2018-02-04, 19:37
Medlem
Grymt av ass.dom att våga gå in och ta den straffen när Moss har vinkat av situationen.
Efter ett par repriser så känns den solklar.
2018-02-04, 19:38
Bannlyst
ÄR inte liverpoolfan men LAmela är vidrig, skam
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donno
En offside-situtation försvinner väl inte helt bara för att den styr på en försvarande spelare? Låter så på dem i studion. Kane är ju offside i första läget och bollen är på väg till honom. Att den sedan rör en röd spelare förändrar ju inte situtationen.

Andra straffen är ju dock helt solklar. Försvararen håller på att sparka av benet på honom, avsiktligt eller ej.
Jo, den försvinner om Kane inte försöker ta bollen och påverkar försvararen. Då blir det en ny situation när han försöker rensa bollen då han aktivt försöker få undan bollen. Hade han stått stilla och den träffat honom utan att han vetat om det så hade det blivit offside.
Medlem
Ni Liverpoolsupportrar är nog bäst i världen på att undvika sakliga argument. Exakt som när det inte går bra på planen hittar ni kringvägar och skyller på domare, så skyller ni på den ni argumenterar med håller på annat lag eller annat irrelevant.

Rolig läsning, minska kraftuttrycken och in med mer fakta och kunskap så kanske ni blir tagna mer seriöst.
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donno
En offside-situtation försvinner väl inte helt bara för att den styr på en försvarande spelare? Låter så på dem i studion. Kane är ju offside i första läget och bollen är på väg till honom. Att den sedan rör en röd spelare förändrar ju inte situtationen.

Andra straffen är ju dock helt solklar. Försvararen håller på att sparka av benet på honom, avsiktligt eller ej.

Det där tror du inte ens på själv
2018-02-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt

Jasså, hur kan du veta det? Nu så kan Liverpool's fan även läsa tankar...
2018-02-04, 19:40
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Jo, den försvinner om Kane inte försöker ta bollen och påverkar försvararen. Då blir det en ny situation när han försöker rensa bollen då han aktivt försöker få undan bollen. Hade han stått stilla och den träffat honom utan att han vetat om det så hade det blivit offside.

Det var ju jävligt tekniskt ja. Men det var väl det som domaren och den assisterande fick diskutera under så lång tid, så då kan jag köpa det.
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ni Liverpoolsupportrar är nog bäst i världen på att undvika sakliga argument. Exakt som när det inte går bra på planen hittar ni kringvägar och skyller på domare, så skyller ni på den ni argumenterar med håller på annat lag eller annat irrelevant.

Rolig läsning, minska kraftuttrycken och in med mer fakta och kunskap så kanske ni blir tagna mer seriöst.
Väldigt unikt för just Liverpoolsupportrar. Mannen du nickar Pogba...
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Välkommen hit, du sakliga och objektiva Man. United-supporter. Upplys gärna oss andra om denna fakta och kunskap som du har att tillföra denna diskussion? Du kommer i byxorna när Liverpool tappar poäng vilket är okej, men kom inte hit och lek någonting annat.
2018-02-04, 19:41
Medlem
Patrik2108s avatar
Eftersom min stream inte visade nåt eftersnack med repriser kan jag inte säga desto mer om andra straffen men efter en repris så tyckte jag det inte var straff.
Offsiden är nog offside då tottenhamspelaren står offside då pasningen går. Eftersom han står där och väntar på bollen kan han inte avstå en rörelse, som skulle frikänna honom.
Och regeln är att står man i offside då bollen slås och man får fördel av det så är det offside. Liverpoolspelaren fick inte kontroll på bollen så det var ingen ny situation.
Senast redigerad av Patrik2108 2018-02-04 kl. 19:44.
2018-02-04, 19:41
Medlem
Donnos avatar
Citat:

Jag såg matchen totalt ointresserad av om det röda eller det vita laget vann matchen, så jo, det är precis vad jag tror på.
2018-02-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Väldigt unikt för just Liverpoolsupportrar. Mannen du nickar Pogba...

Vad har det med saken att göra? Du kliver ju i klaveret gång på gång, återigen en irrelevant detalj som endast Liverpool kan ha med i kallkylen. Titta när jag registrerade mig med..

Citat:
Välkommen hit, du sakliga och objektiva Man. United-supporter. Upplys gärna oss andra om denna fakta och kunskap som du har att tillföra denna diskussion? Du kommer i byxorna när Liverpool tappar poäng vilket är okej, men kom inte hit och lek någonting annat.

Om du hade faktiskt läst som vad har skrivits, både av mig och andra hade du faktiskt kunnat diskutera objektivt. Nu väljer du personangrepp och ordbajseri som helt saknar något läsnyttigt.
Senast redigerad av pogba 2018-02-04 kl. 19:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in