Citat:
Ursprungligen postat av
Klopek
Skoja inte! Hittade min senaste flickvän där i den vevan för 5-6 år sedan. Nu känns det fan som 50% av brudarna där är kattälskande dödsknarkarfeminister. Inget ont om katter men rent krast är det så på den sidan.
Kollar man upp de tjejer i profilen som har skrivit politisk tillhörighet "grönt" eller vänster så är det till 90% "grönt" eller vänster dom är ideologiskt. Alltså mp, centern och vänsterpartiet menat. Seriöst vad är det för cucks som nappar på den typen av brudar? Skriver en brud ut partitillhörighet där och det är grönt eller vänster så till 100% skadat gods.
Bästa av allt när jag skrev med en brud där 40+ och det framkom att hon vill skaffa barn. Enda jag ville var att doppa med henne men nej tack efter längtan efter barn. Jisses ingen normalt funtad man skaffar barn med en gammal kärring. Förmodligen åkt kuk karusellen fram tills 30+ och på senare år kommit på att aha det är nog dags för barn nu.
Finns så mycket Skit att skriva om den skitsidan nuförtiden så det är sanslöst. En sak är säker det är att dom bra tjejenrna försvinner bland alla bäst före brudar där som ingen vill ha
Haha ja det är rena pajkastningen på HP med feminister.
Ett exempel var en tjej som kontaktade mig, hade långt hår på alla bilder utom 1 där hon hade mycket kort hår.
Som vanligt såg hon bra ut med långt men med kort mest att man såg hon hade bra anlag men oattraktiv just pga kort hår.
Efter lite chattande frågade jag en simpel fråga:
"Har du långt eller kort hår nu?"
Hon flippade ur totalt och började skälla på mig och skrev saker som "VAFAN har mitt hår med allt att göra? Varför det så jävla viktigt för män?!?!?"
Det var uppenbart att fler hade tagit upp det hela. Men att flippa ur helt på en så enkel fråga är helt sjukt.
Skrev att hon skall sluta kontakta män som mig om hon inte ens är stabil i huvudet. Och att jag förstod varför hon var singel.
Detta är dock vardagsmat på HP där feministerna gror stort numera. Och anledningen att man inte ens kan ta i HP med tång utan att känna sig besudlad.