Ja, i det här fallet så gjorde Abdalla faktiskt inget fel. Flera pers går på honom och han försvarar sig själv och slår tillbaka. Rent lagligt sett har farbror blå
no case mot honom här.
Ja självklart, vad annars? Allt är ju fake.
Snubben har dödat en småbarnsmamma, tycker du att det är märkvärdigt att folk går på honom på stan eller kidnappar honom och misshandlar honom, internettjafsar med honom osv? Varför skulle något vara fake? Ett tips är att du kollar upp detta:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ockhams_rakkniv
^^ Den enklaste förklaringen är ofta den mest korrekta. I Abdalla Batterito's fall så är det inte konstigare än att han faktiskt hamnar i våldsamma situationer och att det är på riktigt. Sedan att de som hoppar på Abdalla Batterito verkar vara helt odugliga och värdelösa på att faktiskt ge honom stryk på riktigt så att han får men för livet, det är en annan femma.
Ja men det kan inte bli så mycket annorlunda utgång i en galleriafight.
Nja, har du någonsin hamnat i bråk mot fem pers samtidigt som alla går på dig? Jag har själv blivit påhoppad av 10 pers, och varit inblandad i en hel del slagsmål under tonåren osv (mycket vildare period jämfört med vuxenlivet). Man blir verkligen andfådd när man är i numerärt underläge och bråkar mot flera personer samtidigt, det är inte en lätt situation. Så Abdalla saktar inte ner där, han har bara svårt att springa i full fart efter att ha stått och bråkat med dem i några minuter eller hur länge det nu var.
Sedan visst, att deras självbevarelsedrift började kicka in och de ville dra därifrån innan snuten kommer och ger dem problem, det kan jag köpa, men alltså, de verkar inte ha gett Abdalla en skråma (förutom lite blod på ena fingret, av hans Insta stories vad jag kan se), och då var de ändå 5 personer mot honom och hans kompis. Så det var ju ganska kasst av dem. Hade jag fått spendera 5 minuter ensam med Abdalla Batterito så hade jag slagit honom sönder och samman. Att de var fem pers mot honom och han springer efter dem, det är helt klart underkänt för galleriagänget. Och nu sitter Abdalla där på sin Instagram och hånar dem, kallar dem en massa namn, pekar ut tungan mot dem osv. Knappast så någon som blir misshandlad av fem pers beter sig direkt efteråt.