Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-16, 21:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det är möjligt att du har rätt, men det krävs mer än att alternativmedia bränner killen för att han ska vara bränd.

Ja det krävs också flashbacktrådar, sociala medier och kontakt med myndigheter som ger honom skattepengar för stalinistpropaganda. Det finns allt fler ÖN-kritiker också bland myndighetspersoner.
Citera
2018-05-16, 21:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
https://www.facebook.com/pg/Tidaholmskommun/reviews/

Facebook, Tidaholms kommun.....det ser ut som om det går hett till!
Ja, det var ju satan vad dom fick smaka på. Allt fler kritiserar PK-hjonen helt öppet i eget namn. Tiden då uthängningar & brunstämpling var effektiv är definitivt på väg att ta slut.
Citera
2018-05-16, 21:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det är möjligt att du har rätt, men det krävs mer än att alternativmedia bränner killen för att han ska vara bränd.
Att hans uppdragsgivare börjar avboka gör nog sitt till skall du se.
Citera
2018-05-16, 21:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Att hans uppdragsgivare börjar avboka gör nog sitt till skall du se.

Visst. Men tror att han är fort med i matchen om han gör avbön. Frågan är bara om Özz förstår det och om han förstår det, kan han då svälja sin stolthet?
Det är så oerhört många, med makt och kontakter, som vill att Özz ska vara oskyldig. Sköter han bara sina kort rätt så är han troligtvis snart på banan.

Inte för att det spelar mig nån större roll, för mig är Özz bara en värdelös komiker som är lite dum i huvudet.
Citera
2018-05-16, 21:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Visst. Men tror att han är fort med i matchen om han gör avbön. Frågan är bara om Özz förstår det och om han förstår det, kan han då svälja sin stolthet?
Det är så oerhört många, med makt och kontakter, som vill att Özz ska vara oskyldig. Sköter han bara sina kort rätt så är han troligtvis snart på banan.

Inte för att det spelar mig nån större roll, för mig är Özz bara en värdelös komiker som är lite dum i huvudet.
Tiden när avbön hade fungerat för Özz är sedan länge passerad. Tåget har gått. Stationen är riven. Rälsen uppbruten. Loket sålt som skrot. Han är körd för all framtid.
Citera
2018-05-16, 22:10
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Tiden när avbön hade fungerat för Özz är sedan länge passerad. Tåget har gått. Stationen är riven. Rälsen uppbruten. Loket sålt som skrot. Han är körd för all framtid.

Fungerat för vem? Tror som sagt att det mest handlar om hur han hanterar situationen eller rättare sagt; om han hanterar situationen alls.
Håller med dig personligen, är bara inte så säker på att de som älskade Özz förr håller med, de förlåter nog lätt. Özz har ju aldrig varit bra på nåt, det är helt andra variabler som gjort honom "älskad". Vill man förlåta så hittar man en väg.
Citera
2018-05-16, 22:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Fungerat för vem? Tror som sagt att det mest handlar om hur han hanterar situationen eller rättare sagt; om han hanterar situationen alls.
Håller med dig personligen, är bara inte så säker på att de som älskade Özz förr håller med, de förlåter nog lätt. Özz har ju aldrig varit bra på nåt, det är helt andra variabler som gjort honom "älskad". Vill man förlåta så hittar man en väg.
Som vi ser av avbokningen i Tidaholm så börjar redan priset för att stötta honom kännas allt för högt. Även för hans tidigare stödtrupper.
Citera
2018-05-16, 22:14
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Tack vare alternativmedia så har informationen cirkulerat. Utan att veta till 100% men det skulle inte förvåna mig om personer som har protesterat på kommunens facebook har erhållit information som har sitt ursprung från alternativmedia.
Om kommunen ställer in p.g.a. att skattebetalarna gick i taket, då kan man även resonera att informationen har nått utanför alternativmedia.
Citera
2018-05-16, 22:16
Medlem
jay.simpsons avatar
Bahaha

Citat:
De senaste dagarna har kommunen fått motta både positiva och negativa skrivningar om föreläsningen men då vi inte kan garantera att föreläsningen blir den positiva upplevelsen som var syftet, ställs föreläsningen in.

Har någon av bergsturkens tidigare föreläsningar och "stand ups" setts som positiva upplevelser? Om jag hamnat på någon CIA black site, CIA vill göra mig medgörlig, bryta ner mitt psyke sänd någon av Özz föreläsningar och shower på repeat. Jag tar till och med ta på mig 9/11 för att tortyren ska upphöra, lär be om water boarding
Senast redigerad av jay.simpson 2018-05-16 kl. 22:33.
Citera
2018-05-16, 22:20
Medlem
Soterns avatar
Det ser ut som det går åt helvete för PKK, den Politiskt Korrekte Kurden och det är där han hör hemma.
Citera
2018-05-16, 22:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Som vi ser av avbokningen i Tidaholm så börjar redan priset för att stötta honom kännas allt för högt. Även för hans tidigare stödtrupper.

Ja. Men det är ju det här Özz inte fattat, det är först nu han märker handgripligen hur hans affärer och senare uppträdande hos Janne J tas emot och påverkar hans karriär. Det är vad som händer nu som är det intressanta, pallar Özz av att backa helt och fullt och om han gör det, tar hans gamla fans honom tillbaka? Jag tror att de gör det och jag tror att de är tillräckligt många för en fortsatt karriär.
Däremot är han körd på sk folkfester, dyker han upp på en stadsfest i Piteå, Malung eller Trelleborg lär han ju få löpa.
Citera
2018-05-16, 22:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ja. Men det är ju det här Özz inte fattat, det är först nu han märker handgripligen hur hans affärer och senare uppträdande hos Janne J tas emot och påverkar hans karriär. Det är vad som händer nu som är det intressanta, pallar Özz av att backa helt och fullt och om han gör det, tar hans gamla fans honom tillbaka? Jag tror att de gör det och jag tror att de är tillräckligt många för en fortsatt karriär.
Däremot är han körd på sk folkfester, dyker han upp på en stadsfest i Piteå, Malung eller Trelleborg lär han ju få löpa.
En liten krympande sekt kommer givetvis att fortsätta stötta honom. Men detta är en alldeles för liten grupp för att det skall gå att leva på. De inbringande jobben var just på kommuner & landsting, på olika "temadagar mot rasism". Om parasitsnabeln blockeras från den offentliga kranen så blir det nästan inga intäkter kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in