2021-06-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Innan han mördade en ensamstånende mamma och lämnade stackars bebisen i 12 timmar. Nu åldras han 5 år varje år pga all ångest. Han ser förjävlig ut och vilken äcklig vagel. Eller är det skabb?

Trodde det va nytt, men men lika vidrig.
Fattar inte hur han kan leva med det där 🤦‍♂️
Citera
2021-06-15, 20:51
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Jag för snäll ibland

https://www.imagevenue.com/ME13I0Z0
Man kan säga så här sunk_iss eller sunkiss.
Han ser utmärglad ut på kroppsbilderna.
Citera
2021-06-15, 21:59
Medlem
Jag misstänker att lilla flykting-Abdalla inte är simkunnig. Han är alltid tuff och kör utan bilbälte men så fort han är ute på vatten han inte kan bottna i så åker flytvästen på likt den rädda flyktingen som han är.

Har ni sett någon film öht där han simmar i poolen? Verkar bara sitta på kanten eller röra sig på en grunda sidan där han bottnar.
Citera
2021-06-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Jag misstänker att lilla flykting-Abdalla inte är simkunnig. Han är alltid tuff och kör utan bilbälte men så fort han är ute på vatten han inte kan bottna i så åker flytvästen på likt den rädda flyktingen som han är.

Har ni sett någon film öht där han simmar i poolen? Verkar bara sitta på kanten eller röra sig på en grunda sidan där han bottnar.

Ja av hans senaste storys på hans just nu aktiva Instagram när han blir iputtad i vattnet så ser man den lilla paniken i han precis när han får tag i båtens lina längs kanten. Förvånar mig inte om han ej kan simma. Inget fel med det egentligen? Då det är många som är rädda för vatten och låter bli att lära sig att simma. Men detta bevisar bara ännu en svaghet hos fejklito och ännu en spricka i fasaden.
Citera
2021-06-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Ja av hans senaste storys på hans just nu aktiva Instagram när han blir iputtad i vattnet så ser man den lilla paniken i han precis när han får tag i båtens lina längs kanten. Förvånar mig inte om han ej kan simma. Inget fel med det egentligen? Då det är många som är rädda för vatten och låter bli att lära sig att simma. Men detta bevisar bara ännu en svaghet hos fejklito och ännu en spricka i fasaden.

Han får nog flashbacks från när han la en död mor i badet. Vatten är nog ett skräck element som väcker hemska minnen. Sen att han inte kan simma gör inte det hela bättre.
Citera
2021-06-15, 22:39
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin

Japp, den iakttagelsen har jag också gjort.
Citera
2021-06-16, 00:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntersss
Trodde det va nytt, men men lika vidrig.
Fattar inte hur han kan leva med det där 🤦‍♂️
Ja och vad vill han visa med det där? Hur äcklig snubben är eller?
Citera
2021-06-16, 09:51
Medlem
DayNites avatar
så vad är det som gör att han kommer undan gång på gång?
tomma hot, horden av internet Rambos men ingen som agerarar, om han nu är så vidrig som ni skriver om i denna tråd så hade han råkat illa ut för länge sedan, då personen som dessa retar fel person som är kapabel att göra något åt det.

Vore spännande hur just du ser på det?
Senast redigerad av DayNite 2021-06-16 kl. 09:53.
Citera
2021-06-16, 10:56
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
tomma hot, horden av internet Rambos men ingen som agerarar, om han nu är så vidrig som ni skriver om i denna tråd så hade han råkat illa ut för länge sedan, då personen som dessa retar fel person som är kapabel att göra något åt det.

Han råkade illa ut när han var i Sverige, misshandel nyligen osv. Nu har han flytt till Spanien sedan månader, därav undkommer han.
Citera
2021-06-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite

Det är ganska enkelt. Ingen vill riskera att skita ner sig för att ge sig på en low life som Abbe. Han har fått smäll av raggare och små svartskalleungar, alltså löst folk. Alla andra tar knappast batterito på allvar.
Citera
2021-06-16, 12:03
Medlem
Alex Ceesay var väl runt och letade efter honom precis innan flykten till Spanien?
Citera
2021-06-16, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Alex Ceesay var väl runt och letade efter honom precis innan flykten till Spanien?
Har svårt att tänka mig att de var mer än tomma ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in