• 1
  • 2
2018-02-11, 14:12
Medlem
Hej.

Jag har problem på Happy Pancake. En del tjejer som läser mina meddelanden svarar inte ens. En del skickar typ ett meddelande eller några få och sen så slutar de svara helt plötsligt. Då har de inte ens sagt att de är ointresserade de som slutar. Helt ärligt så är jag inte över medel utseendemässigt i alla fall. Men jag har inte skithöga krav. Det är inte så att jag skriver till de snyggaste. Det är viktigt med rätt personlighet också. Jag är inte ute efter ONS. Det är inte riktigt min grej. Har bara skrivit lite om mig att jag är ganska lugn och introvert och söker en liknande person. Har skickat i mina meddelanden att jag bara vill prata och kanske träffas för att se vart det leder. Det värsta som kan hända är att man inte passar. Men då har man i alla fall försökt. Dock är jag arbetssökande och har inte heller ett fett bankkonto som en del pratar om är ett plus. Fast jag hade ändå inte velat träffa någon gold digger utan vill att det ska vara äkta.

Har ni också haft problem på HP? Finns det bättre gratis-sajter? Eller borde man ta en betal-sajt? Vilka är bättre?
Senast redigerad av Mr.Klister93 2018-02-11 kl. 14:14.
Citera
2018-02-11, 14:22
Medlem
Filthgrinders avatar
Kvinnor letar efter en försörjare. Om du inte kan försörja dem eller erbjuda dem något annat extraordinärt så tappar de snabbt intresset. Du börjar i fel ända, skaffa ett jobb först och sök efter damer sedan.
Citera
2018-02-11, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Klister93
Hej.

Jag har problem på Happy Pancake. En del tjejer som läser mina meddelanden svarar inte ens. En del skickar typ ett meddelande eller några få och sen så slutar de svara helt plötsligt. Då har de inte ens sagt att de är ointresserade de som slutar. Helt ärligt så är jag inte över medel utseendemässigt i alla fall. Men jag har inte skithöga krav. Det är inte så att jag skriver till de snyggaste. Det är viktigt med rätt personlighet också. Jag är inte ute efter ONS. Det är inte riktigt min grej. Har bara skrivit lite om mig att jag är ganska lugn och introvert och söker en liknande person. Har skickat i mina meddelanden att jag bara vill prata och kanske träffas för att se vart det leder. Det värsta som kan hända är att man inte passar. Men då har man i alla fall försökt. Dock är jag arbetssökande och har inte heller ett fett bankkonto som en del pratar om är ett plus. Fast jag hade ändå inte velat träffa någon gold digger utan vill att det ska vara äkta.

Har ni också haft problem på HP? Finns det bättre gratis-sajter? Eller borde man ta en betal-sajt? Vilka är bättre?

Tjena! Testade Happypancake för en tio år sedan. Diskuterade med en tjej jag känner som också använde Happypancake. Hon sa mig att hon fick åtskilliga mail varenda dag från olika killar, hade därmed många fler alternativ än jag som man hade. Dock träffade jag en kvinna utanför dejtingsidorna som jag lever med idag, medan hon sitter kvar på dessa och väntar fortfarande på ”rätt” kille
Citera
2018-02-11, 14:26
Bannlyst
Haha happypancake kan vara det absolut värsta jag har testat, och då är allt annat med nätdejting också på gränsen till tragikomiskt.

Skrev till kanske 50 tjejer varav alla bara läste meddelandet. Det roliga är att tjejerna där inte ens är speciellt snygga. Och det är samma tjejer på den sidan år ut och år in. De väntar väl fortfarande på sin prins sen när de blir 40 åriga kärringar.

Nu är ju allt annat också skit, men släpp HP och kör tinder, där vet du att du i alla fall matchar med tjejer som kan tänka sig något med dig.

Och sista rådet, skit i självupptagna svenska feministtjejer och åk till Danmark och knulla av dig och ta en skön resa till Thailand sen, så kommer du inse varför det är skönare att vara kille. Sen är du 40 och åldras fortfarande som vin medan kärringarna som dissade dig sitter där med sina 40 katter.
Citera
2018-02-11, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekallasman
Haha happypancake kan vara det absolut värsta jag har testat, och då är allt annat med nätdejting också på gränsen till tragikomiskt.

