22:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Ja han sprang ju inte precis efter mongot när han ville ha uppmärksamhet och låtsades dra. Satt snällt kvar med ”hej-jag-är-VD-som-enda-anställd-och-har-noll-i-IQ-vilket-speglas-av-mitt-namn”

Sen är det väl ur tävlingssynpunkt skit samma för Pappscal vem han behåller. Han spöar ju båda alla dar i veckan. Men att hålla sig väl med ett potentiellt ligg smäller väl högre än nån sorts ”vänskap” med en askgrå gubbfan med oklar diagnos.
2018-05-15, 22:45
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Både Pascal och Knulldockan lär ju komma till final iaf. TV4 vill ha det så och då blir det så på nåt sätt. Deras kärlekshistoria drar tittare.

Mja, hur som helst så tror jag att Henrik följer med till final och han kommer vinna på de samlade rösterna från övriga deltagare. Gissar att det blir så och vips så har det goda vunnit. Helylle-Henrik vinner!
2018-05-15, 22:52
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
KalsongJohaneeeeeh hittar immuniteter på stranden, vinner extrainsatta tävlingar på örådet så han slipper åka ut och får sen ytterligare immunitet. Produktionen vill verkligen ha honom. Anledningen är givetvis att han skapar intriger. Alla som skapar intriger gynnas. Det är även därför Victoria är kvar.

Nick skapade intriger men han var inte PK och feminist så därför räddades han inte av TV4.
Nä, han hade inte två Afghaner som väntade hemma på honom.
2018-05-15, 22:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Troligen och deras falskhet och billighet lär hinna ikapp när programmet sänds .....Så?

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja han sprang ju inte precis efter mongot när han ville ha uppmärksamhet och låtsades dra. Satt snällt kvar med ”hej-jag-är-VD-som-enda-anställd-och-har-noll-i-IQ-vilket-speglas-av-mitt-namn”

Sen är det väl ur tävlingssynpunkt skit samma för Pappscal vem han behåller. Han spöar ju båda alla dar i veckan. Men att hålla sig väl med ett potentiellt ligg smäller väl högre än nån sorts ”vänskap” med en askgrå gubbfan med oklar diagnos.
Nej, om Pascal hade spöat alla "alla dar i veckan" så hade han aldrig hamnat i "sista hjälpen#
2018-05-15, 22:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Troligen och deras falskhet och billighet lär hinna ikapp när programmet sänds .....Så?

Nej, om Pascal hade spöat alla "alla dar i veckan" så hade han aldrig hamnat i "sista hjälpen#

Jag sa inte ”alla” utan att han spöar både Jan och Nicoline.
2018-05-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Nä, han hade inte två Afghaner som väntade hemma på honom.
Jaså? Du tänker inte på Victoria då som knullar ensamkommande?
2018-05-15, 23:05
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Alltså VAD höll Jan på med när han drog iväg och låtsades avbryta??? Snacka om uppmärksamhetstörstig a la 3-åring
Dessutom sa han till kameran att ”jag är såndär, skojar å skämtar hela tiden”

Yeah right, du är så sjukt humorbefriad Jan så mänskligheten har aldrig sett maken...
Och btw, det var ju INTE kul när Lillemor skämtade dagen före. Då höll Jan på att dra på na en smäll för att hon skämtat. Fast Jan fattade inte skämtet utan vred det till att hon ljugit och att hon var det falskaste han stött på.

Jag hade självantänt om jag varit med Jan på den där ön. Herregud vad har han för diagnos?

Du får klaga på TV4 produktionen som tog med JAN. Själv tycker jag han är rolig att betrakta, och man får sig ett skratt då och då , ja han har någon diagnos (och det visste isf TV4). Det är så jag ser det. Alla behöver inte vara supermänniskor! Superatleter... mm!
Roligt med olika typer av människor och att folk stör sig... tycker jag är faktiskt bara bra! Det betyder att känslor involveras. Skall bli intressant med kommande Robinson-tävling och Ö-råd
2018-05-15, 23:06
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Jaså? Du tänker inte på Victoria då som knullar ensamkommande?
Just det jag menade. Mer PK och feministiskt än så kan det inte bli.
Därför älskar TV4 Victoria men inte Nick. Han fick inte ens komma till gränslandet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in