2019-07-05, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solar17
Vad skriver han på FB då

Gå in på Mik*el Gunn*rsson, en pojke + hund som profilbild. Verkar vara hans ex + en kille i väst som bråkat med honom. Blodig + frakturer.
Citera
2019-07-05, 22:10
Medlem
Ja vad ska man säga karma kanske
Citera
2019-07-12, 01:31
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbrace
Gå in på Mik*el Gunn*rsson, en pojke + hund som profilbild. Verkar vara hans ex + en kille i väst som bråkat med honom. Blodig + frakturer.
Som vanligt så är det en mc kille som varit stygg på honom.
Han verkar ha nån fetisch på mc killar och speciellt dom med känd design på västen.
Konstigt att han blir så patetisk när det hettar till han har tidigare i tråden utmålat sig själv som en av sveriges farligaste 😎🤣🤣.
Men han vart ner puttad ifrån en stege tydligen och det är ju hemskt.
Men det som är riktigt äckligt är dom raketforskare som går in och tycker synd om dåren på han Facebooksida och verkar lida något hemskt å hans vägnar.
Dårens föredetta har nog lärt sig en dyr och smärtsam läxa men jag har svårt att tycka synd om henne efter allt skit hon har leverarat när hon levde lögnarens dröm och var så kär.
Citera
2019-07-13, 09:09
Medlem
Enligt relativt säkra källor så hade mg hotat mc killens dotter, mc killen hade påtalat att han önskade ett stopp. Detta hörsammades inte utan fortsatte och fick repressalier.
Citera
2019-07-13, 17:04
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillhenke
Enligt relativt säkra källor så hade mg hotat mc killens dotter, mc killen hade påtalat att han önskade ett stopp. Detta hörsammades inte utan fortsatte och fick repressalier.

Så går det när man hotar allt och alla.

Hur törs mc killen ge sig på en av Sveriges farligaste??
Citera
2019-08-23, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Så går det när man hotar allt och alla.

Hur törs mc killen ge sig på en av Sveriges farligaste??

Han var inte så stor i käften när han låg på betong golvet. Tur att han hade sina Whitetrash ,trailerpark, tjacktjejer som tyckte synd om honom.
Citera
2019-09-04, 21:13
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dom.P.
Han var inte så stor i käften när han låg på betong golvet. Tur att han hade sina Whitetrash ,trailerpark, tjacktjejer som tyckte synd om honom.
Han är på gång igen tydligen med hot och sin vanliga stil emot nån kund ang nån misslyckad motorrep.
Men man måste ge dåren 10 i betyg vad gäller i härdighet och envishet.
Det är pga att han har kört samma stil sedan lekskolan och aldrig fått den att funka och det blir mer å mer patetiskt stilen han kör den lille tunnhårige hjälten.
Citera
2019-09-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brotrollet
Han är på gång igen tydligen med hot och sin vanliga stil emot nån kund ang nån misslyckad motorrep.
Men man måste ge dåren 10 i betyg vad gäller i härdighet och envishet.
Det är pga att han har kört samma stil sedan lekskolan och aldrig fått den att funka och det blir mer å mer patetiskt stilen han kör den lille tunnhårige hjälten.

Jag undrar var idioten har sin fina verkstad nu
Citera
2019-09-11, 21:07
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 916586
Jag undrar var idioten har sin fina verkstad nu
Här finns adresser om du söker den.
https://www.facebook.com/malte2015/
Citera
2019-09-16, 19:47
Medlem
Marre1976s avatar
Nu är han igång igen, det delas hejvilt på Facebook om hästen och hans fd sambo.
Tänk att dom oxå blev ovänner me varann, det trodde man inte då hon försvarade honom hela tiden. Måste va en blåögd donna..

En ska jag inte kan få in i mitt huvud är hur Sveriges farligaste man, en Hells Angels gangster, polisanmäler sitt ex? Samarbetar HA med polisen nu?? Är verkligen på riktigt eller drömmer jag?

Hur långt kan han gå den lilla mannen??
Citera
2019-09-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Nu är han igång igen, det delas hejvilt på Facebook om hästen och hans fd sambo.
Tänk att dom oxå blev ovänner me varann, det trodde man inte då hon försvarade honom hela tiden. Måste va en blåögd donna..

En ska jag inte kan få in i mitt huvud är hur Sveriges farligaste man, en Hells Angels gangster, polisanmäler sitt ex? Samarbetar HA med polisen nu?? Är verkligen på riktigt eller drömmer jag?

Hur långt kan han gå den lilla mannen??

Kan det bero på att han misshandlade henne fysiskt och psykiskt som hon gjorde det??

Han säger ju bara att han är en HA han är ju inte de på riktigt. Det är en dröm!!
Citera
2019-09-23, 16:03
Medlem
Ja dom härjade för fullt på fb men har tagit bort inläggen nu. Feg som han är så har han inte ens vågat anmäla killen som var där när han ramlade ner från stegen utan har anmält M*rie istället för att ha anlitat en snubbe som skulle gett sig på han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in