2018-04-22, 21:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Va ska Rick med sin personliga sak halsduk till,
jag trodde det var ett kroniskt plagg
2018-04-22, 21:46
Medlem
Hunden007s avatar
Rick bara lite sen med fatta att mobbarpakten är starka.

givetvis borde man inte rösta bort Pascal han är ju stark ta ut hans knulldocka. hon är bara i vägen och tar plats hyddan.

gillar hur Diarre och häxan först gnäller på mobbing men sedan mobbar ut en annan. därför inte feminismen funkar finns för mycket dubbelmoral hos feminister.
2018-04-22, 21:47
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Så kan det gå när man är älskad av alla och bär dom på sina axlar.
Och dessutom håller tiden......
Otack är den bästes lön.

Det kan han stoppa ner i sin mindsetryggsäck å traska hem. Tyvärr tror jag det blir Jan som ryker...
2018-04-22, 21:47
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Bra att deseree tog till krokodiltårarna så Victoria gick med henne o strategen ricks linje. Det här kan bli ett väldigt roligt öråd nu ska skitstöveln få!

Nu har du väl fel, diaree grinade väl för orginalpakten med pappskalle, och ville inte frångå den.
2018-04-22, 21:49
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Så kan det gå när man är älskad av alla och bär dom på sina axlar.
Och dessutom håller tiden......
Otack är den bästes lön.
Det tog så här lång tid för "hans" lag att inse vilken enorm krater till rövhål den människan är, något vi andra vetat sedan dag ett.

Gissar att när hans kamrater från ön ser pris programmen kan de nog inte kallas kamrater längre.
2018-04-22, 21:50
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Nu har du väl fel, diaree grinade väl för orginalpakten med pappskalle, och ville inte frångå den.

Nej, hon ville inte rösta på Alexandra och fick förmodligen med sig Victoria på ett annat förslag...
2018-04-22, 21:50
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Va ska Rick med sin personliga sak halsduk till,
jag trodde det var ett kroniskt plagg

skydda sig mot solen kanske?

han är ingen sån person som tar med sig onödiga saker likt mot knulldockan som tog med sig en dagbok. va skall hon med den till? skriva hur Pappskalle knullar henne?
2018-04-22, 21:52
Medlem
Han.Jelins avatar
Fyfan, vad dåligt att kasta ut den starkaste. Lycka till Syd. Men det är mycket roligt att de funderade på att rösta ut Pascal. Pascal om du ser detta så verkar inte hela laget i älska dig om du nu inte menar Nicoline = laget.

Det känns så tråkigt. De tre nya hade kunnat komma in i gruppen om det var lag Nord. Det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara ny i en sådan grupp som Syd. Nicoline som inte har en egen vilja hänger efter ledaren som är Pascal som är ansvarig för den dåliga stämningen mellan dem genom att frysta ut de nya. Victoria är också ansvarig som såg rött när det kom till Jan. Jag förstår inte vad han har gjort? Han vågade utmana Pascal förra örådet och tyckte det var dåligt att man inte hade ett ställe där man sket. Jan måste ha gjort något som vi inte har sett. Alexandra var en värdig vinnare så jag hoppas hon får en chans till på något sätt i lag Nord.
2018-04-22, 21:53
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Oj vad spännande. Låt Pascal åka hem.
2018-04-22, 21:53
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Fyfan, vad dåligt att kasta ut den starkaste. Lycka till Syd. Men det är mycket roligt att de funderade på att rösta ut Pascal. Pascal om du ser detta så verkar inte hela laget i älska dig om du nu inte menar Nicoline = laget.

Det känns så tråkigt. De tre nya hade kunnat komma in i gruppen om det var lag Nord. Det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara ny i en sådan grupp som Syd. Nicoline som inte har en egen vilja hänger efter ledaren som är Pascal som är ansvarig för den dåliga stämningen mellan dem genom att frysta ut de nya. Victoria är också ansvarig som såg rött när det kom till Jan. Jag förstår inte vad han har gjort? Han vågade utmana Pascal förra örådet och tyckte det var dåligt att man inte hade ett ställe där man sket. Jan måste ha gjort något som vi inte har sett. Alexandra var en värdig vinnare så jag hoppas hon får en chans till på något sätt i lag Nord.
Bra spoiler
2018-04-22, 21:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Alla som varit dumma mot Jan för tillfället får Jans röst, utan att han bryr sig om var vinden blåser, strategen
2018-04-22, 21:56
Medlem
Hunden007s avatar
lag syd är ett gäng idioter röstar väck den klokaste personen.

hade fan inte gjort om någon Kannibal käkat upp alla. vi hade fått 4 idioter mindre i Sverige.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in