2018-02-13, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobsmonster
Och jag har så klart dejtar online enbart eftersom jag helt saknar ett socialt liv och inte har haft något sedan -06. Inte som att jag bjudits iväg på roliga saker utan istället blivit sittandes med 1.Andras problem 2.Andras barn eller 3. Psykfall till män och de lägsta av lägsta. Jag menar, jag tror för tusan att den sista kommer att begå kvinnomord om han inte blir inlåst. Och tycker att han ska kontrolleras mot andra fall. För någonting med honom är oroväckande.

Jag vill inte vara elak men jag förstår att jag kommer vara det ändå.

Du skriver ganska dåligt och du verkar vara en ganska tragisk person. Så som du beskriver dig själv så kommer du fortsätta dra till dig löst pack. De dras till desperata och utsatta människor som du på samma vis som flugor dras till skit. Du borde ta tag i dig själv och din självkänsla innan du fortsätter datea.

När du fått ordning på din självkänsla så kommer du kunna kliva upp några steg i killgrader också. Det är en investering i dig själv du kommer ha nytta av hela livet.
Citera
2018-02-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Jag vill inte vara elak men jag förstår att jag kommer vara det ändå.

Du skriver ganska dåligt och du verkar vara en ganska tragisk person. Så som du beskriver dig själv så kommer du fortsätta dra till dig löst pack. De dras till desperata och utsatta människor som du på samma vis som flugor dras till skit. Du borde ta tag i dig själv och din självkänsla innan du fortsätter datea.

När du fått ordning på din självkänsla så kommer du kunna kliva upp några steg i killgrader också. Det är en investering i dig själv du kommer ha nytta av hela livet.
Tack jag tar inte illa upp utan kan uttrycka mig i text.

Jag får självklart mycket bättre män men jag anser att problemet ligger i att män som dig sprider en bild av att man får uppträda hur man vill mot vissa kvinnor. Och jag har faktiskt rätt där, hur tragiskt och utsatt mitt liv än varit. Du förstår, jag är normalfungerande i vardagen trots ett liv som mestadels varit tungt och svårt. Jag är glad och snäll men män likt dig pekar ut kvinnor likt mig med negativa tillmälen som gör oss till måltavlor då andra män anser att de har rätten att göra exakt vad de vill, lura, bedra och utnyttja eftersom vi ändå är skräpmänniskor. Problemet kanske ligger mycket hos mig och min självkänsla men även hos dig som inte anser att jag har rätt till en eller att beskrivas värdigt. Män likt dig gör så att någon kan se ner på en så mycket att den plötsligt släpar omkring dig runt ena brottet efter andra mot kvinnor och samtidigt medan den går med yxan i handen, ha en extremt otrevlig attityd emot en.

Jag har slutat dejta för hur bra ni än försöker påskina att ni är här, så är ni fan inte kloka på dejting-sajter och att sitta och rata ena dåren efter andra under åren för att ändå hamna med män utan skrupler (det var faktiskt mer än halvåret från sista träffen med ena till att jag fick in andra dåren i mitt liv).

Ni pratar så otroligt illa om kvinnor på dejting-sajter och ändå är männen där rent patrask. Jag har många års erfarenhet av vad de är för män (via dialoger då jag bara träffat 4 killar sedan 2012).

Tänk om jag skulle sitta och beskriva alla slags män med samma ordalag. Hur många av er har inte försökt ta kontakt med mig skulle man kunna gissa liksom?
Citera
2018-02-13, 14:48
Medlem
Klopeks avatar
garderobsmonster har du måhända någon diagnos? Ditt sätt att skriva avslöjar att det är något som inte riktigt står rätt till.

Precis som goldcost säger så skriver vi ur ett manligt perspektiv. För egen del är det helt ointressant för mig hur män ser ut, beter sig, ja kort och gott hur män fungerar på dejting sajter. Det är kvinnor jag ska dejta så att dra kortet men "män är si och så" och?

TS är en man och det är därmed vi skriver för att förklara för honom hur vi andra män upplever HP. En kvinna kan aldrig förstå det.

