Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-30, 17:02
  #1
Medlem
Om ni fick välja en ålder som ni skulle vara hela livet, vilken skulle ni då välja? Skulle vara roligt att se vad folk anser är den ultimata åldern, motivera också varför ni tycker som ni tycker. Vet ej om det är rätt forum, mod får flytta annars.
2018-01-30, 17:06
  #2
Medlem
Redoxreaktions avatar
Fysiskt ungefär 20.
2018-01-30, 17:06
  #3
Medlem
kumlafucker84s avatar
20. Jag blir 20 i år. Då är jag ung plus att jag kan gå på bolaget
2018-01-30, 17:09
  #4
Medlem
Svårt att säga då jag inte levt alla åldrar ännu...
Men hittils skulle jag säga någonstans mellan 18-22. Här upplever jag att man har mycket energi, väldigt få problem och väldigt lite ansvar. Ett ganska fritt liv skulle väl jag vilja påstå. Även här har man tillgång till det mesta redan i livet, körkort, systemet etc.

Nackdelen hade väll varit rent jobbmässigt, då man sällan anställer oerfarna snorungar till högre postioner. Men hade jag varit i den åldern hela livet ut hade jag förmodligen satsat på en sport i vilket fall. Kanske hockey?
2018-01-30, 17:13
  #5
Medlem
Noose..s avatar
upp till ett år var rätt nice. Fri tillgång till tuttar genom att skrika lite
1ÅR
2018-01-30, 17:14
  #6
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Om ni fick välja en ålder som ni skulle vara hela livet, vilken skulle ni då välja? Skulle vara roligt att se vad folk anser är den ultimata åldern, motivera också varför ni tycker som ni tycker. Vet ej om det är rätt forum, mod får flytta annars.
41. Den ultimata åldern att attrahera kvinnor från 18-50 (åtminstone för mig). Dessutom hade jag inte fått några krämpor än då och var i god fysisk form.
2018-01-30, 17:15
  #7
Medlem
6 år kanske. Allt var kul

Jag Kunde följa en plastpåse i vinden å det var spännande å se var den skulle

Kunne köra kratta bakom cykeln på grusväg å se dammet yra . Gick fortare ju mera rök .

Idag är ju inget speciellt
2018-01-30, 17:17
  #8
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
6 år kanske. Allt var kul

Jag Kunde följa en plastpåse i vinden å det var spännande å se var den skulle

Kunne köra kratta bakom cykeln på grusväg å se dammet yra . Gick fortare ju mera rök .

Idag är ju inget speciellt
Du har rätt. Jag ändrar mig. Jag vill vara mellan 6-12 år
2018-01-30, 17:25
  #9
Medlem
Pennansades avatar
35. Männens prime börjar, fitta i överflöd och mogen nog att sluta bry sig tillsammans med välbetalt jobb.
2018-01-30, 17:45
  #10
Medlem
FETochFULs avatar
tjej, hade vela vart 24-25 igen. Dock bara för något år sedan. Men nu känns det mesta försent.
Sen att man såg lite bättre ut då samt socialare och var inte lika negativ.
2018-01-30, 18:05
  #11
Avstängd
Jag drar till med 17-25.

Under dom här åren fick jag tag i stora pengar. Skapade mig ett bra nätverk över hela Sverige/och utomlands. Hade sex med strax under 3 siffrigt med kvinnor. Hann även ha ett förhållande med en underbar tjej, som jag idag kan sakna, fast det är många år sen nu! Satt även av mitt första fängelse straff.

Livet lekte!!! Men det gör det även nu! !
2018-01-30, 18:06
  #12
Medlem
Helsnurrigs avatar
Är 23. Vill stanna i denna åldern fysiskt. Psykiskt vill jag gärna mogna lite mer.

Längtar faktiskt inte tillbaka till barndomen. Inte för att min barndom var dålig, men jag njuter av den självständighet och klarare syn på omgivningen som kommer med uppväxten.

Fast nog kan man sakna den genuina, självklara lycka man kände när man som femåring vandrade över en sommaräng.
__________________
Senast redigerad av Helsnurrig 2018-01-30 kl. 18:10.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback