Citat:
Ursprungligen postat av
Aldesman
Bra att du medger dig vara foliehatt, det får du cred för
Ang första artikeln så förstår jag inte vad du vill ha sagt, ja det finns poliser som dömts för brott och fått sparken, vet du varför? Jo för i dom fallen har det funnits BEVIS!
I detta fall finns inte bevis, alltså läggs ärendet ned innan åtal.
Ang andra artikeln så har man den rabiate rättshaveristen och polishataren töllborg som källa, ungefär som att hävda en sionistisk världsomspännande konspiration och hänvisa till " mein kampf"...grattis till den lyteskomiken
Du tror inte det finns andra orsaker till varför såpass få poliser blir dömda för brott, som att det tex är få utav dom som begår brott...
Ang polisen internutredning så finns det gediget faktamaterial/ forskning/ studier som visar att denna håller en hög internationell standard, alltså i motsats till vad gaphalsen töllborg påstår. Men skvallerpressen kontaktar ju såklart honom då dom vill sälja lösnummer, uppenbart är ju redan utefter denna artikel att han saknar kunskap om hur det rättsväsende han gapar över fungerar. Inte minst lagstiftning.
Jag är fd polis, sade upp mig för två år sedan och jobbar numera inom försäkringsbranschen, Frågor på det?