Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Klister93
Hej.
Jag har problem på Happy Pancake. En del tjejer som läser mina meddelanden svarar inte ens. En del skickar typ ett meddelande eller några få och sen så slutar de svara helt plötsligt. Då har de inte ens sagt att de är ointresserade de som slutar. Helt ärligt så är jag inte över medel utseendemässigt i alla fall. Men jag har inte skithöga krav. Det är inte så att jag skriver till de snyggaste. Det är viktigt med rätt personlighet också. Jag är inte ute efter ONS. Det är inte riktigt min grej. Har bara skrivit lite om mig att jag är ganska lugn och introvert och söker en liknande person. Har skickat i mina meddelanden att jag bara vill prata och kanske träffas för att se vart det leder. Det värsta som kan hända är att man inte passar. Men då har man i alla fall försökt. Dock är jag arbetssökande och har inte heller ett fett bankkonto som en del pratar om är ett plus. Fast jag hade ändå inte velat träffa någon gold digger utan vill att det ska vara äkta.
Har ni också haft problem på HP? Finns det bättre gratis-sajter? Eller borde man ta en betal-sajt? Vilka är bättre?
Så är och har det alltid varit på nätet. Spelar ingen roll vad du får för intryck, huxflux kan svar ändå utebli. Hänt många gånger, exempelvis kan en dam ifråga ställa en fråga, man besvarar den, sen ser man att hon läst meddelandet, men svar uteblir. Det vanligaste vill jag påstå är att frågan "om vad man jobbar med ställs" tillfredställer inte svaret, uteblir svar. Du tävlar med många andra män, får du ens ett svar får du vara nöjd, grattis du har då kvalificerat dig för slutspelet.