2021-04-27, 16:35
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showeranddoodoo
Nu har han ”business möte” igen med ”stora grejer på gång”, vilket tydligen inbegriper en viss A**ica E*glund (*=n, syns på pappret) och något som kallas VIP Group. Vem den här Annica är vet jag inte; hon har i varje fall 155 000 följare på Instagram där hon likt en uppsjö andra talangfulla personer viker ut sig lite lätt med diverse fitness- och så kallat hälsocontent. VIP Group verkar gå ut på att kränga skönhetsprodukter.

Hon verkar dessutom genomgå IVF-behandling Är det kanske på den fronten Abbe ska hjälpa till?

Idioten går verkligen från klarhet till klarhet. NuSkin heter pyramidspelet som Abbe numera ska kränga på sina IG-följare. Bedrövligt är bara förnamnet. Här kan man läsa om skiten

https://nouw.com/saminas/pyramidspelet-nuskin-37638624
Citera
2021-04-27, 16:38
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Nu har han ”business möte” igen med ”stora grejer på gång”, vilket tydligen inbegriper en viss A**ica E*glund (*=n, syns på pappret) och något som kallas VIP Group. Vem den här Annica är vet jag inte; hon har i varje fall 155 000 följare på Instagram där hon likt en uppsjö andra talangfulla personer viker ut sig lite lätt med diverse fitness- och så kallat hälsocontent. VIP Group verkar gå ut på att kränga skönhetsprodukter.

Hon verkar dessutom genomgå IVF-behandling Är det kanske på den fronten Abbe ska hjälpa till?
Annika sysslar väl med något pyramidspel? https://nyheter24.se/bloggbevakning/...nnika-englund/
Batteriet ska väl börja kränga hudvårdsprodukter som är köpte för tjejens lånande pengar
Citera
2021-04-27, 16:39
Medlem
Annica Englund är väl ihop med Elias Lindholm en nhl spelare.
Citera
2021-04-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Annika sysslar väl med något pyramidspel? https://nyheter24.se/bloggbevakning/...nnika-englund/
Batteriet ska väl börja kränga hudvårdsprodukter som är köpte för tjejens lånande pengar

Ja men Pyramidspelet är sedan gammalt, och är fortfarande aktivt.

Grattis till batteriet som fått jobb i ett pyramid företag. Men han får ju trotts allt en självförtroende boost och får äntligen känna sig som en ”influenser”

De pyramid företaget som Batteriet fått jobb på går att läsa om i länken nedan.

https://nouw.com/saminas/pyramidspelet-nuskin-37638624
Citera
2021-04-27, 17:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Är det den Annica som var med i Big Brother och som var tillsammans med Marcelo? Hon bodde i Kanada sist jag kollade.
Citera
2021-04-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det den Annica som var med i Big Brother och som var tillsammans med Marcelo? Hon bodde i Kanada sist jag kollade.

Det har du helt rätt i.
Citera
2021-04-27, 18:18
Medlem
"Om det rasar är det bara att sälja!" <- Han har verkligen förstått hur man ska agera!
Citera
2021-04-27, 18:28
Medlem
Alltså hans hjärna är fan riktigt trasig och går nog att hitta diagnoser så inte fingrarna räcker till. Han pratar som att han är set-for-life medans verkligheten är att han hittade en ny dum bimbo som han belånat och leker börshaj med lånade stålar och gått med i pyramidspel hahahaha. SÅ. JÄVLA. MISSLYCKAD!!!! "Jag är helt chockad av allt jag lyckats med! Jag är tårögd!" Hahahahahahaha... det är fan komiskt på riktigt!
Citera
2021-04-27, 18:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Alltså hans hjärna är fan riktigt trasig och går nog att hitta diagnoser så inte fingrarna räcker till. Han pratar som att han är set-for-life medans verkligheten är att han hittade en ny dum bimbo som han belånat och leker börshaj med lånade stålar och gått med i pyramidspel hahahaha. SÅ. JÄVLA. MISSLYCKAD!!!! "Jag är helt chockad av allt jag lyckats med! Jag är tårögd!" Hahahahahahaha... det är fan komiskt på riktigt!

Så sant , nu har han ändrat till Entreprenör på hans instagram (stod väl influencer innan).
Citera
2021-04-27, 18:52
Medlem
415brushans avatar
Många som är taskiga här märker jag.

Visst är abbe en idiot men verkar som han åtminstone försöker göra rätt. Problemet blir nu då att han kommer upptäcka helt ny nivå av fula fiskar som finns i världen. Scammers, ekobrottslingar och andra parasiter som bara väntar på att livnära och utnyttja de svagare. I detta fall är det abbe som är den svagare då han inte riktigt fattar hur den delen i världen han försöker leva funkar. Han börjar i princip på noll nu, typ där vi andra var när vi var 18 år eller yngre.

Så nu kommer tyvärr hans naivitet och desperation sätta han i livslånga knipor som han inte kommer fatta förens det är försent.

Jag ser i hans stories att han verkligen vill göra rätt denna gång och förändras. Man ser glädjen och entusiasmen i honom, precis som när en ungdom fått sitt första sommarjobb och som sedan lär sig hur äckligt och falskt allt är om man inte står på tårna konstant.

Jag hoppas iaf att det går bra för han.
Citera
2021-04-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Många som är taskiga här märker jag.

Visst är abbe en idiot men verkar som han åtminstone försöker göra rätt. Problemet blir nu då att han kommer upptäcka helt ny nivå av fula fiskar som finns i världen. Scammers, ekobrottslingar och andra parasiter som bara väntar på att livnära och utnyttja de svagare. I detta fall är det abbe som är den svagare då han inte riktigt fattar hur den delen i världen han försöker leva funkar. Han börjar i princip på noll nu, typ där vi andra var när vi var 18 år eller yngre.

Så nu kommer tyvärr hans naivitet och desperation sätta han i livslånga knipor som han inte kommer fatta förens det är försent.

Jag ser i hans stories att han verkligen vill göra rätt denna gång och förändras. Man ser glädjen och entusiasmen i honom, precis som när en ungdom fått sitt första sommarjobb och som sedan lär sig hur äckligt och falskt allt är om man inte står på tårna konstant.

Jag hoppas iaf att det går bra för han.

Vill göra rätt? Pyramidspel, flasha med hugo boss kläder och leka day trader... eller så handlar det återigen bara om att försöka hävda sig och flasha, precis som alltid. Han är skräp, punkt slut. Trycka spruta i halsen på en mamma och låta ungen leka vid liket gick tydligen bra. Känner verkligen superempati för det här mongot som "försöker göra rätt"
Senast redigerad av mystikern87 2021-04-27 kl. 21:11.
Citera
2021-04-27, 21:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Så sant , nu har han ändrat till Entreprenör på hans instagram (stod väl influencer innan).
Hahah vilket skämt han är. Nu lär han tro att han höjdes till skyarna statusmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in