2018-02-11, 19:39
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Hur länge har du varit medlem på HP?
Du får ha lite tålamod. Jag har varit medlem i drygt två år. Första halvåret var det ganska dött. Sidan är gratis så varför inte ha lite tålamod. Har träffat några stycken och skriver med någon regelbundet.

Betalsidor är inte bättre. Vill du bli av med pengar för ingenting är det perfekt, annars undvik.

Inte riktigt så men nästan. Betalsidorna ger dig en större chans att ligga än HP i min erfarenhet. Krävs dock att du har ett riktigt jobb och ser hyfsad ut.

Det är sant att det är få seriösa kvinnor inne på betalsidorna men de som är där är ganska seriösa med att träffas. På HP kan du pissa iväg tiden till ingen nytta.
Citera
2018-02-12, 15:28
Medlem
Puffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
"Hej, jag är tråkig och tyst, vill baaaraaa prata (jo, tjena) och arbetslös".

För i helvete. Du måste göra en BRA presentation där du verkar rolig och framstår som om du har ett liv. Se till att du har BRA bilder och var lite rolig och småfräck i meddelandena. Var inte så feg. Lycka till.

Haha ja exakt så tänkte jag med när jag läste trådstarten! (Översta)
Citera
2018-02-12, 15:58
Bannlyst
Haha polarn är typ en 9/10 å får knappt svar av kärringarna där, HP är för psykhoror
Citera
2018-02-12, 17:12
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthgrinder
Du börjar i fel ända, skaffa ett jobb först och sök efter damer sedan.
Varför då? Jobben automatiseras och tas över av datorer och robotar ändå..
Citera
2018-02-12, 20:58
Medlem
Klopeks avatar
HP var bra för 5-6 år sedan, då kunde jag lösa en dejt med en go tjej inom 2-3 veckor. Provade igen förra året, var extrem skillnad. Hälften av brudarna har barn sedan ett tidigare förhållande, minst 2 katter och psykiska problem. Och sedan finns det gott om tjocka feminister där som röstar "grönt" eller vänster.

Kryllar av "alternativa" tjejer där som dom flesta män inte har ett dugg gemensamt med.

Den lilla klick tjejer som ser någorlunda bra ut och inte har grava psykiska problem blir tyvärr mailbombade på HP. Trots allt finns såklart även bra tjejer där. Men smått omöjligt nå fram till dom när konkurrensen är så pass stor då alla män vill prata med dom vettiga tjejerna som ser ok ut allt från skala 5-6 och uppåt.

Är du en 5-6a så kan du få ligga tills du tröttnar om du ger dig på 2or och 3or, ev en 4a men då måste du vara en 6a. Men glöm att du ska träffa en brud på samma nivå där nuförtiden. Brudarna satsar uppåt medans män får nöja sig med att titta neråt på skalan.

Behövs väl knappast sägas men är du en 6a så kan du runka resten av livet om du satsar på tex en 8a där. Dom tjejenrna satsar på 9-10 killar på skala.
Senast redigerad av Klopek 2018-02-12 kl. 21:02.
Citera
2018-02-13, 05:19
Medlem
Jag kan bara instämma att HP är skit; det är avsevärt lättare med Happn eller Tinder. Jag fick definitivt fler svar och dater på Tinder än HP och tjejerna såg dessutom bättre ut. Däremot hade jag inte gått den vägen igen om jag var ute efter något seriöst. Tinder/Happn är för att knulla. HP är för de som tror att de är mer seriösa men istället hamnar man i någon form av sekt av självgoda kvinnor och ibland får man knulla.

Lite om mig själv:
Vältränad, tjänar över en halv mille om året, trivs med mitt jobb, har lätt för socialt umgänge och är kanske någonstans mellan 6-8/10 på en snygghetsskala beroende på vem man frågar. Ser inte ut som skit men är ingen Brad Pitt helt enkelt. Får en del uppmärksamhet av tjejer via andra vägar där jag brukar beskrivas som "inspirerande", "avslappnad" och "skön person". Jag var ute efter något seriöst runt min egen ålder +/- 5-10 år.

Rent generellt vad jag lärde mig:
*Tjejer på alla dessa medier får avsevärt fler meddelanden än killar och det beror på att tjejer blir kontaktade hela tiden så de behöver inte kontakta killar. Bli inte ledsen om du inte är intressant för just den där tjejen... Du måste skjuta fler skott och skriva till tjejer hela tiden så du har 5-10 napp hela tiden om någon skulle nobba dig.

*Alla, både killar och tjejer, har alltid några backups om inte dagens chat/date skulle vara tillräckligt bra. Det är som eviga rebounds på något vis - alltid en backup så du slipper känna dig ledsen om det inte gick som tänkt. Detta leder till att ingen lägger något större engagemang på att släppa på de känslomässiga barriärerna och faktiskt bli seriös. Jag blev också sån.

