2021-03-01, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
4-5 mot Abdalla och hans kompis. Det verkar som att Batterito går vinnande ur den här situationen också. Såg precis klippen på hans Instagram stories och han jagar dem, kallar dem horungar osv, och de de springer ifrån honom och tar upp stolpar och andra föremål och vågar inte slåss med deras nävar trots att de är i numerärt överläge. De ska ha cred för att de gav sig på Batterito på en offentlig plats, men de skämde ut sig själva mer än något annat, att trots att de är 4-5 pers mot Abdalla och hans kompis och de tog till stolar och stolpar som vapen, så kunde de inte propert misshandla den här lilla tönten, och tvärtom verkar Abdalla ha slagit dem mer än vad de slog honom.

Någon eller några i den här tråden kommer givetvis att säga att det här var fake också.

Ingen annan som lyckades filma slagsmålet? Det var ju rätt mycket folk där, man ser av förklarliga skäl inte så mycket från Abdalla's smartphone av själva bråket, bara när de springer ifrån honom.
Vad fan förväntar du dig? Han går på droger konstant som en jävla missbrukare, det är klart att hans enda impulser kommer vara då, fly, slåss i allra högsta grad eftersom han är en knarkare, vilken cred snackar du om? Han är en knarkare som lever på kreditpengar och använder folk som målvakter, det enda han förlorar på är att han visar upp sitt pundiga liv. Psykiatrin borde knacka på hans dörr strax eller din för du verkar ju se upp till denna pundare
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-03-01 kl. 22:39.
Citera
2021-03-01, 22:43
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBetong
Tjejslagsmål?
Tjejer slåss tuffare än det här galleriagänget. Åtminstone klöser tjejer varandra, lol. Det här galleriagänget var tydligen för rädda för att dela ut knytnävslag mot Abdalla Batterito, och stod och hotade honom med stolpar osv samtidigt som de gick därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Vad fan förväntar du dig? Han går på droger konstant som en jävla missbrukare, det är klart att hans enda impulser kommer vara då, fly, slåss i allra högsta grad eftersom han är en knarkare, vilken cred snackar du om? Han är en knarkare som lever på kreditpengar och använder folk som målvakter, det enda han förlorar på är att han visar upp sitt pundiga liv. Psykiatrin borde knacka på hans dörr strax
Tycker att du ska läsa om mitt inlägg. Jag skrev att De ska ha cred för att de gav sig på Batterito på en offentlig plats. Förstår du vilket pronomen de är och vad de betyder? Ser det ut som att jag menade att Batterito ska ha cred?

För att översätta för dig som mindre begåvad så att du också hänger med i matchen, så menade jag att det är bra att folk ger sig på Abdalla Batterito i offentliga sammanhang.
Citera
2021-03-01, 22:53
Medlem
Citat:
Tjejer slåss tuffare än det här galleriagänget. Åtminstone klöser tjejer varandra, lol. Det här galleriagänget var tydligen för rädda för att dela ut knytnävslag mot Abdalla Batterito, och stod och hotade honom med stolpar osv samtidigt som de gick därifrån.

Tycker att du ska läsa om mitt inlägg. Jag skrev att De ska ha cred för att de gav sig på Batterito på en offentlig plats. Förstår du vilket pronomen de är och vad de betyder? Ser det ut som att jag menade att Batterito ska ha cred?

För att översätta för dig som mindre begåvad så att du också hänger med i matchen, så menade jag att det är bra att folk ger sig på Abdalla Batterito i offentliga sammanhang.
Din sensationalism är dock underhållande måste jag säga men du verkar bli förvånad som en ovetande Svensson som inte fattar hur det är att vara en missbrukare som abbe är men med din syn och kunskap antar jag att du creddar en del bum figths på gatan, inget fel med det dock.
Citera
2021-03-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ja, i det här fallet så gjorde Abdalla faktiskt inget fel. Flera pers går på honom och han försvarar sig själv och slår tillbaka. Rent lagligt sett har farbror blå no case mot honom här.

Ja självklart, vad annars? Allt är ju fake.

