• 1
  • 2
2018-02-15, 18:26
Medlem
quts avatar
En 40 årig man sparkar sin granne i huvudet så hårt att han spräckt skallen på grannen, bråket uppstod när 40 åringens hund har trakasserat folk i grannskapet under lång tid.
40 åringen är portad på alla gym i Katrineholm för sitt användande av anabola m,m. Är nu på fri fot i väntan på utredningen ev. dom.
Den misshandlade är en skötsam bra man.

http://www.kuriren.nu/nyheter/man-an...nm4762722.aspx
http://omni.se/man-anhallen-for-grov...eholm/a/ka6O4X
http://tt.omni.se/54c59134423a608a1e...7a04fd34440c96
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...gsman-anhallen
Citera
2018-02-15, 19:21
Medlem
SockAccounts avatar
Undrar vilken anabola användande 40 åring som gjort detta måtro
Citera
2018-02-15, 19:37
Medlem
Det märkliga är att väldigt många styrkelyftare och kampsportare, är så jävla lättkränkta.
Är det så att de känner sig så fysiskt överlägsna, att de anser sig ha rätt att sätta andra på plats, fast det är de själva som gör fel?
Citera
2018-02-15, 20:31
Medlem
utan.att.stannas avatar
Vilka ärrre då
Citera
2018-02-15, 22:01
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Det märkliga är att väldigt många styrkelyftare och kampsportare, är så jävla lättkränkta.
Är det så att de känner sig så fysiskt överlägsna, att de anser sig ha rätt att sätta andra på plats, fast det är de själva som gör fel?

Nja, i min bok känns ditt påstående som en klyscha, å andra sidan brukar klyschor uppstå för att de är sanna

Om det nu är som du påstår skulle jag nog säga att det är tvärt om; att lättkränkta människor ägnar sig åt styrkelyft och kampsport.

Åter till topic: Det hela verkar ha utspelat sig i ett villaområde. Det får mig att tro att MGM är en relativt vanlig Svensson som har drabbats ovanligt hårt av en 40-årskris eller liknande.
Citera
2018-02-15, 22:18
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Vilka ärrre då
Jag vet vem idioten är men vet inte om det är okey att skriva ut namn på han..
Citera
2018-02-15, 22:21
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Nja, i min bok känns ditt påstående som en klyscha, å andra sidan brukar klyschor uppstå för att de är sanna

Om det nu är som du påstår skulle jag nog säga att det är tvärt om; att lättkränkta människor ägnar sig åt styrkelyft och kampsport.

Åter till topic: Det hela verkar ha utspelat sig i ett villaområde. Det får mig att tro att MGM är en relativt vanlig Svensson som har drabbats ovanligt hårt av en 40-årskris eller liknande.
Han är ingen vanlig svensson som sparkar någon i huvudet så skallen spricker och får lagas med titanplattor.
Det är inte ovanligt att drogade muskelbyggare får tokspel....
Citera
2018-02-15, 22:32
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Han är ingen vanlig svensson som sparkar någon i huvudet så skallen spricker och får lagas med titanplattor.
Det är inte ovanligt att drogade muskelbyggare får tokspel....

Jag förstår att det inte är en helt vanlig Svensson, men det jag menade är att bor man i villa så BRUKAR man ha ett någorlunda ordnat liv med arbete och vanlig inkomst.

Villorna är inte gratis i Katrineholm.

Jag gissade att han åtminstone har haft ett någorlunda ordnat liv och sedan kanske ballat ur efter hand?!?!
Citera
2018-02-15, 22:51
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag förstår att det inte är en helt vanlig Svensson, men det jag menade är att bor man i villa så BRUKAR man ha ett någorlunda ordnat liv med arbete och vanlig inkomst.

Villorna är inte gratis i Katrineholm.

Jag gissade att han åtminstone har haft ett någorlunda ordnat liv och sedan kanske ballat ur efter hand?!?!
Han har varit en problematisk person där han jobbar men lyckats hålla sig från sånt här tydligen, vad jag kan hitta så så är han ostraffad hit tills.
Citera
2018-02-15, 22:53
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SockAccount
Undrar vilken anabola användande 40 åring som gjort detta måtro
Kolla med gymmen i Katrineholm där är han tydligen känd.
Citera
2018-02-15, 23:05
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Jag vet vem idioten är men vet inte om det är okey att skriva ut namn på han..

Du kan skriva ut namnet om du vill. Se till att maskera det så att det inte går att hitta med en sökmotor.

Exempel: K*nn*thkvarting *=e
Citera
2018-02-16, 13:26
Medlem
quts avatar
40 åringen C*rl J*h*n G*st*fss*n.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto