2021-02-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Tala ur skägget, försvarar du aset eller drar du anekdoter?
Jag försvarar inte fittan varför är folk så jävla tröga här
Citera
2021-02-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushmostevil
Bush borde ALDRIG, ha förstört länder som Irak o Afghanistan. Men det är ingen ursäkt för Abbe, att begå såna av skyvärda brott..... Res över till USA, vetja

Kolla Sveriges vapenexport under dessa år som krigen pågick, högst per capita (i hela världen)...
Medaljer delades ut av kungen osv...
Citera
2021-02-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Jag försvarar inte fittan varför är folk så jävla tröga här

Kanske är det inte ALLA som är tröga här.
Det känns som om att du har svårt att göra dig föstådd.
Citera
2021-02-15, 22:15
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Han har en ny: abbeblattelito3.0

Kan du länka?
Hittar den inte när jag googlar.
Citera
2021-02-15, 22:21
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Jovisst!
http://m.raffagangland.webnode.se/blogg/

Har man inte läst tråden om Raffa på Flashback så har man missat något. Hade imdb vart för forumtrådar så hade den legat etta där med 10.0 i betyg.

Ursäkta OT men måste kommentera detta.

Det tog mig bokstavligen halva dagen men jävlar vad rolig läsning! Jag fnissade och gapskrattade mig igenom hela bloggen, bortsett från alkoholisten som blev utnyttjad av Raffe för boende och som fall-guy för knivningen av Ante. Honom tyckte jag synd om.

Synd att så många länkar är döda men stort tack!

Raffe och Blattelito är lite samma skrot och korn, även om Raffe verkar ha betydligt lägre IQ så som han inte ens kan föra ett polisförhör. Han börjar med att säga att han inte pratar med snuten eller domstolen och i nästa stund vägrar han hålla käft ens när åklagaren tröttnat på mongot som sitter och skryter om hur han gillar anabola, köper vapen (knivar ) från Baltikum och ger namn och adresser till folk som kan intyga att hans skryt är sant. Det här är verkligen ett fall där verkligheten överträffar dikten. Hade någon skrivit en novell i den här stilen så hade det varit överdrivet för ingen kan vara så här korkad kriminell. Utom Raffe.

För att koppla lite till topic så är åtminstone Blattelito tillräckligt medveten för att inte hävda sina förträffligheter som kriminell:

Förresten, blev Raffes skalle missformad av alla hammarslag han fick? Finns en bild på honom där han visar upp en ny tatuering där skallen ser ut att ha en grop på hjässan. Bara nyfiken.
Senast redigerad av theshade 2021-02-15 kl. 22:42.
Citera
2021-02-15, 22:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Till sommaren heter hans Instagram abbeblattelito14.0
Citera
2021-02-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Kanske är det inte ALLA som är tröga här.
Det känns som om att du har svårt att göra dig föstådd.
Nej långt ifrån alla är såklart tröga, men en del är jag verkligen orolig över.

Och det känns ju inte som det är min skyldighet att folk ska kunna tolka min kommentar korrekt.
Citera
2021-02-15, 22:31
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Kan du länka?
Hittar den inte när jag googlar.

Det är abbeblattelito2.0 som är hans aktiva Instagramkonto.
Citera
2021-02-15, 22:38
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Det tog mig bokstavligen halva dagen men jävlar vad rolig läsning! Jag fnissade och gapskrattade mig igenom hela bloggen, bortsett från alkoholisten som blev utnyttjad av Raffe för boende och som fall-guy för knivningen av Ante. Honom tyckte jag synd om.

Synd att så många länkar är döda men stort tack!

Raffe och Blattelito är lite samma skrot och korn, även om Raffe verkar ha betydligt lägre IQ så som han inte ens kan föra ett polisförhör. Han börjar med att säga att han inte pratar med snuten eller domstolen och i nästa stund vägrar han hålla käft ens när åklagaren tröttnat på mongot som sitter och skryter om hur han gillar anabola och köper vapen (knivar ) från Baltikum.

För att koppla lite till topic så är åtminstone Blattelito tillräckligt medveten för att inte hävda sina förträffligheter som kriminell medan han sitter i ett polisförhör eller i domstol som den här idioten:

Förresten, blev Raffes skalle missformad av alla hammarslag han fick? Finns en bild på honom där han visar upp en ny tatuering där skallen ser ut att ha en grop på hjässan. Bara nyfiken.

Drog också igenom den innan så jäkla rolig läsning hade ingen aning om vem varken Raffa var eller Gangland innan. Hur många år dömdes han till tyckte inte det stod.

Abbe önskar nog han hade häften så¨stor steroid kuk som Raffa =?)
Citera
2021-02-15, 22:46
Medlem
Citat:
Sluta sprid lögner, den enda insta som är Abbes är abbeblattelito2.0 alla andra är fake konton.

Abbes insta är shadow-bannad vilket gör att man måste scrolla längst ner bland sökresultaten för att hitta den.
Citera
2021-02-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Nej långt ifrån alla är såklart tröga, men en del är jag verkligen orolig över.

Och det känns ju inte som det är min skyldighet att folk ska kunna tolka min kommentar korrekt.

Det är såklart en slump att just DU hamnar i tjafs med folk och inte kan uttrycka dig på ett sätt som gör att folk begriper vad du vill säga. Stackars liten.
Citera
2021-02-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Det är såklart en slump att just DU hamnar i tjafs med folk och inte kan uttrycka dig på ett sätt som gör att folk begriper vad du vill säga. Stackars liten.
Ingen tala med dig, torka dig om snoken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in