2018-03-18, 23:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmandaAqua
Eller hur! Tänkte också på det. Särskilt när Andreas, programledaren säger att det ligger i de ihopkedjade personernas intresse att hon skall palla att vara i buren hela natten. Ja menar då menar han väl att de skall i alla fall underhålla och snacka med henne lite grann?!
Bli det mångas fler kvinnor i tråden som står hopkedjade i sin åsikt (symbal)?, ni & beta-mannen Anders fatta att detta vara en individuell uthållig-hets-prövning, eller det kunde vara det...det var väl poängen med hela övervingen, att tvingas tolka
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-18 kl. 23:22.
2018-03-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Bli det mångas fler kvinnor i tråden som står hopkedjade i sin åsikt (symbal)?, ni & beta-mannen Anders fatta att detta vara en individuell uthållig-hets-prövning, eller det kunde vara det...det var väl poängen med hela övervingen, att tvingas tolka

Jag förstår inte riktigt vad det är du skriver? Men ja det har du nog rätt i, att det kan vara en poäng i att se hur de tolkar prövningen. I vilket fall så tolkar jag det som att Anders (?) menade att de som var ihopkedjade skulle peppa personen som satt i buren...
2018-03-18, 23:57
Medlem
oppositas avatar
Fattade inte heller varför ingen höll henne sällskap när hon satt i buren. Jag hade nog kunnat sitta bredvid, kanske även sova för att se till att hon fixade det. Erbjudit vatten osv. Men de andra var väl för komiga och veka för att komma på det.

Många år sen jag tittade på Robinson! Hoppas Anders visar sin "arga snickare"-sida och skäller ut deltagarna för deras kassa byggen.
2018-03-19, 00:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmandaAqua
Jag förstår inte riktigt vad det är du skriver? Men ja det har du nog rätt i, att det kan vara en poäng i att se hur de tolkar prövningen. I vilket fall så tolkar jag det som att Anders (?) menade att de som var ihopkedjade skulle peppa personen som satt i buren...
Just det jag är nästan säker på att han betonade...du ska spendera en natt helt själv, hon säger jag är stark!, en polisiär Indier försöker dementera påståendet men blir utbuad, klart att förväntningarna höjs om ett möjligt unisex.

Och hon fördes väl till kvinnofängelset i gryningen...så vad maskuline-Anders-räddaren-i-nöden ska shamea dom andra för i nästa vecka eftersom hon råkade vara felkönad tycks bygga på på relativitetsprincipen att ifall man bara unnat kevinnan att komma å säga godnatt så hade Anders feministiska kamp fått lite astmatisk uppehållande luft under vingarna.

När fan inträder natten, fri tolkning! tycker liberale Anders med facit i hand

Vi har har bara gjort en logisk kullberbyta jag & Robinson-gänget, att Anders hävdade att ifall vederbörande blir less så skulle denne frisläppas, men rösten är väl till för att förmedlas skrikande, det vet ju Anders allt om.. hade hon inte hört talas om djungeltelegrafen?.

Citat:
Ursprungligen postat av opposita
Fattade inte heller varför ingen höll henne sällskap när hon satt i buren. Jag hade nog kunnat sitta bredvid, kanske även sova för att se till att hon fixade det. Erbjudit vatten osv. Men de andra var väl för komiga och veka för att komma på det.

Många år sen jag tittade på Robinson! Hoppas Anders visar sin "arga snickare"-sida och skäller ut deltagarna för deras kassa byggen.
Dom där orden får du nog utveckla
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-19 kl. 00:30.
2018-03-19, 00:31
Medlem
meadowbrooks avatar
Kan bara tänka på Alexandramannen när jag ser och hör polisen
2018-03-19, 09:39
Medlem
Masscentrums avatar
Fan vad mycket snack det är om män och kvinnor, det är precis som i farmen. Kan man bara slopa det, det är en tävling.
2018-03-19, 09:43
Medlem
Angående buren:

Ni är medvetna om att det är en extremt övervakad produktion vi har att göra med va? Det finns nattvakter, både från produktionsbolaget och "rangers" från området som håller koll på deltagarna.

Att de lämnade henne ensam ingick såklart i produktionens planer, just för att göra det lite "tuffare" mot henne. Det ska framställas som att hon är utlämnad och ensam, jag kan garantera er om att så inte är fallet.
2018-03-19, 09:50
Medlem
oppositas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Dom där orden får du nog utveckla

Komig = som i en koma, trött, apatisk, trög, slö. Typiskt soldat-uttryck. Brukar användas när det är som jobbigast och alla gör ett uselt jobb pga trötthet.
2018-03-19, 09:57
Avstängd
enfindams avatar
Det finns en del dugliga i gruppen som är vana vid det mesta, Nick t. ex. Det ska bli intressant att se hur långt han kommer att gå. Jag led med kvinnan som fick sitta en hel natt i buren, det var starkt av henne att inte gripas av panik.
Senast redigerad av enfindam 2018-03-19 kl. 10:25.
2018-03-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klart han inte är. Han är den obligatoriska inkvoterade bögen precis som Lillemor och polisen är de obligatoriska inkvoterade negrerna och Desirée är den obligatoriska inkvoterade feministen.

Ja det är så tydligt med tv-produktionernas mångfaldshysteri.

Desirée är urtypen för dagens unga studerande kvinnor, de kan och vet precis allt, ser världen som varandes emot dem, samt att allt är männens fel. ogillar henne från start, när hon tidigt konstaterar att inte acceptera någon mansplaining. Urk!
2018-03-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Måhända men hon blev ju rabiat. Är man normalbegåvad så fattar man ju att det inte gäller hela vistelsen där. Inget att lipa över.

Det intressanta hade ju vart att se hur reaktionen varit om det varit om en kvinna kommit sist och valt en man om han hade betett sig som negern.

Jag tror produktionen gör diger casting efter personer med olika attityder och egenskaper. Några är vettiga och praktiska, några är odugliga samt några som är radikala feminister med skev världsbild. Hon i kättingen är egoist och synnerligen osympatisk,
2018-03-19, 12:00
Medlem
LaScalas avatar
Det blev för tröttsamt att se Anders Ö upprepa samma gest hela tiden.
Slå ut med händern åt båda sidorna. Hela tiden, gång på gång..
Ska inte titta tror jag. Kommer bara att räkna handgesterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in