Snubben har dödat en småbarnsmamma, tycker du att det är märkvärdigt att folk går på honom på stan eller kidnappar honom och misshandlar honom, internettjafsar med honom osv? Varför skulle något vara fake? Ett tips är att du kollar upp detta:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ockhams_rakkniv

^^ Den enklaste förklaringen är ofta den mest korrekta. I Abdalla Batterito's fall så är det inte konstigare än att han faktiskt hamnar i våldsamma situationer och att det är på riktigt. Sedan att de som hoppar på Abdalla Batterito verkar vara helt odugliga och värdelösa på att faktiskt ge honom stryk på riktigt så att han får men för livet, det är en annan femma.

Ja men det kan inte bli så mycket annorlunda utgång i en galleriafight.

Nja, har du någonsin hamnat i bråk mot fem pers samtidigt som alla går på dig? Jag har själv blivit påhoppad av 10 pers, och varit inblandad i en hel del slagsmål under tonåren osv (mycket vildare period jämfört med vuxenlivet). Man blir verkligen andfådd när man är i numerärt underläge och bråkar mot flera personer samtidigt, det är inte en lätt situation. Så Abdalla saktar inte ner där, han har bara svårt att springa i full fart efter att ha stått och bråkat med dem i några minuter eller hur länge det nu var.

Sedan visst, att deras självbevarelsedrift började kicka in och de ville dra därifrån innan snuten kommer och ger dem problem, det kan jag köpa, men alltså, de verkar inte ha gett Abdalla en skråma (förutom lite blod på ena fingret, av hans Insta stories vad jag kan se), och då var de ändå 5 personer mot honom och hans kompis. Så det var ju ganska kasst av dem. Hade jag fått spendera 5 minuter ensam med Abdalla Batterito så hade jag slagit honom sönder och samman. Att de var fem pers mot honom och han springer efter dem, det är helt klart underkänt för galleriagänget. Och nu sitter Abdalla där på sin Instagram och hånar dem, kallar dem en massa namn, pekar ut tungan mot dem osv. Knappast så någon som blir misshandlad av fem pers beter sig direkt efteråt.

Ja förvisso. Men ingen inblandad imponerar. Det är ingen hög nivå på vare sig lag Batterito eller lag Galleriagänget. Jag hoppas verkligen inte att det var en planerad attack med tanke på insatsen.
Men att Abdalla sitter och skrävlar i ’någons’ bil och lägger ut på sociala medier, det gör han nog oavsett vad som har hänt före.
Citera
2021-03-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Den här striden vann ju han. Flera på en är så fegt.
Håller med, detta gick han vinnande ur, detta blev ju bara patetiskt.
Citera
2021-03-01, 23:14
Bannlyst
Kan någon lägga ut alla videoklipps från fighten som han la upp på sin insta.

Då jag inte kan följa han så vore det tacksamt. Samt för att slippa ge han view.
Citera
2021-03-02, 00:04
Medlem
Återigen går Blattelito vinnande ur sina fighter, fkn patetiskt.
Citera
2021-03-02, 00:14
Bannlyst
Någon gick fram emot kräket och spottade honom i ansiktet och kallade honom för en horunge.

Ge grabben någon slags medalj.
För även om abbe släpper en insta story där han vinklar allt till sin fördel så kvarstår faktum.

Till och med småbarn går fram och spottar dig i horunge. Hela din gangster image gick precis upp i rök.
Tänk då vad mogna kriminella kommer att göra med dig abbe din kvinnomördare.
Citera
2021-03-02, 00:45
Medlem
Vem är "artisten" som gick på blatten?
Citera
2021-03-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Vem är "artisten" som gick på blatten?
Ibraa (Ibbe Alby)
Citera
2021-03-02, 01:42
Medlem
Nicitas avatar
I hans senaste story har han landat lite från adrenalinet och alla rants han gjort under dagen, angående händelsen. Han ber om ursäkt till alla som var på plats med sina familjer och fick uppleva detta ,riskerade att skadas och säger "förlåt, men jag kämpade för mitt liv". "Jag har ju mina problem och ser svart". Jag hade tänkt säga något om det. Men vill nog klura lite på den tanken...
Citera
2021-03-02, 01:46
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oleoleoleole
Kan någon lägga ut alla videoklipps från fighten som han la upp på sin insta.

Då jag inte kan följa han så vore det tacksamt. Samt för att slippa ge han view.
Finns på Youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in