2021-08-17, 12:49
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Någon som vet om Jennifer föddes som man? Ser så ut.

Man skulle kunna tro det på dagens bilder men för några år sen var hon helt klart en tjej. Hon har sabbat sig fullständigt så hon idag ser ut som en drag.
Citera
2021-08-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Man skulle kunna tro det på dagens bilder men för några år sen var hon helt klart en tjej. Hon har sabbat sig fullständigt så hon idag ser ut som en drag.

Ja det är underhållande att se mänskligt förfall, när det är helt självvalt. Hon hade nog räknat med mycket mer uppmärksamhet och följare genom att vara med kvinnomördaren. Istället blev hon avskydd och folk äcklas av det maskulina utseendet. Som jag nämt tidigare, betyget i sängen är allt annat än högt. Så frågan är om de ens ligger, Abbe med micropenis (vem annars slår kvinnor?) och misstänkt HIV-smitta och dragning till maskulint utseende och platta rumpor.

Abbe har läst här och raderat inlägget som han postade på fel tidpunkt. hahahha.. #fail.
Citera
2021-08-17, 14:25
Medlem
Kl. 14:23 la Abbe upp ett klipp för 30 minuter sedan. Abbes klocka är 12:39 (0h tidsskillnad).

Inte konstigt att han tappat -500 följare denna vecka. Gamla re-uploades och massa knepiga nyhetsartiklar med face palm på saker han själv gjort. Hur dum får man bli... Det blir inte ogjort, du bara blottar din ångest med att vilja kompensera så hårt. Pinsam tönt.

Abbe blev bannad på "Villa festerna" i Marbella. Sen flydde han...
Senast redigerad av pyjamazbananaz 2021-08-17 kl. 14:33.
Citera
2021-08-18, 08:35
Medlem
Det är ryktet om att Jennifer? Skulle vara transa? Är det ingen här i tråden som har någon form av säkrare källa på det än att någon/några tycker sig tro på det i och med att hon har lite maskulina drag? Bilderna på henne visar en ren och skär trash-brud? Med stora taxöron? Jag tror iallafall inte på att hon är någon transperson? Det är nog alldeles för mycket. Men om någon motsäger sig så hade ju en vettig källa/bevis på mitt felaktiga påstående suttit på sin plats nu.
Hon är en dum urblåst lättlurad whitetrash blondin. Men någon transa?? Knappast…
Senast redigerad av Tragikkomik 2021-08-18 kl. 08:38.
Citera
2021-08-18, 09:27
Medlem
CharlieWaffless avatar
En snabb googling på henne visar hennes gamla tonårsblogg där det tydligt framgår att så inte är fallet.
Men detta är ju flashback...
Citera
2021-08-18, 09:51
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Det är ryktet om att Jennifer? Skulle vara transa? Är det ingen här i tråden som har någon form av säkrare källa på det än att någon/några tycker sig tro på det i och med att hon har lite maskulina drag? Bilderna på henne visar en ren och skär trash-brud? Med stora taxöron? Jag tror iallafall inte på att hon är någon transperson? Det är nog alldeles för mycket. Men om någon motsäger sig så hade ju en vettig källa/bevis på mitt felaktiga påstående suttit på sin plats nu.
Hon är en dum urblåst lättlurad whitetrash blondin. Men någon transa?? Knappast…
Ingen tror på riktigt att hon är man, utan det är ironi och jargongen mot Blattelito i tråden.
Citera
2021-08-18, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Ingen tror på riktigt att hon är man, utan det är ironi och jargongen mot Blattelito i tråden.

Jo det begriper jag också men vissa verkar verkligen tro? Att Abbe skulle ha homosexuella drag betvivlar jag dock inte. Även om man inte fått något konkret bevis eller fakta på det.
Citera
2021-08-18, 14:14
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
Att Abbe har dragning mot killar är ingen hemlighet. Det syns på hans naglar och extremt dålig självkänsla, att han är en förnekare av sin egna läggning. Jennifer är född kvinna men verkar ha någon form könkorrigering ongoing, ser helt otroligt manlig ut och förstår att Abbe gillar det.

Han hade en hel del bögaktiviter för sig i fängelset vilket kan intygas av en handfull. Det var nog inte frivilligt i början, men sånt är kåk-livet för golare utan rena papper.

Det fetstiltade. Var finns bevisen på detta? Finns det tycker jag inte att det ska försvinna
Citera
2021-08-18, 15:16
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Det fetstiltade. Var finns bevisen på detta? Finns det tycker jag inte att det ska försvinna
Läs dom i mål B3809-13 Göteborgs tingsrätt. Där finns det svart på vitt.
Citera
2021-08-18, 16:08
Medlem
XtraXs avatar
Säga vad man vill om Abbe men har iallafall hjärtat på rätta stället….

https://www.imagevenue.com/ME13QK8V
Citera
2021-08-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Säga vad man vill om Abbe men har iallafall hjärtat på rätta stället….

https://www.imagevenue.com/ME13QK8V
Antar att du är ironisk 😅
Citera
2021-08-18, 17:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Antar att du är ironisk 😅

Haha aningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera