Citat:
Ursprungligen postat av
Midsommardagen
Alla vi här i tråden skall ge oss själva en stor käftsmäll. Hur har vi kunnat missa Özz och Debbies bror Ula.
Det här blir spännande framöver.....
Det här blir MYCKET spännande framöver!
Vi borde ha hittat bror Ulas (obs stavn) Nujen tidigare, håller med. Att Özz Nujen hade en bror i Visby upptäckte jag i samband med att jag grävde när det gäller hur Özz Nujen kunde få rollen som Carlsson i Hemsöborna. Jag släppte det med brorsan. Jag skäms.
Men tack vare 'hannes.muller' och som skriver om Gotland, så kom doldisbrodern Ulas Nujen upp till ytan. Min våta dröm och som jag tror jag delar med de flesta här i tråden, det vore ju att kunna nagla Ulas Nujen till att ekonomiskt ha stöttat svåger/syster/bror i den nujenska klanen.
Fortfarande undrar jag varför 'hannes.muller' är så ensam. Var finns alla skrivkunniga gotlänningar? Här i tråden har det inte synts till några. Vågar de inte skriva? Är de rädda för Nujens? Eller för de andra kurderna som enl uppgift här i tråden, nu håller på att breda ut sig på ön. Minns inte att vi sett nån från Tingstäde skriva om hur det ser ut runt "Kurdiska Kulturhuset". Solidariserar sig medelguten med Nujen-packet?
Edit: Eftersom statistik är ett av mina skötebarn, så roade jag mig med att titta närmare på Özz Nujen-trådarna. Själva skvallertråden rörande ÖN startades år 2005. Den har ca 1000 inlägg. Den har haft totalt ca 370 K visningar.
Den här tråden har ca 3000 inlägg. Den startades för bara två månader sedan. Den har redan haft ca 300 K visningar.
Detta lär betyda att det är en oherrans massa människor som är här inne i tråden och läser. Och snokar. Och lär sig. Om att Özz Nujen inte är den de kanske trodde, utan en ljugande och parasiterande man med invandrarbakgrund och som kallar svensken för rasist, men som utan att tveka låter anställa svart arbetskraft som senare blir massmördare på Drottninggatan.