Citat:
Ursprungligen postat av
missmjau
Är det någon som tänkt på att han kanske sprutat in Tramadol i de jordgubbar (eller om det var vindruvor) hon ätit under det dygnet, och som var det ända som fanns i magsäcken tillsammans med preparatet. -Att han, när han kommit in i lägenheten, sprutat in en dos sagt åt henne att äta, hon har blivit dåsig och han har fått sin chans att mörda henne lungt....
Jag menar det skulle ju inte vara första gången han tvingat ner skiten i hennes hals, skillnaden är denna gång att han inte filmade henne och förnedrade henne. Han kanske gjorde det med den mobil han snodde från henne och som han gjort sig av med, och plötsligt fått minnesförlust om vart..
Hahaha pajas, hoppas han möter samma öde som Annie så fort han kommer ut.
Kan mycket väl vara så att han sprutade i tramadol i jordgubbarna, och tog med sig dem för att mata henne de tramadolfyllda jordgubbarna. Men har obduktionen lyckats hitta tramadol i jordgubbarna? Kanske svårt med tanke på all magsyra. Har för mig att det fanns lite jordgubbar kvar i lägenheten, och dessa verkar det inte finnas någon tramadol i, hade väl uppdagats i så fall vid det här laget, men Abbe kanske hade med sig två paket jordgubbar, varav de jordgubbar han lämnade inte innehöll någon tramadol.
Frågan är dock hur det gick till, att han tog med sig jordgubbar mitt i natten och bjöd henne på jordgubbar, utan att äta själv av jordgubbarna? Hon var ju rätt sur på honom och hade grälat en del med honom över bilen dagen före, så hon var nog kanske inte på humör att äta jordgubbar när han kom över mitt i natten. På ett eller annat sätt lyckades han få henne att svälja en del tramadol, oklart hur, sedan sprutade han i henne en extra fet dos tramadol så att hon dog.
Angående den försvunna mobilen så raderade han allt innehåll på den, alltså inte bara på telefonen utan även all backup som fanns på Apple's servrar osv. Självklart försökte han dölja eventuella mordmotiv, alltså SMS mellan honom och henne där hon hotade att polisanmäla honom osv.
En skam för Sverige att hovrätten friade honom för mord. Annie förtjänar mer rättvisa än så.