Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyDungeon
Hur kan man få för sig att Akilov gjort något annat än vad han har sagt i förhör? Vem skulle han skydda och varför? Det scenariot får man fan ta och bygga upp med lite fakta innan man påstår något annat än att han bara var en simpel burkhållare. Pappskallevarning på er båda för att påstå/låtsas som att 85" till en sådan är normalt. Men ni kanske tycker att ni har gjort ett klipp när ni betalat femsiffrigt för ett par spadar tjära och grus på uppfarten av ett gäng irländska pikes också?
Håller med , precis öppnat tråden och börjat läsa . Min första reaktion var att det var Brutalt mkt pengar för att anlita luffare som hantverkare.
Har läst mkt om Akilovs och hans sätt att leva och min uppfattning är att han jobbat svart för 100kr timmen (normal). Det ger i runda lag 850 timmar.
Säg att han delat på pengarna med två andra så skulle det inneburit att de jobbig ca 4 st 72 timmars veckor.
Nja känns konstigt men har det framkommit i tråden vad han gjort för arbeten? Målning?
Varför skulle Özz Nujjen anlita denna nivå av hantverkare hur kom som i kontakt med varandra? Det har jag svårt att förstå.