Citat:

Ursprungligen postat av 
415brushan

Många som är taskiga här märker jag.
Visst är abbe en idiot men verkar som han åtminstone försöker göra rätt. Problemet blir nu då att han kommer upptäcka helt ny nivå av fula fiskar som finns i världen. Scammers, ekobrottslingar och andra parasiter som bara väntar på att livnära och utnyttja de svagare. I detta fall är det abbe som är den svagare då han inte riktigt fattar hur den delen i världen han försöker leva funkar. Han börjar i princip på noll nu, typ där vi andra var när vi var 18 år eller yngre.
Så nu kommer tyvärr hans naivitet och desperation sätta han i livslånga knipor som han inte kommer fatta förens det är försent.
Jag ser i hans stories att han verkligen vill göra rätt denna gång och förändras. Man ser glädjen och entusiasmen i honom, precis som när en ungdom fått sitt första sommarjobb och som sedan lär sig hur äckligt och falskt allt är om man inte står på tårna konstant.
Jag hoppas iaf att det går bra för han.

Vill göra rätt? Pyramidspel, flasha med hugo boss kläder och leka day trader... eller så handlar det återigen bara om att försöka hävda sig och flasha, precis som alltid. Han är skräp, punkt slut. Trycka spruta i halsen på en mamma och låta ungen leka vid liket gick tydligen bra. Känner verkligen superempati för det här mongot som "försöker göra rätt"