• 1
  • 2
2018-02-15, 18:26
Medlem
quts avatar
En 40 rig man sparkar sin granne i huvudet s hrt att han sprckt skallen p grannen, brket uppstod nr 40 ringens hund har trakasserat folk i grannskapet under lng tid.
40 ringen r portad p alla gym i Katrineholm fr sitt anvndande av anabola m,m. r nu p fri fot i vntan p utredningen ev. dom.
Den misshandlade r en sktsam bra man.

http://www.kuriren.nu/nyheter/man-an...nm4762722.aspx
http://omni.se/man-anhallen-for-grov...eholm/a/ka6O4X
http://tt.omni.se/54c59134423a608a1e...7a04fd34440c96
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...gsman-anhallen
Citera
2018-02-15, 19:21
Medlem
SockAccounts avatar
Undrar vilken anabola anvndande 40 ring som gjort detta mtro
Citera
2018-02-15, 19:37
Medlem
Det mrkliga r att vldigt mnga styrkelyftare och kampsportare, r s jvla lttkrnkta.
r det s att de knner sig s fysiskt verlgsna, att de anser sig ha rtt att stta andra p plats, fast det r de sjlva som gr fel?
Citera
2018-02-15, 20:31
Medlem
utan.att.stannas avatar
Vilka rrre d
Citera
2018-02-15, 22:01
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Det mrkliga r att vldigt mnga styrkelyftare och kampsportare, r s jvla lttkrnkta.
r det s att de knner sig s fysiskt verlgsna, att de anser sig ha rtt att stta andra p plats, fast det r de sjlva som gr fel?

Nja, i min bok knns ditt pstende som en klyscha, andra sidan brukar klyschor uppst fr att de r sanna

Om det nu r som du pstr skulle jag nog sga att det r tvrt om; att lttkrnkta mnniskor gnar sig t styrkelyft och kampsport.

ter till topic: Det hela verkar ha utspelat sig i ett villaomrde. Det fr mig att tro att MGM r en relativt vanlig Svensson som har drabbats ovanligt hrt av en 40-rskris eller liknande.
Citera
2018-02-15, 22:18
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Vilka rrre d
Jag vet vem idioten r men vet inte om det r okey att skriva ut namn p han..
Citera
2018-02-15, 22:21
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Nja, i min bok knns ditt pstende som en klyscha, andra sidan brukar klyschor uppst fr att de r sanna

Om det nu r som du pstr skulle jag nog sga att det r tvrt om; att lttkrnkta mnniskor gnar sig t styrkelyft och kampsport.

ter till topic: Det hela verkar ha utspelat sig i ett villaomrde. Det fr mig att tro att MGM r en relativt vanlig Svensson som har drabbats ovanligt hrt av en 40-rskris eller liknande.
Han r ingen vanlig svensson som sparkar ngon i huvudet s skallen spricker och fr lagas med titanplattor.
Det r inte ovanligt att drogade muskelbyggare fr tokspel....
Citera
2018-02-15, 22:32
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Han r ingen vanlig svensson som sparkar ngon i huvudet s skallen spricker och fr lagas med titanplattor.
Det r inte ovanligt att drogade muskelbyggare fr tokspel....

Jag frstr att det inte r en helt vanlig Svensson, men det jag menade r att bor man i villa s BRUKAR man ha ett ngorlunda ordnat liv med arbete och vanlig inkomst.

Villorna r inte gratis i Katrineholm.

Jag gissade att han tminstone har haft ett ngorlunda ordnat liv och sedan kanske ballat ur efter hand?!?!
Citera
2018-02-15, 22:51
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag frstr att det inte r en helt vanlig Svensson, men det jag menade r att bor man i villa s BRUKAR man ha ett ngorlunda ordnat liv med arbete och vanlig inkomst.

Villorna r inte gratis i Katrineholm.

Jag gissade att han tminstone har haft ett ngorlunda ordnat liv och sedan kanske ballat ur efter hand?!?!
Han har varit en problematisk person dr han jobbar men lyckats hlla sig frn snt hr tydligen, vad jag kan hitta s s r han ostraffad hit tills.
Citera
2018-02-15, 22:53
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SockAccount
Undrar vilken anabola anvndande 40 ring som gjort detta mtro
Kolla med gymmen i Katrineholm dr r han tydligen knd.
Citera
2018-02-15, 23:05
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Jag vet vem idioten r men vet inte om det r okey att skriva ut namn p han..

Du kan skriva ut namnet om du vill. Se till att maskera det s att det inte gr att hitta med en skmotor.

Exempel: K*nn*thkvarting *=e
Citera
2018-02-16, 13:26
Medlem
quts avatar
40 ringen C*rl J*h*n G*st*fss*n.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto