Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Haha den var tydligen redan arkiverad då krönikan publicerats!
http://archive.is/6l3mO
Vad i helvete? Med facit i hand är detta en mycket märklig text. Att inte klanen Özz gått ut i förväg och berättat att de höll terroristen under vingarna på Gotland ser inte bra ut nu. Inte bra alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Kommer Expressen av prestige behålla sin moraliserande kurd, eller slipper vi honom också? Han är ett hinder för övriga krönikörer på tidningen att skriva fritt, då de nu hamnat i en kollegial lojalitetskonflikt.
Kan tänka mig att detta är det mest trängande och plågsamma beslutet som just nu avhandlas på Expressen. Tror det blir väldigt svårt att behålla honom och låta honom mala på som vanligt. Däremot tror jag inte att de kommer att sparka honom offentligt, just av prestigeskäl. Det skulle antagligen få dem att se alltför lurade och dumma ut.
Min gissning är att de fasar ut honom i tysthet. De
kanske publicerar en krönika till för syns skull, sen är det tack och adjö.
Citat:
Ursprungligen postat av
Obannad
Özz har levererat hästlängder med rep till sin egen hängning.
Indeed.
Har mycket svårt att se hur han ska slingra sig ur allt detta. I synnerhet som han verkar sakna all form av ödmjukhet och attackerar allt och alla med sin arroganta aggressiva stöddighet. Han börjar verkligen visa sin sanna natur nu. Mycket obehagligt!
Tror dagarna då han kunde stå på scen håna och hata Sverige och det svenska folket och ta betalt för det börjar närma sig sitt slut.