2021-07-06, 22:53
Medlem
Kul att han zoomar in anus på valpen, han verkar besatt av bakdelar?
Citera
2021-07-06, 23:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Kan ni som följer honom snälla posta skärmdumpar med?
Det finns nog inget av värde att posta.
Citera
2021-07-06, 23:33
Medlem
XtraXs avatar
Jag vill också ha vagel och vara lika cool som Abdalla, hur gör man?
Citera
2021-07-07, 07:50
Medlem
Plot twist, det är inte en vagel - det är en tumör!
Citera
2021-07-07, 08:15
Bannlyst
Nu gråter han ut på Instagram över sin vagel..
Denna vagel har funnits med sedan jag började följa kvinnomördaren på Instagram, ca 4 månader. Hur mycket skit och gammalt var är det i denna vagel?! Aldrig hört talas om en vagel kan sitta i 4 månader?! Vad har djuret för parasiter i kroppen som gör att en vagel kan vara sprängdfylld på detta vis i denna tid?! Han måste bära på någon vidrig sjukdom. Blir riktigt illamående, vidrigt att se. Stackars brudar som råkar vara i närheten av honom.
Citera
2021-07-07, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackeli
Denna vagel har funnits med sedan jag började följa kvinnomördaren på Instagram, ca 4 månader. Hur mycket skit och gammalt var är det i denna vagel?! Aldrig hört talas om en vagel kan sitta i 4 månader?! Vad har djuret för parasiter i kroppen som gör att en vagel kan vara sprängdfylld på detta vis i denna tid?! Han måste bära på någon vidrig sjukdom. Blir riktigt illamående, vidrigt att se. Stackars brudar som råkar vara i närheten av honom.
Det är inte jätteovanligt att en vagel i ögonlocket sitter i flera månader. Ibland får man operera bort den. Hur ska Abdalla ha råd med det?
Citera
2021-07-07, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruk1313
Det är inte jätteovanligt att en vagel i ögonlocket sitter i flera månader. Ibland får man operera bort den. Hur ska Abdalla ha råd med det?

Abdalla står skriven i Sverige, så den parasiten kan utnyttja våra skattepengar inom vården
Citera
2021-07-07, 11:01
Medlem
Citat:

Läste att man kan få vaglar som sitter kvar av Mello, så är förmodligen det
Citera
2021-07-07, 16:14
Medlem
Bästa Abba och lilla Chanel! Tycker det är så fint att se denna sida av Abbe. Riktigt kul och inspirerande att se hur han har vänt på sin otur! Han kommer säkert bli världens bäste Husse heja heja Abdalla!!!!
Citera
2021-07-07, 17:50
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:

Kan ju även bero på att han äter någon form av antidepressiv.

Fick världens största vagel av venlaflaxin som inte försvann förens jag slutade med medicinen.
Citera
2021-07-08, 03:38
Medlem
Ska Blatte använda valpen för att köra Hundtricket med brudar.
Operera bort Abbeblattelito och behåll vageln.
Citera
2021-07-08, 04:16
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Ska Blatte använda valpen för att köra Hundtricket med brudar.
Operera bort Abbeblattelito och behåll vageln.

Fattar inte intresset kring denne filur. Visst är det snubben som mördade sin tjej med Tram? Och var "oskyldig"... Har han mördat på nytt eller vad händer? Vagel!!???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in