Och som skrivet innan, har en kvinna som ser medel ut och inte hittat någon eftrr 6 månader på tex HP ja då är det något gravt fel på hennes psyke alt är hon ett spermahål för män flera nivåer över henne. Tills dom männen hittat sin match så att säga.

Har man svårt som kvinna att finna en partner på en dejtingsida då har kvinnan en diagnos, psykiskt instabil eller är väldigt extrem vänster ofta ihop med en touche av feminism mer eller mindre.
Citera
2018-02-13, 15:05
Medlem
löls avatar
Tinder och HP är samma sak.

Som man, måste du sänka ribban kontra ribban du har IRL. För att online är det kvinnan som har 10-100 gånger fler att välja mellan än män.

Ser du bra ut är det i stortsätt skitsamma om du har en text eller inte. Online är extremt ytligt och kommer alltid att vara så.
Online har du större valmöjligheter...... tror du 😳 Därför har du en högre ribba än IRL. Vilket slutar med att du inte får något
Citera
2018-02-13, 15:31
Medlem
Har du inte utseende eller status så kan det nog vara ganska så svårt att få gehör hos många kvinnor. Jag skulle nog mer rekommendera att du försöker få kvinnornas uppmärksamhet och spelar charmig. Du får nog räkna med att skicka fler meddelanden och försöka hitta något intressant att skriva om.
Citera
2018-02-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
HP var bra för 5-6 år sedan, då kunde jag lösa en dejt med en go tjej inom 2-3 veckor. Provade igen förra året, var extrem skillnad. Hälften av brudarna har barn sedan ett tidigare förhållande, minst 2 katter och psykiska problem. Och sedan finns det gott om tjocka feminister där som röstar "grönt" eller vänster.

Kryllar av "alternativa" tjejer där som dom flesta män inte har ett dugg gemensamt med.

Den lilla klick tjejer som ser någorlunda bra ut och inte har grava psykiska problem blir tyvärr mailbombade på HP. Trots allt finns såklart även bra tjejer där. Men smått omöjligt nå fram till dom när konkurrensen är så pass stor då alla män vill prata med dom vettiga tjejerna som ser ok ut allt från skala 5-6 och uppåt.

Är du en 5-6a så kan du få ligga tills du tröttnar om du ger dig på 2or och 3or, ev en 4a men då måste du vara en 6a. Men glöm att du ska träffa en brud på samma nivå där nuförtiden. Brudarna satsar uppåt medans män får nöja sig med att titta neråt på skalan.

Behövs väl knappast sägas men är du en 6a så kan du runka resten av livet om du satsar på tex en 8a där. Dom tjejenrna satsar på 9-10 killar på skala.

Exakt så har jag upplevt det också. Första eran av HP var guld där man radade upp dejter hur enkelt som helst och hittade stadiga förhållanden.

Nu när jag senast blev singel testade jag och det var som att gå in i en portal till kattälskande feminister haha. Riktigt dryga är många också med nedlåtande kommentarer mot män och allt möjligt skit.

Nä kommer aldrig använda HP igen.
Citera
2018-02-13, 19:04
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Exakt så har jag upplevt det också. Första eran av HP var guld där man radade upp dejter hur enkelt som helst och hittade stadiga förhållanden.

Nu när jag senast blev singel testade jag och det var som att gå in i en portal till kattälskande feminister haha. Riktigt dryga är många också med nedlåtande kommentarer mot män och allt möjligt skit.

Nä kommer aldrig använda HP igen.

Skoja inte! Hittade min senaste flickvän där i den vevan för 5-6 år sedan. Nu känns det fan som 50% av brudarna där är kattälskande dödsknarkarfeminister. Inget ont om katter men rent krast är det så på den sidan.

Kollar man upp de tjejer i profilen som har skrivit politisk tillhörighet "grönt" eller vänster så är det till 90% "grönt" eller vänster dom är ideologiskt. Alltså mp, centern och vänsterpartiet menat. Seriöst vad är det för cucks som nappar på den typen av brudar? Skriver en brud ut partitillhörighet där och det är grönt eller vänster så till 100% skadat gods.

Bästa av allt när jag skrev med en brud där 40+ och det framkom att hon vill skaffa barn. Enda jag ville var att doppa med henne men nej tack efter längtan efter barn. Jisses ingen normalt funtad man skaffar barn med en gammal kärring. Förmodligen åkt kuk karusellen fram tills 30+ och på senare år kommit på att aha det är nog dags för barn nu.

Finns så mycket Skit att skriva om den skitsidan nuförtiden så det är sanslöst. En sak är säker det är att dom bra tjejenrna försvinner bland alla bäst före brudar där som ingen vill ha
Citera
2018-02-14, 14:05
Medlem
.
Senast redigerad av Mr.Klister93 2018-02-14 kl. 14:35.
Citera
2018-02-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Skoja inte! Hittade min senaste flickvän där i den vevan för 5-6 år sedan. Nu känns det fan som 50% av brudarna där är kattälskande dödsknarkarfeminister. Inget ont om katter men rent krast är det så på den sidan.

Kollar man upp de tjejer i profilen som har skrivit politisk tillhörighet "grönt" eller vänster så är det till 90% "grönt" eller vänster dom är ideologiskt. Alltså mp, centern och vänsterpartiet menat. Seriöst vad är det för cucks som nappar på den typen av brudar? Skriver en brud ut partitillhörighet där och det är grönt eller vänster så till 100% skadat gods.

Bästa av allt när jag skrev med en brud där 40+ och det framkom att hon vill skaffa barn. Enda jag ville var att doppa med henne men nej tack efter längtan efter barn. Jisses ingen normalt funtad man skaffar barn med en gammal kärring. Förmodligen åkt kuk karusellen fram tills 30+ och på senare år kommit på att aha det är nog dags för barn nu.

Finns så mycket Skit att skriva om den skitsidan nuförtiden så det är sanslöst. En sak är säker det är att dom bra tjejenrna försvinner bland alla bäst före brudar där som ingen vill ha

Haha ja det är rena pajkastningen på HP med feminister.

Ett exempel var en tjej som kontaktade mig, hade långt hår på alla bilder utom 1 där hon hade mycket kort hår.
Som vanligt såg hon bra ut med långt men med kort mest att man såg hon hade bra anlag men oattraktiv just pga kort hår.

Efter lite chattande frågade jag en simpel fråga:
"Har du långt eller kort hår nu?"

Hon flippade ur totalt och började skälla på mig och skrev saker som "VAFAN har mitt hår med allt att göra? Varför det så jävla viktigt för män?!?!?"
Det var uppenbart att fler hade tagit upp det hela. Men att flippa ur helt på en så enkel fråga är helt sjukt.
Skrev att hon skall sluta kontakta män som mig om hon inte ens är stabil i huvudet. Och att jag förstod varför hon var singel.

Detta är dock vardagsmat på HP där feministerna gror stort numera. Och anledningen att man inte ens kan ta i HP med tång utan att känna sig besudlad.
Citera
2018-02-14, 15:20
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Haha ja det är rena pajkastningen på HP med feminister.

Ett exempel var en tjej som kontaktade mig, hade långt hår på alla bilder utom 1 där hon hade mycket kort hår.
Som vanligt såg hon bra ut med långt men med kort mest att man såg hon hade bra anlag men oattraktiv just pga kort hår.

Efter lite chattande frågade jag en simpel fråga:
"Har du långt eller kort hår nu?"

Hon flippade ur totalt och började skälla på mig och skrev saker som "VAFAN har mitt hår med allt att göra? Varför det så jävla viktigt för män?!?!?"
Det var uppenbart att fler hade tagit upp det hela. Men att flippa ur helt på en så enkel fråga är helt sjukt.
Skrev att hon skall sluta kontakta män som mig om hon inte ens är stabil i huvudet. Och att jag förstod varför hon var singel.

Detta är dock vardagsmat på HP där feministerna gror stort numera. Och anledningen att man inte ens kan ta i HP med tång utan att känna sig besudlad.

Samma tjej som ville ha barn flippa även ut totalt när jag ifrågasatte hur hon kan vilja skaffa barn 40+. Blev utskälld för att vara åldersfascist när jag ansåg det onaturligt för en tjej skaffa barn i den åldern. Så ja det är taggarna ut bland tjejerna där. Endast cucks är vad som passar dom.

