2018-03-12, 07:00
Medlem
Så idiotiskt Abbe kör så kommer det snart hända en olycka. Hoppas bara det inte drabbar någon annan än han själv. Om han nu ska krocka kan han ju flyga till Nangijala direkt så vi skattebetalare slipper stå för sjukhusnota.
Citera
2018-03-12, 19:21
Medlem
Hann ni se hans senaste insta story? Enligt mig så verkar han trakassera en snubbe (såg ut o va 40+) för snubben vara nära o köra på abbe och pekade fingret.
Anledningen för att jag säger att enligt mig ser de ut som att han trakasserar en random snubbe är ju att vi vet inte vad som hände innan Abbe filmade och Abbe kan skriva vad somhelst i sin instastory för verka trovärdig.
Citera
2018-03-12, 20:03
Medlem
Yo.

Har följt abbe sedan han va en liten looser som gled runt i volvos osv. Han har blåst en massa människor i Göteborg, ja. J!mmy surf*an som han hängde med där tröttnade på honom. Någon som vet vad som hände mellan dom? M*lin l*nden som är abbes ex hade det inte lätt, han va verkligen psykopatisk mot henne.

Abbe slår alltid på fulla, klena och försvarslösa individer.

Alla tröttnar på abbe? Ja, kolla bara Andreas ishak och hans studio S crew. Vad hände där? Skar det sig?
Vad hände med karrar, kontakten är heeelt slut?
Vad hände med han som gled runt i den gula lambon, sabin, hänger aldrig längre?
Vad hände med han om*r som står vakt? Varför gängar dom aldrig? Varför tog *drienne tagar*s avstånd ifrån abbe?
Vart hände med han som gled runt i en c70cab och drog ladd på ratten, dom va på Tomorrowland tillsammans, antar att han också tröttnade på blattelito.
Han Adam på Uppsala piercing tröttnade på abbe eller så blåste han honom? Den förbannade jävla skottsäkra västen abbe har fick han när han va ”entrévärd” på någon klubb.. varför är han inte där längre? Jag tror att alla dessa människorna har en gemensam nämnare.. abbe har blåst dom.
Besvara mig frågorna, det måste finnas en massa saftig info och svar

Vems hus ”lånade” abbe med tillhörande hundar? Den ena hunden hette twix iallafall..

Vad jag har lärt mig under abbes Snapchatår är att han är en psykopat. Av den värsta sorten. Riktig luftslottsbyggare och nu faller det konstigt nog så har han alltid klarat sig ifrån polisen.. hmm.. ja, ryktet säger att han är informatör åt polisen. Ingen slump att så många torskade i Göteborg? Konstigt att polisen inte tar krafttag mot hans kriminella ”lyxlivsstil” som outas på Snapchat.

Nurre.fitness, riktigt bra att du startade detta upproret mot abbe, fler måste syna hans psykopatiska beteende.

Jag följer denna tråden med med en glimt i ögat. Hoppas det kommer fram smaskigt skvaller, information och fakta om denna förbannade abbeblattelito!
Citera
2018-03-12, 21:58
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Var Adrienne Tagaras abbes flickvän eller knullade de bara? Vilka fler i hans umgänge knullar hon? Andreas Startklar?
Citera
2018-03-12, 23:15
Bannlyst
insåg precis att sebastian st*nberg (Sebbe) långsamt håller på att bli som Abbe
Och vi är korkade som tror att han är ett dugg bättre.

Jag skulle vilja skälla ut abbe för hans sätt att förnedra människor. Vet ni var han tränar någonstans?
Jag uppmanar inte till våld eller uppviglar, utan menar allvar när jag säger att människor som honom inte borde få uppmärksamhet. De är skadligt för våra barn och ungdomar. För att det ska gå in vill jag gärna skrika lika mycket på honom såsom han verkar göra på de som är mindre,svagare,snällare.

1)Abbe är med största sannolikhet under hot eller skyddad identitet. Han är bara skriven i barcelona för personskydd och hyr enbart i andra hand här i Storstockholm.

2) Studio S /Adrienne / Karrar / Andreas startklar / Sebbe = Tycker synd om er. Håll er borta ifrån Abbe han är självdestruktiv och förmodligen bipolär
Citera
2018-03-13, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatkebabwithbread
Var Adrienne Tagaras abbes flickvän eller knullade de bara? Vilka fler i hans umgänge knullar hon? Andreas Startklar?

Nää, jag tror bara hon hjälpte abbe att kränga lite mello. Kanske knullade han henne ibland, ingen aning.. Dock va abbe ett riktigt praktsvin mot henne. Förnedring vart vardag för henne i abbes närhet.
Citera
2018-03-13, 12:09
Medlem
Varför kör Andreas startklar coskun runt i skrotbilar? Har fogden tagit för sig?
Citera
2018-03-13, 21:55
Medlem
Vem är Abbes skånska kompis som var med när Abbe var i Örebro för ett par veckor sedan?
Han sa att han hade licens för att bära batong, syns även på en video där Abbe ska slå sin kompis i ett hotellrum.
Citera
2018-03-13, 22:14
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 365mehmed
Nää, jag tror bara hon hjälpte abbe att kränga lite mello. Kanske knullade han henne ibland, ingen aning.. Dock va abbe ett riktigt praktsvin mot henne. Förnedring vart vardag för henne i abbes närhet.
Är det hon här ni menar?

https://imgur.com/a/gxJRo

Är det en tjej eller kille? Får lite transvibbar
Citera
2018-03-13, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Är det hon här ni menar?

https://imgur.com/a/gxJRo

Är det en tjej eller kille? Får lite transvibbar

hon och andreas startklar är väldigt goda vänner. Abbe nästlade sig in och över hela sommaren 2017 gjorde han henne till åtlöje. Droppen var när hon var berusad och bad honom sluta filma, medan hon kissar. han bestämmer sig för att slå på mobilkameran och backa med bilen så att hon ramlar ner halvnaken i en pöl.

därefter kan man läsa flera snaps där hon inte vill ha med honom att göra. Han verkar tro att det är roligt att förnedra sk vänner. Vilket tyder på nån slags asp/autism diagnos. där han inte förstår vad som är socialt acceptabelt.
Citera
2018-03-15, 02:42
Medlem
biggander2s avatar
Han la precis upp på Instagram där han sitter och röker en cigg för första gången på 2 år, pratar med gråten i halsen om hur någon vän har gått bakom hans rygg och nu ligger på sjukhus.

Någon med info?
Citera
2018-03-15, 02:45
Medlem
Jag förstår inte varför alla här verka tro att Sebastian och de andra är bättre.
Har följt deras instagram nu i några veckor och tittar när jag har tråkigt, men alla dessa är ju vrickade.

Sebastian lägger ut saker på sin instagram som en "influencer", men sen ser man massa skit han lägger ut på sin story(lugnat sig nu med skiten på stories)

Andreas lägger ut stories på kids och skriver "jäger och fitta" och "startklar och jappbara".. de är säkert under 15 de flesta känns de som

detta är bara exempel.. är riktigt rädd när jag ser att det är så många som följer de och tycker om de. fan lever vi i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in