2025-10-25, 17:31
Medlem
"okänt"

Ja, alla anhöriga som är förkrossade över sina nära och kära bör kunna finna tröst i att dessa kanske i själva verket lever. För det KAN ha varit en missil. Finns det ingen gräns på idiotin?
Citera
2025-10-25, 17:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Du fortsätter med dina logiska felslut?

Det räcker med att konstatera att det KAN ha varit en missil avlossad av någon okänd från okänd plats på okänt sätt.

Se ovan. Det KAN ha gått till på det sättet.

Okänt.

Igen, det KAN ha gått till på det sättet.
Men snälla nån - det KAN förstås även ha varit en överintelligent anka som iscensatte hela skiten som hämnd för uteblivna brödsmulor - eller kanske utomjordingar eller aggressiva mullvadar som underminerade marken och anlitade gäss att flyga in i byggnaderna med atombomber maskerade som flygplan. Det KAN ha varit så men ingenting överhuvudtaget pekar på det så varför inte bara hålla galenskaperna för sig själv??

Citat:
Samma logiska felslut. Jag listar ett antal möjliga scenarion som till skillnad från det officiella, KAN ha ägt rum. För att kunna ta reda på vilket av dem som var det verkliga scenariot så behöver man tillgång till bevisningen i sin helhet.
Fel - givetvis kan det officiella scenariot ha ägt rum - det finns faktiskt ingenting som pekar på att det inte var precis så det gick till…

Citat:
Något som i dag tycks vara omöjligt.

Vilket givetvis i sig är bevis för att det definitivt inte gick till på det sätt ansvariga utredare vill göra gällande.
Fel igen - nej frånvaron av det bevismaterial du önskar är inte bevis för att du har rätt eller att den officiella teorin är fel.
Citera
2025-10-25, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
"Det kan ha gått till på det sättet"

Och det kan ju också varit trickfilmat och överhuvudtaget inte skett.
Vilket "det" då?

Citat:
Eller att det var handgranater som sprängde WTC och Pentagon.
Är det möjligt, menar du?

Citat:
"Enligt WP så var han knappt 150 cm lång"

Och WP vet detta?
WP är min källa, ja. Om du har andra uppgifter så presenterar du dessa och anger källa.

Citat:
Tja, enligt andra tidningar var det faktiskt det saknade planet som flög in i Pentagon.
Om Hanjours exakta kroppslängd hade varit helt avgörande för något helt avgörande för händelserna 9/11 så hade jag i så fall givetvis hänvisat till en helt oantastlig källa.

Nu är det bara en uppgift bland ett antal liknande som säger att Hanjour var liten och späd och att han egentligen inte alls ville bli pilot. Att han egentligen ville bli flygvärd, men att hans familj motsatte sig det.

Knappast en personligt som enkelt går att förena med vad han ska ha gjort med Pentagon 9/11, mao.

Citat:
"said Peggy Chevrette"

Hur VET du att han inte ljuger?
Varför skulle hon i så fall ljuga om det?

Citat:
Det kan ha gått till på det sättet att han helt enkelt ljög. Eller hur? Verkar dessutom komma från CBS och de är väl kroniskt opålitliga. MSM är inget att ha.
Varför skulle CBS i så fall ljuga om det?

Citat:
"till skillnad från det officiella, KAN ha ägt rum"

Ja. Det är givetvis 100% omöjligt att kapare tar över flygplan.
Halmgubbe:
Halmdocka (halmfigur, halmgubbe), engelska straw-man argument, är en form av argumentationsfel. Halmdockan består i att debattören först bygger en nidbild av motståndarens åsikter och argument och sedan argumenterar mot denna nidbild.

De förvrängda argumenten framställs som absurda och blir därför lätta att argumentera mot.
Varför argumenterar du mot något som du låtsas som att jag har sagt?

Känns det skönt, menar Du?

Citat:
Det går inte heller att krascha med dessa.
Ännu en halmgubbe:
Halmgubbe:
Halmdocka (halmfigur, halmgubbe), engelska straw-man argument, är en form av argumentationsfel. Halmdockan består i att debattören först bygger en nidbild av motståndarens åsikter och argument och sedan argumenterar mot denna nidbild.

De förvrängda argumenten framställs som absurda och blir därför lätta att argumentera mot.
Igen. Varför argumenterar du mot något som du låtsas som om jag sagt?

Citat:
Du får gärna framhärda med dina teorier om JFK, 11 september osv men du saknar trovärdighet.
Handen på lilla hjärtat, Makarov.24. Har du haft ett enda rätt i sak så här långt i någon tråd där du har attackerat något av det jag skriver?

Citera och länka i så fall.