Förstår dig. En del tjejer kan passa i kort hårt men i Slutändan så tänker man alltid att hon är 10ggr snyggare i normallångt hår oavsett det finns bild på henne med även långt hår eller inte . Finns ingen tjej som kan vara snyggare i kort hår.

Haha ja det låter som det varit en drös med killar som nämnt hennes korta hår. Deprimerande sida, kvinnor har fått för mycket luft. Jisses, feta brudar på HP tror dom är ett kap när verkligheten på stan är så att dom inte får en enda blick av killar. Dom är så borttrollade på HP för dom agerat spermahål till killar som är flera nivåer över dom och tror därmed att de finns chans på förhållande.
Citera
2018-02-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Klister93
Hej.

Jag har problem på Happy Pancake. En del tjejer som läser mina meddelanden svarar inte ens. En del skickar typ ett meddelande eller några få och sen så slutar de svara helt plötsligt. Då har de inte ens sagt att de är ointresserade de som slutar. Helt ärligt så är jag inte över medel utseendemässigt i alla fall. Men jag har inte skithöga krav. Det är inte så att jag skriver till de snyggaste. Det är viktigt med rätt personlighet också. Jag är inte ute efter ONS. Det är inte riktigt min grej. Har bara skrivit lite om mig att jag är ganska lugn och introvert och söker en liknande person. Har skickat i mina meddelanden att jag bara vill prata och kanske träffas för att se vart det leder. Det värsta som kan hända är att man inte passar. Men då har man i alla fall försökt. Dock är jag arbetssökande och har inte heller ett fett bankkonto som en del pratar om är ett plus. Fast jag hade ändå inte velat träffa någon gold digger utan vill att det ska vara äkta.

Har ni också haft problem på HP? Finns det bättre gratis-sajter? Eller borde man ta en betal-sajt? Vilka är bättre?

Inte många kvinnor som vill vara ihop med nån som är arbetslös, du lär inte ha bättre tur på en betalsite, skaffa jobb och stabil ekonomi och läs presentationen tjejen skrivit och jobba utifrån den och var intresserad av att lära känna tjejen så lär det gå bättre
Citera
2018-02-15, 09:07
Medlem
Puffes avatar
Håller nog med de flesta här att HP blivit enormt mycket sämre senaste åren.

Har alltid haft varierande tur på sådana sidor och inte hängt upp mig på något.

Däremot hände något häromdagen där som verkligen får mig att ifrågasätta vad fan jag hänger på hp för.

Jag skriver ett vanligt Hej med en flirt till en medioker tjej och ställer en ofarlig fråga om vad en sak i hennes profiltext betyder.

Jag är som vanligt inställd på att hon kanske inte svarar alls då endast tre av tio gör det när jag inleder en konversation.
Och det gör mig absolut inget då det alltid funkat så när de själva inte inlett med ett Hej! Läget?
Man passar helt enkelt inte alla 😊.

Men ser sen att tjejen har blockerat mig 🤔
Hänger upp mig på det...
Vad är grejen?
Har aldrig stalkat någon som inte svarar med frågor på varför osv.
Ser heller inte ut som ett monster 😱

Jag är i regel ute efter något seriöst att bygga på, men självklart händer det att man ligger runt lite ibland när de drifterna blir för stora.
Och då är det förstått från båda sidor att det bara handlar om sex.

Jag är en rätt vanlig arbetare som ser rätt bra ut och är hyfsat muskulös.
(Är också mångmiljonär men det är inget jag skyltar med utan ser ut som en byggarbetare)
Haft flera seriösa förhållanden i livet och har varit KK med en väderflicka på tv4 och en tjej som kom tvåa i fröken Sverige.

Men det här otrevliga oprovocerade beteendet från tjejer på HP börjar få mig att äcklas av tjejerna på nätet och i Sverige.
Jag har flera gånger funderat på "import" och förstår allt mer dessa kvinnohatare på Flashback.

Men men det blir väl som vanligt att man sväljer det hela och håller tummarna att rätt person ändå dyker upp medans man blir behandlad som en bajskorv från och till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in