Citat:
Ursprungligen postat av
medianox
Jag har skrivit mer än 500 inlägg - alla i den här tråden - och det blir givetvis ett och annat sakfel i texten, särskilt som många av mina inlägg är författade mycket snabbt som svar på frågor eller som rättelser. Men det finns tyvärr även några sakfel i de skrivelser som har publicerats här och sedan skickats till olika adressater. Det är nu inget att göra åt, men jag passar på att rättta även dessa.
...
Det är sorgligt att tråden på sätt och vis urartat helt på senare tid - med inlägg i stort sett bara av mig och Hannes Müller, vilket signaturen Sven-Gustaf mycket riktigt påpekat. Jag har haft den goda viljan och hoppfulla inställningen, att alla kan läras att tänka om - om de bevisligen har fått saker helt om bakfoten. Kanske har Sven-Gustaf helt rätt i, att hälften av mina drygt 500 inlägg mer eller mindre är kopplade till Hannes Mülllers inlägg. ... Så här kan tråden helt enkelt inte fortsätta. Men jag har faktiskt ingen enkel och bra lösning på "problemet". Kanske någon annan har det?
Misströsta inte medianox. Du ska njuta av den där pacemakerns möjligheter. Men passa också på att njut av andra läsares förmåga att skilja agnarna från vetet bland alla dessa inlägg, som blivit ett slags duell mellan dig och HM. Det bara tär på dig och det tär på tråden. Jag har löst det så att jag scrollar förbi inläggen som ingår i "duellen". HM tillför inget i sak, så därför går den delen av scrollandet snabbt. Dina inlägg sorterar jag i "ingår i duellen" och sådana inlägga där du tillför nytt eller rättelser. HMs inlägg och dina "duell"-inlägg är nedförsbacke för läsarna. Du behöver inte alls besvära dig och svara för att vara artig.
Nu väntar jag bara på myndigheternas svar; beslut och handlingar. Önskar dig en trevlig vår och fortsätter följa den här tråden, där vi också har flera från hela landet som gör inlägg och följer. Tråden är oerhört väl sammanhållen och konkret tack vare dig.