2021-07-19, 22:24
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
1. Flytta till spanien
2. Ny bil E63s 2018 slutdatum 05-19
3. Guld rolex 2021 slutdatum 05-19
4. Resa till Dubai
5. Starta youtube
6. Skaffa hund
7. Tatuera mig Fylla hela kroppen
8. Fixa tandfasader
9. Tjäna 5 miljoner fram till 2022
10. Köpa ett hus i Spanien
11. Ny bil lambo huracan cabe
12. Bli helt ekonomisk oberoende
13. Skaffa familj

2/13 är ju ändå rätt bra

När man knappt har råd att resa till Dubai eller ens göra några fler tatueringar (åtminstone en?!) så bevisar det ju bara hur jävla pank han är, särskilt om man följer listan i kronologisk ordning.

YouTube gick åt helvete trots att han satt på en skatt av hemligheter enligt egen utsago, precis som aktierna.
Jag saknar faktiskt tiderna han lekte The Wolf of Marbella och visade random-grafer som fick honom att se så cool och smart ut.
Hur han satt och skröt om att vakna tidigt för att följa marknaden på andra sidan jordklotet.

Tänderna har han inte fixat heller, det bara att kolla på bilden.
https://i.ibb.co/DD0FqVN/1626465924910.jpg

Han får fortsätta promota sunkiss med redigerade bilder där färgtemperaturen höjts till max.
Citera
2021-07-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Snart är vi nog där när tråden tar slut.. som vi alla ska fira och skåla samt även några kanske till och med pinkilinkar lite på batteriets ”grav”.
Tveksamt om någon kyrka vill gräva ner fanskapet på helig mark, det bästa är att göra hundfoder av honom, då kommer det åtminstone något positivt ur hans liv, alternativet är att dumpa honom på tippen.
Citera
2021-07-19, 22:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
När man knappt har råd att resa till Dubai eller ens göra några fler tatueringar (åtminstone en?!) så bevisar det ju bara hur jävla pank han är, särskilt om man följer listan i kronologisk ordning.

YouTube gick åt helvete trots att han satt på en skatt av hemligheter enligt egen utsago, precis som aktierna.
Jag saknar faktiskt tiderna han lekte The Wolf of Marbella och visade random-grafer som fick honom att se så cool och smart ut.
Hur han satt och skröt om att vakna tidigt för att följa marknaden på andra sidan jordklotet.

Han får fortsätta promota sunkiss med redigerade bilder där färgtemperaturen höjts till max.

Du har så rätt i allt du säger. Saknar också The wolf of Marbella och pyramidspelet han promotade. Fast hemsidan finns ju kvar undra hur mycket deg han drar in därifrån . Att han har fixat tänderna kan man se ganska tydligt att så inte är fallet.

Edit: Minst tio människor skadades när en bil körde in i flera utomhusserveringar Marbella på måndagen. Enligt lokala medier tappade föraren kontrollen över fordonet. Föraren ska ha gripits och ska genomgå alkohol och drogtester.

Hoppas hoppas..
Senast redigerad av XtraX 2021-07-19 kl. 22:38.
Citera
2021-07-19, 23:30
Medlem
Citat:

Onödigt tjatande om hans tänder nu från min sida med haha, men man gör sällan fasader i underkäken med. Ska fixa mina fasader i oktober och då gör jag bara överkäken. De brukar mest sätta fasader i överkäken och eventuellt bleka underkäken. Så det där kortet säger inget, han har dock onaturligt jämna och vita i överkäken så är rätt övertygad om att nån brud fått pröjsa det efter nån jävla snyfthistoria om att han "lider av sina tänder" eller nåt bs.
Citera
2021-07-19, 23:59
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01
Onödigt tjatande om hans tänder nu från min sida med haha, men man gör sällan fasader i underkäken med. Ska fixa mina fasader i oktober och då gör jag bara överkäken. De brukar mest sätta fasader i överkäken och eventuellt bleka underkäken. Så det där kortet säger inget, han har dock onaturligt jämna och vita i överkäken så är rätt övertygad om att nån brud fått pröjsa det efter nån jävla snyfthistoria om att han "lider av sina tänder" eller nåt bs.