Skrev till kanske 50 tjejer varav alla bara läste meddelandet. Det roliga är att tjejerna där inte ens är speciellt snygga. Och det är samma tjejer på den sidan år ut och år in. De väntar väl fortfarande på sin prins sen när de blir 40 åriga kärringar.

Nu är ju allt annat också skit, men släpp HP och kör tinder, där vet du att du i alla fall matchar med tjejer som kan tänka sig något med dig.

Och sista rådet, skit i självupptagna svenska feministtjejer och åk till Danmark och knulla av dig och ta en skön resa till Thailand sen, så kommer du inse varför det är skönare att vara kille. Sen är du 40 och åldras fortfarande som vin medan kärringarna som dissade dig sitter där med sina 40 katter.

Är inte Tinder bara för ONS och KK? Hade väl varit trevligt också men jag är nog inte ute efter det. Skönt att höra att man inte är ensam om hur "bra" det går på HP.
Citera
2018-02-11, 14:35
Medlem
Citat:
Hej.

Så är och har det alltid varit på nätet. Spelar ingen roll vad du får för intryck, huxflux kan svar ändå utebli. Hänt många gånger, exempelvis kan en dam ifråga ställa en fråga, man besvarar den, sen ser man att hon läst meddelandet, men svar uteblir. Det vanligaste vill jag påstå är att frågan "om vad man jobbar med ställs" tillfredställer inte svaret, uteblir svar. Du tävlar med många andra män, får du ens ett svar får du vara nöjd, grattis du har då kvalificerat dig för slutspelet.
Citera
2018-02-11, 14:37
Bannlyst
Citat:
Är inte Tinder bara för ONS och KK? Hade väl varit trevligt också men jag är nog inte ute efter det. Skönt att höra att man inte är ensam om hur "bra" det går på HP.
Och du tror du ska få en relation genom HP? HP är samma skrot och korn som tinder bara den att en liten klick män lyckas på dessa sidor.

Vill du ha relation får du sluta tänka på det och umgås med folk i det riktiga livet. Mitt tips är dock att flytta från Svea.
Citera
2018-02-11, 15:21
Medlem
Du får sänka din ribba rätt rejält om du vill ha svar. Kvinnor letar i regel sin 10-poängare på nätet, annars får det vara.

Är du en medelmåtta (5-6/10) så kommer det finnas intresse från brudar som spelar i en eller två divisioner under dig, alternativt kvinnor som står utanför samhället eller rättare sagt lite "alternativa" figurer.
Citera
2018-02-11, 15:23
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthgrinder
Kvinnor letar efter en försörjare. Om du inte kan försörja dem eller erbjuda dem något annat extraordinärt så tappar de snabbt intresset. Du börjar i fel ända, skaffa ett jobb först och sök efter damer sedan.

Nja, det är faktiskt jävligt lätt att fixa ligga som bara vill ligga på HP.
Citera
2018-02-11, 15:38
Medlem
Hur länge har du varit medlem på HP?
Du får ha lite tålamod. Jag har varit medlem i drygt två år. Första halvåret var det ganska dött. Sidan är gratis så varför inte ha lite tålamod. Har träffat några stycken och skriver med någon regelbundet.

Betalsidor är inte bättre. Vill du bli av med pengar för ingenting är det perfekt, annars undvik.
Citera
2018-02-11, 17:31
Medlem
Filthgrinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Nja, det är faktiskt jävligt lätt att fixa ligga som bara vill ligga på HP.
Det är möjligt men det gäller knappast för den som framstår som lågstatusman. Att vara arbetslös och under medelmåttig på andra fronter smittar av sig på ens charm och självförtroende. TS behöver jobba med sig själv och när han odlat ett självförtroende och en bas att stå på kommer kvinnorna att visa större intresse.
Citera
2018-02-11, 17:49
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Hej.

"Hej, jag är tråkig och tyst, vill baaaraaa prata (jo, tjena) och arbetslös".

För i helvete. Du måste göra en BRA presentation där du verkar rolig och framstår som om du har ett liv. Se till att du har BRA bilder och var lite rolig och småfräck i meddelandena. Var inte så feg. Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in