Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-14, 17:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ny artikel. Hela Gotland.

Bild på den aktuella fastigheten där Akilov jobbade svart.
Intressanta bilder på Akilov och Özz som ser ut som bröder. Man måste vara insatt för att veta vem som är vem.

http://www.helagotland.se/samhalle/terroristen-akilov-jobbade-at-ozz-njen-i-tingstade-15051086.aspx
..
Senast redigerad av OberynMartell 2018-02-14 kl. 17:09.
Citera
2018-02-14, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Nujens har kopplingar till folk som har kopplingar till IS.

Ja då har han ju kopplingar till IS var ju det jag sade det har jag anat länge allt detta som uppdagats är ingen slump bara vänsterpack som tror det
Citera
2018-02-14, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorRemmer
Özz Nujen är en ful fisk dom enda som ryggdunkar honom är vänsterpack dom fattar inte att Özz lurar staten(oss) på pengar genom att anlita svartbyggande terrorister som får agera kurir åt ISIS.
Ja jag står fast vid det att jag tror att klanen Nujen har kopplingar till ISIS.
Konstigt vore det väl om klanen Nujen inte skulle ha kopplingar till IS efter vad som nu framkommit. I vilket fall försörjde de en terrorist under avsevärd tid. En terrorist som har klara kopplingar till IS.
Citera
2018-02-14, 17:11
Medlem
Gyrks avatar
Nu kanske det händer nåt:

https://samnytt.se/exklusivt-ekobrottsmyndigheten-utreder-ozz-nujens-overforingar-till-akilov/
Citera
2018-02-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
Ny artikel på Friatider. Inget som inte varit uppe i tråden tidigare men kanske delar av allmänheten kan ta del av denna soppa..
Advokatsamfundet ska utreda Nujen-koppling till Akilov
Jo, jo utredningen ska göras av Anne Ramberg det säger allt!
Citera
2018-02-14, 17:17
Medlem
Citat:
Jag tror att klanen Nujen har kopplingar till ISIS och att Akilov agerat kurir någon mer än jag som tror detta?
Jodå, här är en till!
Citera
2018-02-14, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gyrk
Nu kanske det händer nåt:

https://samnytt.se/exklusivt-ekobrottsmyndigheten-utreder-ozz-nujens-overforingar-till-akilov/

Såklart fejk och vem fan heter Egor Putilov ?
Citera
2018-02-14, 17:25
Medlem
TumTums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ny artikel. Hela Gotland.

Bild på den aktuella fastigheten där Akilov jobbade svart.
Intressanta bilder på Akilov och Özz som ser ut som bröder. Man måste vara insatt för att veta vem som är vem.

http://www.helagotland.se/samhalle/terroristen-akilov-jobbade-at-ozz-njen-i-tingstade-15051086.aspx
Gutarna har blytunga cojones
Till skillnad från STHLM micro balls
Respect to the Island people
Bom-shacka-lack
Citera
2018-02-14, 17:30
Medlem
TumTums avatar
Citat:
Såklart fejk och vem fan heter Egor Putilov ?
Det finns ju ett diarienummer
🤔
Och en åklagare med samma namn
Jag har fått uppfattningen att Egor Putilov är ett sk "nom de plum"
Som används av en Alexander
Senast redigerad av TumTum 2018-02-14 kl. 17:33.
Citera
2018-02-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TumTum
Gutarna har blytunga cojones
Till skillnad från STHLM micro balls
Respect to the Island people
Bom-shacka-lack

Jo men Hela Gotlands artikel är väl från den 31/1? Inget nytt i Hela Gotland sedan dess vad jag förstår?

Har även HG släppt detta ärende? Kan det ha med kommande utökat presstöd meddelat av regeringen idag att göra månne?

Kom igen nu HG och ta lite aktuella bilder på fastigheten. Vilken hantverkare som helst av någorlunda rang kan lätt uppskatta hur mycket arbetskostnader som lagts ned i renovering.

Skolan var tom och väldigt nergången. Hur ser det ut idag?
Citera
2018-02-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det är så pass grovt att hon borde bli av med advokattiteln. Antagligen är Akilov inte den enda som fått pengar i näven.
I tråden framkommer att Debbie även har avlagt en examen som diplomerad företagsekonom vid Företagsekonomiska institutet och är därmed väl insatt i skatter och avgifter. Ramberg kommer ändå att beskydda henne. Brunråttan har säkert en het linje direkt till vår eminente statsminister så att de kan lägga locket på utan att brasan tar sig.
Citera
2018-02-14, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clostarwano
I tråden framkommer att Debbie även har avlagt en examen som diplomerad företagsekonom vid Företagsekonomiska institutet och är därmed väl insatt i skatter och avgifter. Ramberg kommer ändå att beskydda henne. Brunråttan har säkert en het linje direkt till vår eminente statsminister så att de kan lägga locket på utan att brasan tar sig.

Jag skulle bli högst förvånad om advokatsamfundet gör något. De och advokater har idag blivit en sekt som ser sig stå långt över vanliga människor i Sverige. De har andra moraliska måttstockar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in