Citat:
Ursprungligen postat av
GoldCoast
Jag vet inte vart du vill komma med detta? Har du provat att... uhm... lära dig av dina misstag och gå vidare eller är du sån att du helt enkelt tänker fortsätta i samma spår?
Eftersom moderaterna på forumet medvetet med troll försöker bekämpa mig gällande allt det jag vill säga så passade jag på nu. Jag var inte färdig här och antar att jag blev det på annat vis.
Nja tvärtom. Alltså jag såklart inte ha någon kille över trettio när jag ser på de här båda som jag trots allt gav chanser till och som skulle ha Ratata via deras yttre om jag varit mer fåfäng. Men det är skönt att inte behöva känna press på sig själv att vara snygg och sista killen, trots att min mage säger att det han är galen, har en öm punkt hos mig gällande att jag ville hjälpa honom. Men knark gör människor psykopatiska (han har inte använt våld eller ens sagt något direkt elakt även om han är extremt aggressiv i sin person).
Jag tänker faktiskt tvärtom. På allvar till och med funderat på om man ska kolla om det finns någon singel på någon anstalt som vill dejta. Men självklart så är det en lös tanke jag aldrig kommer göra något av. Jag såg faktiskt med sista killen, vilket monster någon som använder droger, får växande inombords. Hur rara och fina de än gång var som personer. Det var den snälla människa jag en gång sett som jag trodde att jag återsåg på HappyPancake. HP vimlar av psykiskt sjuka män, missbrukare och med djupa problem.
Jag känner att jag nog inte har så mycket att hämta av killar. Att det bara är vrak och inte psykiskohälsa som jag som har depressioner men fungerar, utan män som är elaka, aggressiva och extremt provocerande hur mycket man än försöker vara lugn från början. Att de är de som är psykiskt sjuka på riktigt.
Och jag har så klart dejtar online enbart eftersom jag helt saknar ett socialt liv och inte har haft något sedan -06. Inte som att jag bjudits iväg på roliga saker utan istället blivit sittandes med 1.Andras problem 2.Andras barn eller 3. Psykfall till män och de lägsta av lägsta. Jag menar, jag tror för tusan att den sista kommer att begå kvinnomord om han inte blir inlåst. Och tycker att han ska kontrolleras mot andra fall. För någonting med honom är oroväckande.