*Svenska tjejer på HP sitter och letar efter den perfekta, även fast de ofta inte har något direkt att komma med själva. De kan se ganska beigea ut, åldern har sprungit iväg för dem redan innan 30-årsåldern (många är verkligen anskrämligt gamla för sin ålder), ha ett trist jobb de inte gillar, vikten är inte helt sällan ganska överskriden och rent krasst så övervärderar de ofta sig själva i förhållande till vad de faktiskt har att erbjuda.

Jag har redan sträckt mig till att gå på date med någon som är två-tre snäpp under mig själv på snygghetsskalan och uppenbart tror att ett BMI på otränade 30-35 är "Kroppsform: Normal". Jag tänker inte låta bli att dricka med mina polare några gånger om året bara för att du inte gillar alkohol och jag tänker definitivt inte försörja dig för att du helst vill sluta ditt pissiga jobb och vara hemma med våra framtida barn.

*Har man som average tjej på HP inte hittat någon kille som passar efter 100-200 dagar så ligger felet garanterat inte hos killarna. Skippa att kontakta de tjejerna helt. De är ute efter att bli bjudna på middag och få lite spänning i vardagen i väntan på den perfekte, samtidigt som rynkorna samlas och kroppen börjar hänga allt mer.

Min erfarenhet är att det är avsevärt lättare att få tag på tjejer utanför internet. Börja exempelvis med en hobby där det finns tjejer och det finns utrymme för att prata lite också.

Hade jag varit singel idag hade jag åkt nedåt Polen, Tjeckien, Balkan eller liknande på semester om jag var ute efter något seriöst. De tjejerna har ofta gedigna familjevärderingar (till skillnad från väldigt många svenskor) och uppskattar män som beter sig som män. Definitivt högre standard där på både utseende och värderingar.

Svenska tjejer på dateingscenen borde vara lågstatus idag med tanke på vad som erbjuds.
Senast redigerad av GoldCoast 2018-02-13 kl. 05:31.
Citera
2018-02-13, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Jag kan bara instämma att HP är skit; det är avsevärt lättare med Happn eller Tinder. Jag fick definitivt fler svar och dater på Tinder än HP och tjejerna såg dessutom bättre ut. Däremot hade jag inte gått den vägen igen om jag var ute efter något seriöst. Tinder/Happn är för att knulla. HP är för de som tror att de är mer seriösa men istället hamnar man i någon form av sekt av självgoda kvinnor och ibland får man knulla.

Lite om mig själv:
Vältränad, tjänar över en halv mille om året, trivs med mitt jobb, har lätt för socialt umgänge och är kanske någonstans mellan 6-8/10 på en snygghetsskala beroende på vem man frågar. Ser inte ut som skit men är ingen Brad Pitt helt enkelt. Får en del uppmärksamhet av tjejer via andra vägar där jag brukar beskrivas som "inspirerande", "avslappnad" och "skön person". Jag var ute efter något seriöst runt min egen ålder +/- 5-10 år.

Rent generellt vad jag lärde mig:
*Tjejer på alla dessa medier får avsevärt fler meddelanden än killar och det beror på att tjejer blir kontaktade hela tiden så de behöver inte kontakta killar. Bli inte ledsen om du inte är intressant för just den där tjejen... Du måste skjuta fler skott och skriva till tjejer hela tiden så du har 5-10 napp hela tiden om någon skulle nobba dig.

*Alla, både killar och tjejer, har alltid några backups om inte dagens chat/date skulle vara tillräckligt bra. Det är som eviga rebounds på något vis - alltid en backup så du slipper känna dig ledsen om det inte gick som tänkt. Detta leder till att ingen lägger något större engagemang på att släppa på de känslomässiga barriärerna och faktiskt bli seriös. Jag blev också sån.

*Svenska tjejer på HP sitter och letar efter den perfekta, även fast de ofta inte har något direkt att komma med själva. De kan se ganska beigea ut, åldern har sprungit iväg för dem redan innan 30-årsåldern (många är verkligen anskrämligt gamla för sin ålder), ha ett trist jobb de inte gillar, vikten är inte helt sällan ganska överskriden och rent krasst så övervärderar de ofta sig själva i förhållande till vad de faktiskt har att erbjuda.

Jag har redan sträckt mig till att gå på date med någon som är två-tre snäpp under mig själv på snygghetsskalan och uppenbart tror att ett BMI på 25 är "Kroppsform: Normal". Jag tänker inte låta bli att dricka med mina polare några gånger om året bara för att du inte gillar alkohol och jag tänker definitivt inte försörja dig för att du helst vill sluta ditt pissiga jobb och vara hemma med våra framtida barn.

