2019-04-21, 18:15
Bannlyst
https://minfil.com/d0G5Ucgfn8/v_rdnad_pdf

https://minfil.com/mdX1Uag7n3/v_rdnad1_pdf

Visar att det jag påstår att JÖ inte har haft den huvusakliga ansvaret för barnen.

Sen skrev JÖ själv på IG att hon var trött på att behöva övertyga soc att hon skulle få träffa sina barn.

Vasila vill få fram att jag skulle vara lögnare så jag lägger upp det här.
Sen att hon påstår att jag skulle vara någon C är helt befängt. Vet inte alls vad hon dillar om.
Som vanligt, Vasilia kan inte ha alla hemma.
Citera
2019-04-21, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Är J.Ö fortfarande ihop med den där otrogna somaliern?

Någon som vet mer om honom?
Citera
2019-04-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
https://minfil.com/d0G5Ucgfn8/v_rdnad_pdf

https://minfil.com/mdX1Uag7n3/v_rdnad1_pdf

Visar att det jag påstår att JÖ inte har haft den huvusakliga ansvaret för barnen.

Sen skrev JÖ själv på IG att hon var trött på att behöva övertyga soc att hon skulle få träffa sina barn.

Vasila vill få fram att jag skulle vara lögnare så jag lägger upp det här.
Sen att hon påstår att jag skulle vara någon C är helt befängt. Vet inte alls vad hon dillar om.
Som vanligt, Vasilia kan inte ha alla hemma.

Fast är inte det där att de har delad vårdnad men det är en tvist för barnen vill bo hos henne och hon vill ha ensam vårdnad?
Citera
2019-04-21, 18:33
Medlem
Citat:
Någon som vet mer om honom?

Dömd 2 gånger för narkotikabrott, 2 gånger för rattfylleri, dömd 3 gånger för misshandel, sen grov misshandel, snatteri och övergrepp i rättsak
Citera
2019-04-21, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Fast är inte det där att de har delad vårdnad men det är en tvist för barnen vill bo hos henne och hon vill ha ensam vårdnad?

Där står der att barnen har huvudsakligen haft sin bostad hos pappan. Även hur pappan misstänker att JÖ påverkar barnen.
Citera
2019-04-21, 18:36
Bannlyst
Citat:
Dömd 2 gånger för narkotikabrott, 2 gånger för rattfylleri, dömd 3 gånger för misshandel, sen grov misshandel, snatteri och övergrepp i rättsak

Maka söker kaka, JÖ är också dömd för rattfylleri.
Citera
2019-04-21, 18:37
Medlem
Citat:
Där står der att barnen har huvudsakligen haft sin bostad hos pappan. Även hur pappan misstänker att JÖ påverkar barnen.

Aha okej. Läste bara lite snabbt igenom.
Så jävla tråkigt. Tycker hon ska dumpa snubben och kamma till sig. Jag vet personligen hur mycket man påverkas och skadas som barn och växa upp i våldsamt hem med missbruk
Citera
2019-04-21, 18:42
Bannlyst
Citat:
Aha okej. Läste bara lite snabbt igenom.
Så jävla tråkigt. Tycker hon ska dumpa snubben och kamma till sig. Jag vet personligen hur mycket man påverkas och skadas som barn och växa upp i våldsamt hem med missbruk

Beklagar att du behövde växa upp så.

JÖ skulle behöva rehab åter igen.
Citera
2019-04-21, 19:12
Avslutad
Citat:

Vilken normal svensk kvinna blir tillsammans med en kriminell somalier?!
Citera
2019-04-21, 19:36
Bannlyst
Citat:
Vilken normal svensk kvinna blir tillsammans med en kriminell somalier?!

Därför JÖ inte är en normal kvinna! 😁

Jag lägger inga värderingar vilken nationalitet han har, värre är det med hans bakgrund.
Nu har JÖ flers destruktiva förhållanden bakom sig. Så barnen har redan fått se och höra tillräkligt. Inget en normal kvinna som skyddar sina barn släpper innanför dörren.
Fast JÖ är ingen oskyldig duvunge. Droger, rattfylla mm.

JÖ tror att det räcker med att älska sina barn för att vara bra förälder. Krävs så mycket mer.
Citera
2019-04-22, 16:23
Bannlyst
Vasila!

Har tappat räkningen hur ofta vi svarat dig varför vi tror JÖ ljuger. Trots det så frågar du det flera gånger.

I förhören med polis så stämmer inte allt påstår du. Vem ljuger menar du då?
JÖ eller hennes snubbe? Eller är det båda?
Är det något som polisen själva hittar på att hon slår sig med knytna nävar i ansiktet tex.?
Citera
2019-04-22, 19:18
Bannlyst
Citat:
Är J.Ö fortfarande ihop med den där otrogna somaliern?

Hört rykten att han ärflörtig med andra kvinnor. Både på sociala medier och irl. Han använder både det ena och andra för att få sina trippar.
Mera skvaller: han har sagt till andra kvinnor att han utnyttjar JÖ för pengar. Han har tillgång till en dyr MB som nu också är överskriven på honom. JÖ har fått många Swishdonationer pga sina snyfthistorier på sociala medier. Pengar som han säkert har tillgång till.

Uppskattar närmare 100 000:- trillat in på hennes konto.

Vi bor i samma stad så många rykten går.
JÖ är inte alls så populär som hon tror. Det är ett gäng radikala feminister som gullar med henne på sociala medier. Som inte har en aning vem hon är irl. Som tur är så har jag upplyst många på hennes sociala medier. Så nu sitter flera av hennes anhängare och följer det vi skriver här. 🙃
Senast redigerad av Astrid1971 2019-04-22 kl. 19:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in