Citat:
Ha en riktigt bra kväll . Om det nu verkligen är det och inte FBI som lurar oss när det i själva verket är dag.
Troll.
Citera
2025-10-25, 18:26
Medlem
Citat:
"okänt"

Ja, alla anhöriga som är förkrossade över sina nära och kära bör kunna finna tröst i att dessa kanske i själva verket lever. För det KAN ha varit en missil. Finns det ingen gräns på idiotin?
De är med största säkerhet döda (åtminstone flertalet av dem). Frågan är om de dog i Pentagon eller på annan plats.

Det är som sagt, okänt.
Citera
2025-10-25, 18:34
Medlem
Citat:
Vilket "det" då?

Är det möjligt, menar du?

WP är min källa, ja. Om du har andra uppgifter så presenterar du dessa och anger källa.

Om Hanjours exakta kroppslängd hade varit helt avgörande för något helt avgörande för händelserna 9/11 så hade jag i så fall givetvis hänvisat till en helt oantastlig källa.

Nu är det bara en uppgift bland ett antal liknande som säger att Hanjour var liten och späd och att han egentligen inte alls ville bli pilot. Att han egentligen ville bli flygvärd, men att hans familj motsatte sig det.

Knappast en personligt som enkelt går att förena med vad han ska ha gjort med Pentagon 9/11, mao.

Varför skulle hon i så fall ljuga om det?

Varför skulle CBS i så fall ljuga om det?

Halmgubbe:

Varför argumenterar du mot något som du låtsas som att jag har sagt?

Ännu en halmgubbe:
Halmgubbe:

Igen. Varför argumenterar du mot något som du låtsas som om jag sagt?

Handen på lilla hjärtat, Makarov.24. Har du haft ett enda rätt i sak så här långt i någon tråd där du har attackerat något av det jag skriver?

Citera och länka i så fall.

Troll.

"Varför skulle CBS i så fall ljuga om det?"

Tja, de rapporterade ju att det saknade planet flög in i Pentagon. Varför ljuga om det?

"Är det möjligt, menar du"?

Så länge det inte är bevisat omöjligt KAN det ha hänt. Du tycker annorlunda?

"Har du haft ett enda rätt...."

Inte enligt dig. Tror att många tycker annorlunda .

"Troll"

Tja, du framstår som en person med mentala problem.

Som sagt, ha nu en bra lördagskväll och akta dig för FBI.
Citera
2025-10-25, 19:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De är med största säkerhet döda (åtminstone flertalet av dem). Frågan är om de dog i Pentagon eller på annan plats.

Det är som sagt, okänt.
Nej det är inte ett dugg okänt eftersom deras lik och DNA hittades i Pentagon. Ja
Citera
2025-10-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej det är inte ett dugg okänt eftersom deras lik och DNA hittades i Pentagon. Ja
Och då väntar vi andra i vanlig ordning förgäves på bevis för det.
Citera
2025-10-25, 20:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och då väntar vi andra i vanlig ordning förgäves på bevis för det.

Vad skulle du godta för bevis?
Citera
2025-10-25, 21:19
Medlem
Citat:
Vad skulle du godta för bevis?
Godtagbara bevis är bevis vars äkthet/autenticitet är säkerställd.
Citera
2025-10-25, 21:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Godtagbara bevis är bevis vars äkthet/autenticitet är säkerställd.

Toppen. - lik och deras dna brukar godtas i alla rätter vad jag vet så då var det klart.
Citera
2025-10-26, 01:14
Medlem
Citat:
"Varför skulle CBS i så fall ljuga om det?"

Tja, de rapporterade ju att det saknade planet flög in i Pentagon. Varför ljuga om det?
CBS rapporterade förmodligen det de trodde på var sant. Men du menar att de visste att det inte var Flight 77 som kraschade in i Pentagon, men ljög om det?

Spännande, berätta mer?

Citat:
"Är det möjligt, menar du"?

Så länge det inte är bevisat omöjligt KAN det ha hänt. Du tycker annorlunda?
Att de bevisade skadorna på WTC och Pentagon ska ha åstadkommits av "handgranater" är inte möjligt, nej.

Citat:
"Har du haft ett enda rätt...."

Inte enligt dig. Tror att många tycker annorlunda .
Då har du exempel på det som du gärna delar med dig av?

Inte?

Citat:
"Troll"

Tja, du framstår som en person med mentala problem.
Ja, du hemfaller med en dåres envishet till personangrepp varje gång jag sopar mattan med dig i sakfrågan.

Det är precis som det ska mao

Citat:
Som sagt, ha nu en bra lördagskväll och akta dig för FBI.
Som sagt, du är ett litet skitigt troll, Makarov.24.

Känns det skönt?
Citera
2025-10-26, 02:08
Medlem
Citat:
Toppen. - lik och deras dna brukar godtas i alla rätter vad jag vet så då var det klart.
Det finns inga "lik och deras dna" från Pentagon 9/11 som har godtagits i någon rätt, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in