2025-10-26, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
CBS rapporterade förmodligen det de trodde på var sant. Men du menar att de visste att det inte var Flight 77 som kraschade in i Pentagon, men ljög om det?

Spännande, berätta mer?

Att de bevisade skadorna på WTC och Pentagon ska ha åstadkommits av "handgranater" är inte möjligt, nej.

Då har du exempel på det som du gärna delar med dig av?

Inte?

Ja, du hemfaller med en dåres envishet till personangrepp varje gång jag sopar mattan med dig i sakfrågan.

Det är precis som det ska mao

Som sagt, du är ett litet skitigt troll, Makarov.24.

Känns det skönt?

Jag nöjer mig med följande funderingar: Varför tror du att en stor majoritet har en annorlunda uppfattning än vad du framför i trådarna om WTC? Hur kommer det sig att utredningen kommer fram till en helt annorlunda slutsats?
Citera
2025-10-26, 07:18
Medlem
Och så provar jag en gång till, kan inte onopono lägga fram ett händelseförlopp för hur det gick till utifall att det var så att planet byttes ut? Följande frågor finns:

1. Var skedde detta?
2. Varför har ingen passagerare meddelat någon anhörig om att de måste byta plan?
3. Var är alla människor?
4. Visste flygbolaget om att det skulle ske?

En dag fylld med härlig sport väntar, får se om det finns några svar när kvällen nalkas .
Citera
2025-10-26, 10:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det finns inga "lik och deras dna" från Pentagon 9/11 som har godtagits i någon rätt, nej.

Jo det finns det - dna har använts i civila rättsprocesser exempelvis för att fastslå rätt till ersättning från försäkringsbolag och Victim Compensation fund. https://securitypolicylaw.syr.edu/wp...ce=chatgpt.com
Citera
2025-10-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Jag nöjer mig med följande funderingar: Varför tror du att en stor majoritet har en annorlunda uppfattning än vad du framför i trådarna om WTC?
Vad, specifikt, tänker du på här som jag "framför" i vilka "trådarna"?

Citat:
Hur kommer det sig att utredningen kommer fram till en helt annorlunda slutsats?
Vilken "utredningen" tänker du specifikt på här? Och vilken är dennas "annorlunda slutsats" om, vad?
Citera
2025-10-26, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jo det finns det - dna har använts i civila rättsprocesser exempelvis för att fastslå rätt till ersättning från försäkringsbolag och Victim Compensation fund. https://securitypolicylaw.syr.edu/wp...ce=chatgpt.com
Och då väntar vi bara på att signaturen SnakePlisssken visar oss hur "lik" och "dna" har prenterats i respektive fall.

Med citat och förklaring.
Citera
2025-10-26, 20:04
Medlem
Citat:
Och så provar jag en gång till, kan inte onopono lägga fram ett händelseförlopp för hur det gick till utifall att det var så att planet byttes ut? Följande frågor finns:

1. Var skedde detta?
Igen. Vet ej.

Hurså?

Citat:
2. Varför har ingen passagerare meddelat någon anhörig om att de måste byta plan?
För att dessa förmodligen inte längre finns i livet.

Hurså?

Citat:
3. Var är alla människor?
Vilka "människor"?

Citat:
4. Visste flygbolaget om att det skulle ske?
Inte officielt, nej.

Hurså?

Citat:
En dag fylld med härlig sport väntar, får se om det finns några svar när kvällen nalkas .
?
Citera
2025-10-26, 20:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och då väntar vi bara på att signaturen SnakePlisssken visar oss hur "lik" och "dna" har prenterats i respektive fall.

Med citat och förklaring.

Vilka är ”vi”? Är du lite schizofren?
Du har redan fått en länk och förklaring till det du frågar om.

Och förresten - varför ska ”vi” alltid vänta på att jag presenterar bevis (vilket jag iofs redan gjort) - varför kan inte du presentera bevis för dina påståenden istället (dvs det felaktiga påståendet att ” Det finns inga "lik och deras dna" från Pentagon 9/11 som har godtagits i någon rätt, ”?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-10-26 kl. 20:08.
Citera
2025-10-29, 21:19
Medlem
Citat:
Vilka är ”vi”? Är du lite schizofren?
Till er andra.

"Vi" som deltar och/eller läser i tråden.

Citat:
Du har redan fått en länk och förklaring till det du frågar om.
Till er andra.

En länk till ett dokument med hundratals sidor, inget annat.

Citat:
Och förresten - varför ska ”vi” alltid vänta på att jag presenterar bevis (vilket jag iofs redan gjort) - varför kan inte du presentera bevis för dina påståenden istället (dvs det felaktiga påståendet att ” Det finns inga "lik och deras dna" från Pentagon 9/11 som har godtagits i någon rätt, ”?
Till er andra.

Det går fortfarande inte att 'prove a negative'. Dvs, om nu signaturen SnakePlisssken insisterar på att "lik och dna" har presenterats i domstol, så väntar vi i så fall fortfarande på att att han visar det.

Citat. Förklaring. Sidhänvisning. Källa.
Citera
2025-10-29, 22:02
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det går fortfarande inte att 'prove a negative'. Dvs, om nu signaturen SnakePlisssken insisterar på att "lik och dna" har presenterats i domstol, så väntar vi i så fall fortfarande på att att han visar det.
Så insatt som du verkar tro att du är i det här ämnet så måste du väl ändå ha en teori om hur de har hanterat DNA och lik.

Det måste väl kommit DNA till DNA-labben, eller gjorde det inte det?

Om du tror på det själv måste du kunna spekulera i vad som hände med människorna och deras DNA?
Citera
2025-10-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Så insatt som du verkar tro att du är i det här ämnet så måste du väl ändå ha en teori om hur de har hanterat DNA och lik.

Det måste väl kommit DNA till DNA-labben, eller gjorde det inte det?

Om du tror på det själv måste du kunna spekulera i vad som hände med människorna och deras DNA?
Jag hävdar att det inte finns några bevis för att det verkligen var Flight 77 som med passagerare och personal kraschade in i Pentagon 9/11.

Att om någon nu till äventyrs hävdar motsatsen, att sådana bevis finns, måste redovisa dessa.

Vad gäller DNA så kan det förklaras med följande:
- DNA:t togs verkligen från de döda kroppar inne i Pentagon som befann sig i Flight 77 när det kraschade in i byggnaden.

- DNA:t togs från de individer som fanns med i Flight 77, men som 'avled' någon annanstans, inte i Pentagon.

- DNA:t tillhörde andra okända döda/levande människor, men presenterades falskeligen som varandes DNA från respektive individ i Flight 77 på haveriplatsen.

- DNA:t var ej existerande, men påstods existera, samt att det var taget från respektive avliden i Flight 77 och det på haveriplatsen.

- Annat?
Förklara nu hur vi med hjälp av den länk som signaturen "SnakePlisssken" postade ska kunna avgöra vilket alternativ det är som gäller.
Senast redigerad av onopono 2025-10-29 kl. 23:43.
Citera
2025-10-30, 07:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag hävdar att det inte finns några bevis för att det verkligen var Flight 77 som med passagerare och personal kraschade in i Pentagon 9/11.

Att om någon nu till äventyrs hävdar motsatsen, att sådana bevis finns, måste redovisa dessa.

Vad gäller DNA så kan det förklaras med följande:
- DNA:t togs verkligen från de döda kroppar inne i Pentagon som befann sig i Flight 77 när det kraschade in i byggnaden.

- DNA:t togs från de individer som fanns med i Flight 77, men som 'avled' någon annanstans, inte i Pentagon.

- DNA:t tillhörde andra okända döda/levande människor, men presenterades falskeligen som varandes DNA från respektive individ i Flight 77 på haveriplatsen.

- DNA:t var ej existerande, men påstods existera, samt att det var taget från respektive avliden i Flight 77 och det på haveriplatsen.

- Annat?
Förklara nu hur vi med hjälp av den länk som signaturen "SnakePlisssken" postade ska kunna avgöra vilket alternativ det är som gäller.

Men snälla nån - jag har aldrig påstått att dokumentet visar något av det du räknar upp. Dokumentet visar att DNA från använts för att bevisa 9/11-offers identitet i civilrättsliga processer för att få ersättning från staten (vilket även skett i processer för ersättning från försäkringsbolag).

Dina fåniga uppställningar med krav på ditt och datt du själv hittar på får du stå för själv.

Citat:
Med tanke på hur onopono resonerar kan man fundera på om det finns någonting som kan bevisas till 100% och hur det i så fall ska gå till.

Det enda jag sett honom påstå är 100% säkert är väl att det skulle vara 100% bevisat att Oswald inte mördade vare sig JFK eller polisen Tippit och att det med 100% säkerhet var minst 2 skyttar som sköt JFKdvs sådant som väldigt få skulle hålla med om.. Att Brigitte Macron är en man är han bara 99,99% säker på 🤣
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-10-30 kl. 07:38.
Citera
2025-10-31, 20:11
Medlem
Citat:
Men snälla nån - jag har aldrig påstått att dokumentet visar något av det du räknar upp. Dokumentet visar att DNA från använts för att bevisa 9/11-offers identitet i civilrättsliga processer för att få ersättning från staten (vilket även skett i processer för ersättning från försäkringsbolag).

Dina fåniga uppställningar med krav på ditt och datt du själv hittar på får du stå för själv.

Till er andra. Här är frågeställningen igen:
Citat:
De är med största säkerhet döda (åtminstone flertalet av dem). Frågan är om de dog i Pentagon eller på annan plats.

Det är som sagt, okänt.
Igen, om någon hävdar motsatsen, att det istället är känt/bevisat, lägg upp bevisningen för det.

Citat:
Det enda jag sett honom påstå är 100% säkert är väl att det skulle vara 100% bevisat att Oswald inte mördade vare sig JFK eller polisen Tippit
Till er andra.

Om signaturen "SnakePlisssken" har en annan uppfattning härvidlag så presenterar han den i relevant tråd. Här är det OT.

Citat:
och att det med 100% säkerhet var minst 2 skyttar som sköt JFK
Samma här.

Citat:
dvs sådant som väldigt få skulle hålla med om..
Samma här.

Citat:
Att Brigitte Macron är en man är han bara 99,99% säker på 🤣
Samma här 😱
Senast redigerad av onopono 2025-10-31 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in