Jag håller med, men han är ju så fantastisk korkad att han troligen menar underkäken. För det är inget fel med hans överkäke. Att de är vita beror på alla tandblekningsprodukter han använt/använder.
Citera
2021-07-20, 00:35
Medlem
Citat:
Jag håller med, men han är ju så fantastisk korkad att han troligen menar underkäken. För det är inget fel med hans överkäke. Att de är vita beror på alla tandblekningsprodukter han använt/använder.

Ja, du har säkert rätt. Med tanke på hans pissiga ekonomi som är obvious för vem som helst över 15år så har det nog varit svårt att pyssla ihop de ca 80 lax bara överkäken går på.
Han är verkligen ofattbart korkad.
Citera
2021-07-20, 02:16
Medlem
Kan inte hitta hans Instagram längre. Har han raderat kontot?
Citera
2021-07-20, 04:00
Medlem
socknakrigarNs avatar
Kan verkligen inte sluta störa mig på hans jävla trader/investerar-image han försöker/försökte förmedla...

Låter som en jävla billig scamreklam: "Det är verkligen såhär enkelt! Välj om marknaden kommer att gå upp eller nej och tjäna 1000€ om dagen!"
Citera
2021-07-20, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av socknakrigarN
Kan verkligen inte sluta störa mig på hans jävla trader/investerar-image han försöker/försökte förmedla...

Låter som en jävla billig scamreklam: "Det är verkligen såhär enkelt! Välj om marknaden kommer att gå upp eller nej och tjäna 1000€ om dagen!"

En gammal goding på våran Wolf of marbella. Låter inte alls som råd man får av några egyptier i en fattig marknad i Kairo
https://youtube.com/watch?v=e922YUID_kM

Märkte även att nån random kallade Abbe ”cyka bleit” och idioten svarar ”Aaa” hahaha
Senast redigerad av Mazzot420 2021-07-20 kl. 07:55.
Citera
2021-07-20, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Du har så rätt i allt du säger. Saknar också The wolf of Marbella och pyramidspelet han promotade. Fast hemsidan finns ju kvar undra hur mycket deg han drar in därifrån . Att han har fixat tänderna kan man se ganska tydligt att så inte är fallet.

Edit: Minst tio människor skadades när en bil körde in i flera utomhusserveringar Marbella på måndagen. Enligt lokala medier tappade föraren kontrollen över fordonet. Föraren ska ha gripits och ska genomgå alkohol och drogtester.

Hoppas hoppas..

Igår måndag? 19/7?

Detta va ju aningen intressant? Ingen som vet om han har lagt upp något på sina sociala medier? Vad som helst? För är det knäpptyst under dagen igår så finns ju risken att det kanske är han? Förvånar mig inte ett dugg isåfall.

Han brukar ju va snabb med att posta upp händelser här i Sverige annars om olyckor och tragedier så att han inte kommenterat något om det så kanske det är han själv?
Citera
2021-07-20, 12:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Igår måndag? 19/7?

Detta va ju aningen intressant? Ingen som vet om han har lagt upp något på sina sociala medier? Vad som helst? För är det knäpptyst under dagen igår så finns ju risken att det kanske är han? Förvånar mig inte ett dugg isåfall.

Han brukar ju va snabb med att posta upp händelser här i Sverige annars om olyckor och tragedier så att han inte kommenterat något om det så kanske det är han själv?

Japp igår. Som du säger varit väldigt tyst på hans instagram (enda plattformen jag följer).
Citera
2021-07-20, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Okej, lugna dig lite grabben. Jag tycker inte hans boendeskick har framkommit, eller om han delar med folk. Därav bara spekulationer från er sida.

Jag försöker bara förstå hur värdelösa blattar utan vit inkomst har råd med att vara utomlands flera månader i sänder. Sluta vara så känslosamma.

Man har sett typ hela lägenheten genom storys under tiden han bott där, den är riktigt crack, har haft myrinvasion osv.
Det är typ som hotellägenheter kan man säga, runk deluxe.
Han verkar inte bo ensam vad det verkar som på storys, äter frukost i grupp i lägenheten, mat i grupp i lägenheten osv. har svårt att tro att han har såå många polare som åker på korta besök så tar för givet att det är några andra brottsflyktingar som bor med han och becknar lustgas.

Sorry blir bara sne på allt som inte är hat mot Abbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in