Citat:
Varför stod då Robert längst fram i Lag Nord?
Citat:
Sedan tappade han motivationen för att Janne gnällde, en stark person tappar inte motivationenI den här tävlingen fick ju Pascal chansen att visa att han kan "bära hela laget på sina axlar" genom att göra en stålmannen-insats och själv hålla repet fast när laget vacklade. Det gick väl sådär tycker jag. Förstår inte ens varför han stod i en sån konstig ställning, på så vis kunde de ju inte använda hans kroppsvikt som motvikt?
Citat:
Särskilt när han fick en extra röst så hade dom en perfekt möjlighet att rösta ut dom en efter en till sammanslagningen som ett säkert kort. Sedan tror jag faktiskt att Victoria tycker om som person på riktigt så det är inte bara falskspelAlexandra och Rick är trevliga men uj vad puckade de är på det sociala spelet. "ingen vet vad som kommer ske". Jo det vet vi Rick, ni två kommer bli utröstade efter Janne. Ni hade en gyllene chans i förra örådet men den sumpade ni bort.
Gillar Rick, men usch vad frustrerad jag hade varit om jag haft han som allierad o han inte förstår sig på spelet. "Gör bara som jag säger" hade jag haft lust o säga till han
Gillar Rick, men usch vad frustrerad jag hade varit om jag haft han som allierad o han inte förstår sig på spelet. "Gör bara som jag säger" hade jag haft lust o säga till han

Glöm inte att när jokrarna kom så var Carolin väldigt trevlig mot dom och frågade Alexandra om dom inte skulle köra tillsammans och då sa Alexandra att hon vill inte diskutera pakter så tidigt.......
Carolin försökte en bra grej åtminstoneJasså och när vill hon göra det då?! Om några veckor?!! Kunde hon inte fattat från början att hon och dom andra jokrarna och Carolin pga av ålder mm inte har något gemensamt med Dessi, Pascal och Nicoline
Så man kan säga att Alexandra definitivt är ansvarig för att dom inte bröt pakten när dom hade möjlighet.