Citat:
Ursprungligen postat av
AmandaAqua
Jag förstår inte riktigt vad det är du skriver? Men ja det har du nog rätt i, att det kan vara en poäng i att se hur de tolkar prövningen. I vilket fall så tolkar jag det som att Anders (?) menade att de som var ihopkedjade skulle peppa personen som satt i buren...
Just det jag är nästan säker på att han betonade...du ska spendera en natt helt själv, hon säger jag är stark!, en polisiär Indier försöker dementera påståendet men blir utbuad, klart att förväntningarna höjs om ett möjligt unisex.
Och hon fördes väl till kvinnofängelset i gryningen...så vad maskuline-Anders-räddaren-i-nöden ska shamea dom andra för i nästa vecka eftersom hon råkade vara felkönad tycks bygga på på relativitetsprincipen att ifall man bara unnat kevinnan att komma å säga godnatt så hade Anders feministiska kamp fått lite astmatisk uppehållande luft under vingarna.
När fan inträder natten, fri tolkning! tycker liberale Anders med facit i hand
Vi har har bara gjort en logisk kullberbyta jag & Robinson-gänget, att Anders hävdade att ifall vederbörande blir less så skulle denne frisläppas, men rösten är väl till för att förmedlas skrikande, det vet ju Anders allt om.. hade hon inte hört talas om djungeltelegrafen?.
Citat:
Ursprungligen postat av
opposita
Fattade inte heller varför ingen höll henne sällskap när hon satt i buren. Jag hade nog kunnat sitta bredvid, kanske även sova för att se till att hon fixade det. Erbjudit vatten osv. Men de andra var väl för komiga och veka för att komma på det.
Många år sen jag tittade på Robinson! Hoppas Anders visar sin "arga snickare"-sida och skäller ut deltagarna för deras kassa byggen.
Dom där orden får du nog utveckla