*Har man som average tjej på HP inte hittat någon kille som passar efter 100-200 dagar så ligger felet garanterat inte hos killarna. Skippa att kontakta de tjejerna helt. De är ute efter att bli bjudna på middag och få lite spänning i vardagen samtidigt som de letar efter den perfekta.

Min erfarenhet är att det är avsevärt lättare att få tag på tjejer utanför internet. Börja exempelvis med en hobby där det finns tjejer och det finns utrymme för att prata lite också.

Hade jag varit singel idag hade jag åkt nedåt Polen, Tjeckien, Balkan eller liknande på semester om jag var ute efter något seriöst. De tjejerna har ofta gedigna familjevärderingar (till skillnad från väldigt många svenskor) och uppskattar män som beter sig som män. Tjejer där är inte så bortskämda och veliga som svenska tjejer. Definitivt högre standard där på både utseende och värderingar.
Jag har en mängd problem men min personlighet är 190 ggr bättre än dessa båda som dessutom är långt under min begåvning och som jag inlett relationer med trots att de är långt under vad jag kan få. Precis som jag alltid gått under.

Men de är män likt dig som får de sopigaste männen att tro att de är något och att de kan få bättre. Som påstår att jag är sämre än vad jag är. Andra män skrattar åt att jag ens beblandat mig med män så här långt ner på skalan. Sedan sitt alla män på Flashback o klagar på kvinnors utseenden och psyken som om ni har ensamrätt att vara fula, misslyckade och instabila. Fast så ser ni aldrig på er själva. För ni tror alla att ni är mycket mer än vad ni är.

(FB) Vilka ska framgångsrika kvinnor gifta sig med i framtiden?
Citera
2018-02-13, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobsmonster
Jag har en mängd problem men min personlighet är 190 ggr bättre än dessa båda som dessutom är långt under min begåvning och som jag inlett relationer med trots att de är långt under vad jag kan få. Precis som jag alltid gått under.

Men de är män likt dig som får de sopigaste männen att tro att de är något och att de kan få bättre. Som påstår att jag är sämre än vad jag är. Andra män skrattar åt att jag ens beblandat mig med män så här långt ner på skalan. Sedan sitt alla män på Flashback o klagar på kvinnors utseenden och psyken som om ni har ensamrätt att vara fula, misslyckade och instabila. Fast så ser ni aldrig på er själva. För ni tror alla att ni är mycket mer än vad ni är.

(FB) Vilka ska framgångsrika kvinnor gifta sig med i framtiden?

Jag berättar om min erfarenhet och inget annat. Jag vet mitt värde och svenska tjejer på datingsiter värderade mig avsevärt lägre, vilket många andra män också verkar uppleva.

Mitt tips till dig är samma som till männen... sluta leta på dateingsiter. Det är som att leta seriöst på krogen - några små solskenshistorier dyker upp men de flesta blir det inget långvarigt för.

Jag tror du ska läsa mitt inlägg igen och se att jag kritiserar själva internetdateandet i sig (för seriösa relationer).Jag gör det ur mitt, manliga, perspektiv.
Senast redigerad av GoldCoast 2018-02-13 kl. 05:58.
Citera
2018-02-13, 05:48
Medlem
" Mr Klister" kanske inte är den bästa signaturen på en datingsida. En snäv krets av likasinnade, om du förstår mig rätt.
Citera
2018-02-13, 05:59
Medlem
Citat:
Jag berättar om min erfarenhet och inget annat. Jag vet mitt värde och svenska tjejer på datingsiter värderade mig avsevärt lägre, vilket många andra män också verkar uppleva.

Mitt tips till dig är samma som till männen... sluta leta på dateingsiter. Det är som att leta seriöst på krogen - några små solskenshistorier dyker upp men de flesta blir det inget långvarigt för.
Jag har inte alternativ bortom online men jag har absolut slutat leta. Jag blir extremt otrevlig av de viset jag har otur med, men det heter att jag är galen...

Ali 34 med en son han inte ens kan komma ihåg åldern på är faktiskt oavsett vad han uppger, gift. Och säger att han bor ensam men har en fem-sex inneboende och sprider könssjukdomar. Jättekul för en olycklig människa att råka ut för. http://www.bilddump.se/bilder/201802....170.71.13.png

Sedan så kan man få någon som tvångsflyttar in hos kvinnor och äcklar sig, är aggressiv och utsätter dem för risken att åka i fängelse genom att förvara större mängd knark hos dem och när du skriker tillräckligt högt går han med telefonen full av tjejer han skriver med. Han är även fullt kapabel att mörda en kvinna med den personlighet han uppvisar symptom på. Det är en tidsfråga och vore jag polis, skulle jag jämföra hans DNA kring olösta kvinnomord och försvinnanden inom en större radie omkring Västmanland då han är psykiskt störd. En gärningsmannaprofilerare borde granska honom.

