Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-05, 22:31
  #217
Medlem
Vad har hänt på krymplingens företag de senaste månaderna då? Hotat en kund tydligen?
Citera
2019-10-11, 16:34
  #218
Medlem
Brotrollets avatar
[quote=AmIMrQ|68916569]Vad har hänt på krymplingens företag de senaste månaderna då? Hotat en kund tydligen?
Företaget är avregistrerat men av vem vet jag ej.
Citera
2019-10-11, 17:01
  #219
Medlem
[quote=Brotrollet|68973960]
Citat:
Ursprungligen postat av AmIMrQ
Vad har hänt på krymplingens företag de senaste månaderna då? Hotat en kund tydligen?
Företaget är avregistrerat men av vem vet jag ej.
Så han ska sluta leka bilmekaniker nu?
Undra vad Sveriges hårdaste kille ska göra då? PT borde vara uteslutet iaf........
Citera
2019-10-11, 17:31
  #220
Medlem
Brotrollets avatar
[quote=Don-Vinton|68974192][quote=Brotrollet|68973960]
Så han ska sluta leka bilmekaniker nu?
Undra vad Sveriges hårdaste kille ska göra då? PT borde vara uteslutet iaf........
PT skit kul ju🤣🤣
Har noll koll på vad han sysslar med men det är oundvikligt att han snart får någon form av spel på nån.
Citera
2019-12-04, 21:38
  #221
Medlem
Brotrollets avatar
Nu är cirkusen igång igen det här är kopierat ifrån Aftonbladet.
Sveriges farligaste man har fått fläskläpp och fick åka ambulans för sin svåra skada.


En man har blivit attackerad av tre personer på Alderholmen i Gävle, meddelar polisen i region Mitt.

Mannen ska ha utsatts för både våld och hot. Manne är färd till sjukhus men skadeläget är okänt.

Tre personer har gripits. De misstänks utöver grov misshandel och grovt olaga hot även för grovt vapenbrott.
Citera
2019-12-05, 10:24
  #222
Medlem
MrIndias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brotrollet
Nu är cirkusen igång igen det här är kopierat ifrån Aftonbladet.
Sveriges farligaste man har fått fläskläpp och fick åka ambulans för sin svåra skada.


En man har blivit attackerad av tre personer på Alderholmen i Gävle, meddelar polisen i region Mitt.

Mannen ska ha utsatts för både våld och hot. Manne är färd till sjukhus men skadeläget är okänt.

Tre personer har gripits. De misstänks utöver grov misshandel och grovt olaga hot även för grovt vapenbrott.


Så kan det gå när man använder sig av vissa "varumärken" utan lov.
Finns fler som letar denna individ.
Har följt honom ett tag nu.
Citera
2019-12-05, 12:26
  #223
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrIndia
Så kan det gå när man använder sig av vissa "varumärken" utan lov.
Finns fler som letar denna individ.
Har följt honom ett tag nu.
Definitivt inga "varumärken" inblandade nu utan det är mer av lokalt deltagande av personer som tröttnat på år av den skit dom fått ta av det lögnaktiga aset.
Sveriges farligaste man ringer polisen å grinar och hulkar till sig en ambulans pga en smärtande fläskläpp.
Så jävla patetisk som den mäniskan är det är häpnadsväckande.
Citera
2019-12-05, 19:47
  #224
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brotrollet
Definitivt inga "varumärken" inblandade nu utan det är mer av lokalt deltagande av personer som tröttnat på år av den skit dom fått ta av det lögnaktiga aset.
Sveriges farligaste man ringer polisen å grinar och hulkar till sig en ambulans pga en smärtande fläskläpp.
Så jävla patetisk som den mäniskan är det är häpnadsväckande.

Är ni säker på att det är han som fått pisk?
Vad gjorde han på Alderholmen? Har han inte sin verkstad på Gävle strand?

Hörde på jobbet att hans sambo Rosie har lämnat honom o flyttat hem igen. Väntat iofs.
Citera
2019-12-05, 20:57
  #225
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Är ni säker på att det är han som fått pisk?
Vad gjorde han på Alderholmen? Har han inte sin verkstad på Gävle strand?

Hörde på jobbet att hans sambo Rosie har lämnat honom o flyttat hem igen. Väntat iofs.

Vet inte vart gränsen går om den ens finns,men där gävle strand ligger har man ju kallat alderholmen
så länge jag kan minnas.Hade för övrigt lyckan att se han i verkliga livet för 2 månader sen typ,la enbart märke till honom pga att han parkerade på en handikapp plats och att bilen var fullproppad av vad som i mina ögon såg ut som pundare,jaja hopas han fick sig ett par hårda slag.
Citera
2019-12-05, 22:31
  #226
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Vet inte vart gränsen går om den ens finns,men där gävle strand ligger har man ju kallat alderholmen
så länge jag kan minnas.Hade för övrigt lyckan att se han i verkliga livet för 2 månader sen typ,la enbart märke till honom pga att han parkerade på en handikapp plats och att bilen var fullproppad av vad som i mina ögon såg ut som pundare,jaja hopas han fick sig ett par hårda slag.
Han är så otroligt patetisk det första han alltid gör är att ringa polisen och det är alltid samma grinande å hittar på en massa skit för att dom skall komma fort för han är lätt den största fegisen jag hört talas om.
Men hans utvägar är borta nu finns inte mycke kvar för honom fly till nu och allt är borta som verkstan vilken han tydligen är vräkt i från och lägenheten är borta den med from den här månaden tror jag.
Dom han har kvar som håller på honom det måste vara ena riktiga genier det med men det är väl som det är sagt att lika barn leka bäst.
Men det kommer säkert nått mer för desperationen lär vara hög nu.
Citera
2020-01-18, 19:09
  #227
Medlem
Hörde att den felknullade pissluffaren haft ett facebookbattle där han delat ut hot om represalier mot dom utpekade i nån tvist om en häst, men Sveriges farligaste man vågade inte stå för det han skrivit utan raderade det efter tag. Tuff gubbe det där.
Citera
2020-01-21, 22:58
  #228
Medlem
Brotrollets avatar
https://m.facebook.com/story.php?sto...00029036706515
Inga kommentarer behövs här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback