2007-01-14, 17:36
Medlem
Bloodbounds avatar
r det nn som vet en bra studio i Vrmland? Bor ungefr 6 mil frn Karlstad, liten hla som heter Filipstad.. Gjorde min frsta gaddning hr i stan, men vntetiderna r bara fr mycket.. Har ven gjort en tattoo p Kingsroad Tattoo i Kristinehamn, men r inte helt njd med den. Har hrt talas om Skindeep i Karlstad, nn som vet hur dom r?
2007-01-14, 18:40
Medlem
VeraDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodbound
r det nn som vet en bra studio i Vrmland? Bor ungefr 6 mil frn Karlstad, liten hla som heter Filipstad.. Gjorde min frsta gaddning hr i stan, men vntetiderna r bara fr mycket.. Har ven gjort en tattoo p Kingsroad Tattoo i Kristinehamn, men r inte helt njd med den. Har hrt talas om Skindeep i Karlstad, nn som vet hur dom r?

Tommy p Skin Deep gjorde min senaste, o jag r hur njd som helst S honom rekommenderar jag
2007-01-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenthaX
Jag har sett tatueringar p andra han gjort som r mycket mer avancerade. Och han r trevlig som fan att ha & gra med. S ja, jag rekomenderar honom varmt. Idiot.

I vervningen i hans hus. Pucko!

Rekomenderar honom fortfarande.

Han berttade nr jag var dr att han slutat med sitt vanliga jobb & att han nu tatuerar p heltid. Men kommunen vill inte g med p att han fr sig en lokal i den mycket ttare delen av samhllet.

Jag kan med gldje meddela att Ray har ppnat officiellt i Torsby nu, "Rays Tattoo shop". Och jag kan rekomendera att gra ett besk hos honom om man r i krokarna, han r duktig och vldigt trevlig person att ha o gra med, dessutom skts hygien och dyligt perfekt. Jag gjorde precis klart min senaste tatuering hos honom igr och jag r jttenjd! =)

Min Indian tatuering. - bilden r tagen med min mobil kamera s kvalitn r kanske bristfllig. hll till godo.

/corre
2007-01-15, 20:13
Medlem
Bloodbounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeraDoo
Tommy p Skin Deep gjorde min senaste, o jag r hur njd som helst S honom rekommenderar jag

Okej, tack fr hjlpen. Har hrt p flera hll nu att dom ska vara bra, s fr nog ta min nsta dr
2007-01-16, 19:48
Medlem
BigTs avatar
dr fick jag svar p min frga inna jag stllt den: )
2007-01-16, 19:50
Medlem
VeraDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigT
Hur r skindeep i Karlstad?

Kolla ngra inlgg ovanfr det du precis skrev...
2007-01-16, 23:46
Medlem
Ursprungligen postat av banditqueen
Jag maste rekommendera Kitte i Avesta, han har gjort ett
par tatueringar pa folk jag kanner och dom har blivit riktigt bra.
Tyvarr vet jag inte om han finns kvar langre for jag har inte bott
dar pa bra lange.

Sen tycker jag den i Hedemora..hmm, vad den nu heter... Finns bara
en i alla fall, ar bra. Dom ar trevliga dar. Jag gillar dock inte att deras
hundar springer losa dar inne.
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Det dr r en riktigt sorglig typ.. Synd faktiskt, han KAN vara duktig p att tatuera, nr han inte super skallen i bitar.. (vilket r nstan varje dag) att han sedan aldrig r dr nr folk har bokat tid gr ju inte saken bttre..

nej jag rekommenderar verkligen inte honom! D r Jonas p King Surf i hedemora mycket bttre. (dock inte p tribaler, det suger han p)

Kitte borde f bgge hnder fastopererade p ryggen s han inte kan skada fler mnniskor. Jonas dremot r en rddande ngel som gjort att jag fortfarande vgar visa mig bland folk, men han fick jobba hrt fr att tatuera ver Kittes missar. Och de tribaler jag sett har varit jtte bra...
2007-01-22, 03:32
Medlem
Vad jag har frsttt s jobbar inte jocke i studion i falun, iallafall inte p heltid....har inte hrt ngra bra grejer i vrigt om dom....mer dligt

Ni glmmer bort Red hot tattoo i mora, han som r dr tycker jag r bst i dalarna, tillsammans med king surf tattoo hedemora.
2007-01-22, 17:23
Medlem
Miyus avatar
Hm, lilla gatan som r s billiga, bra och snabba vad jag sett och hrt?
Salong Astron i Sthlm r vrdelsa p piercing. Tanten dr r helknpp.
King Carlos Tattoo r toppenbra p tatuering, East Street p piercing.
2007-01-22, 17:37
Medlem
Provokatrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeraDoo
Vad jag minns s har skindeep hutlsa priser (?).

Jag slr mitt slag fr Roger Hansson i Vlberg, ett par mil utanfr karlstad. Han har schyssta priser och r mycket skicklig. Han har ven haft studio ihop med Sid Siamese.
2007-01-22, 21:20
Medlem
invis avatar
vem / vilken studio r bst p just black and gray i rebro.
grna namn p studio och tatuerare

om mod tycker att trd ska lsas s vnligen ls trden och hnvis grna till en trd som tillhanda hller denna info

hittade nmligen inget i Svartlista Studios/ Bra studios. eller i Svenska studios trdarna
2007-01-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miyu
Salong Astron i Sthlm r vrdelsa p piercing. Tanten dr r helknpp.
Ja du den dr studion har man hrt mycket skit om och undrar var som frsegr i skallen p krringen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in