Eftersom krafter här på forumet försökt att envetet stoppa mig från att kunna uttala mig ens här. Om du är kvinna och får kontakt med den här mannen eller vet någon som får in honom i sitt liv så är det här en mycket sjuk individ och faktiskt farlig. Åtminstone under drogpåverkan. Huruvida det handlar om missbruk kan inte jag uttala mig om men jag tror att det är en mycket bra och fin människa om hjärnan blir drogfri men då efter mycket lång tid och då helst inlåst. Men det är en man som jag sett bland de absolut farligaste tendenserna hos, och då har jag erfarenhet av män som till sist brakat ut i kvinnovåld.

http://www.bilddump.se/bilder/201802....170.71.13.png
Senast redigerad av Garderobsmonster 2018-02-13 kl. 06:14.
Citera
2018-02-13, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobsmonster
Jag har inte alternativ bortom online men jag har absolut slutat leta. Jag blir extremt otrevlig av de viset jag har otur med, men det heter att jag är galen...

Ali 34 med en son han inte ens kan komma ihåg åldern på är faktiskt oavsett vad han uppger, gift. Och säger att han bor ensam men har en fem-sex inneboende och sprider könssjukdomar. Jättekul för en olycklig människa att råka ut för. http://www.bilddump.se/bilder/201802....170.71.13.png

Sedan så kan man få någon som tvångsflyttar in hos kvinnor och äcklar sig, är aggressiv och utsätter dem för risken att åka i fängelse genom att förvara större mängd knark hos dem och när du skriker tillräckligt högt går han med telefonen full av tjejer han skriver med. Han är även fullt kapabel att mörda en kvinna med den personlighet han uppvisar symptom på. Det är en tidsfråga och vore jag polis, skulle jag jämföra hans DNA kring olösta kvinnomord och försvinnanden inom en större radie omkring Västmanland då han är psykiskt störd. En gärningsmannaprofilerare borde granska honom.

http://www.bilddump.se/bilder/201802....170.71.13.png

Jag vet inte vart du vill komma med detta och varför skulle du inte kunna datea offline? Bor du på Internet eller?

Har du provat att... uhm... lära dig av dina misstag och gå vidare eller är du sån att du helt enkelt tänker fortsätta i samma spår?
Senast redigerad av GoldCoast 2018-02-13 kl. 06:16.
Citera
2018-02-13, 06:25
Medlem
Citat:
Jag vet inte vart du vill komma med detta? Har du provat att... uhm... lära dig av dina misstag och gå vidare eller är du sån att du helt enkelt tänker fortsätta i samma spår?
Eftersom moderaterna på forumet medvetet med troll försöker bekämpa mig gällande allt det jag vill säga så passade jag på nu. Jag var inte färdig här och antar att jag blev det på annat vis.

Nja tvärtom. Alltså jag såklart inte ha någon kille över trettio när jag ser på de här båda som jag trots allt gav chanser till och som skulle ha Ratata via deras yttre om jag varit mer fåfäng. Men det är skönt att inte behöva känna press på sig själv att vara snygg och sista killen, trots att min mage säger att det han är galen, har en öm punkt hos mig gällande att jag ville hjälpa honom. Men knark gör människor psykopatiska (han har inte använt våld eller ens sagt något direkt elakt även om han är extremt aggressiv i sin person).

Jag tänker faktiskt tvärtom. På allvar till och med funderat på om man ska kolla om det finns någon singel på någon anstalt som vill dejta. Men självklart så är det en lös tanke jag aldrig kommer göra något av. Jag såg faktiskt med sista killen, vilket monster någon som använder droger, får växande inombords. Hur rara och fina de än gång var som personer. Det var den snälla människa jag en gång sett som jag trodde att jag återsåg på HappyPancake. HP vimlar av psykiskt sjuka män, missbrukare och med djupa problem.

Jag känner att jag nog inte har så mycket att hämta av killar. Att det bara är vrak och inte psykiskohälsa som jag som har depressioner men fungerar, utan män som är elaka, aggressiva och extremt provocerande hur mycket man än försöker vara lugn från början. Att de är de som är psykiskt sjuka på riktigt.

Och jag har så klart dejtar online enbart eftersom jag helt saknar ett socialt liv och inte har haft något sedan -06. Inte som att jag bjudits iväg på roliga saker utan istället blivit sittandes med 1.Andras problem 2.Andras barn eller 3. Psykfall till män och de lägsta av lägsta. Jag menar, jag tror för tusan att den sista kommer att begå kvinnomord om han inte blir inlåst. Och tycker att han ska kontrolleras mot andra fall. För någonting med honom är oroväckande.
Senast redigerad av Garderobsmonster 2018-02-13 kl. 06:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in