Yo.
Har följt abbe sedan han va en liten looser som gled runt i volvos osv. Han har blåst en massa människor i Göteborg, ja. J!mmy surf*an som han hängde med där tröttnade på honom. Någon som vet vad som hände mellan dom? M*lin l*nden som är abbes ex hade det inte lätt, han va verkligen psykopatisk mot henne.
Abbe slår alltid på fulla, klena och försvarslösa individer.
Alla tröttnar på abbe? Ja, kolla bara Andreas ishak och hans studio S crew. Vad hände där? Skar det sig?
Vad hände med karrar, kontakten är heeelt slut?
Vad hände med han som gled runt i den gula lambon, sabin, hänger aldrig längre?
Vad hände med han om*r som står vakt? Varför gängar dom aldrig? Varför tog *drienne tagar*s avstånd ifrån abbe?
Vart hände med han som gled runt i en c70cab och drog ladd på ratten, dom va på Tomorrowland tillsammans, antar att han också tröttnade på blattelito.
Han Adam på Uppsala piercing tröttnade på abbe eller så blåste han honom? Den förbannade jävla skottsäkra västen abbe har fick han när han va ”entrévärd” på någon klubb.. varför är han inte där längre? Jag tror att alla dessa människorna har en gemensam nämnare.. abbe har blåst dom.
Besvara mig frågorna, det måste finnas en massa saftig info och svar
Vems hus ”lånade” abbe med tillhörande hundar? Den ena hunden hette twix iallafall..
Vad jag har lärt mig under abbes Snapchatår är att han är en psykopat. Av den värsta sorten. Riktig luftslottsbyggare och nu faller det

konstigt nog så har han alltid klarat sig ifrån polisen.. hmm.. ja, ryktet säger att han är informatör åt polisen. Ingen slump att så många torskade i Göteborg? Konstigt att polisen inte tar krafttag mot hans kriminella ”lyxlivsstil” som outas på Snapchat.
Nurre.fitness, riktigt bra att du startade detta upproret mot abbe, fler måste syna hans psykopatiska beteende.
Jag följer denna tråden med med en glimt i ögat. Hoppas det kommer fram smaskigt skvaller, information och fakta om denna förbannade abbeblattelito!