2020-12-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Han har så kul åt erat HIV-rykte
Kul? Jag tror inte han tycker att det är så kul att det nu har läckt ut? Kommer bli betydligt svårare att få tag i trash-brudarna som kastade sig över honom för några år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Kul nu har han gått ut med han inte har HIV
Vet 100% Han har det men han vill inte det kommer ut. Tjejer är galna om dom ligger med han. Skaplig risk.
Han förnekar att han har det skulle det komma ut får han skapliga problem
Ingen vill ha med han göra. Det vet han med..
Jag har också hört att han ska ha HIV från pålitliga källor, vilken jävla nittlott att dra i livet att behöva se ut som Blattelito, vara 170 cm "lång", hemlös, arbetslös, ha autism, adhd, utvecklingsstörning och andra skador relaterade till inavel å dessutom ha HIV. Samt att leva med att hela Sverige känner till att han har mördat sitt ex och spöat upp alla andra ex han haft.
Citera
2020-12-25, 22:19
Medlem
Med tanke på hans känslomässiga reaktion till HIV-påståendet så börjar man undra.......
Citera
2020-12-25, 22:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Död innan han fyller 30 eller ett liv där han lever på soc och aldrig kommer ha någonting. Ingen kommer hänga med honom om några år. En riktig luffare, ha ''kul'' så länge det varar.
Citera
2020-12-25, 23:29
Medlem
Vill inte späda på ett rykte som inte går att bevisa och göra det till en trådsanning men jag hörde talas om hans påstådda HIV-smitta för ett tag sedan (innan det stod i tråden).
Jag bedömer min källa som väldigt trolig, av anledningar jag inte vill gå in på här.
Citera
2020-12-25, 23:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Om vi utgår från medellivslängd så hade det kostat oss skattebetalare cirka 60-70 miljoner kronor att ha honom inlåst resten av sitt liv. Ett bättre alternativ hade väl varit om han råkade ta en överdos eller liknande.
Ptja när du säger det pådet viset så är en överdos ett bättre öde.
Citera
2020-12-25, 23:54
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ptja när du säger det pådet viset så är en överdos ett bättre öde.

Frågan är om han har råd med en överdos?
Jag har svårt att tänka mig att han har några pengar öht.
Citera
2020-12-25, 23:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Hans polare kan ju bidra.
Citera
2020-12-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick

På story har han gott om pengar iallafall, frågan är om det är hans pengar eller inte. Han har de senaste dagarna spolat ner och käkat upp ganska många tusen iallafall.
Citera
2020-12-26, 00:15
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Jobb? Killen är fullkomligt oanställningsbar. Det finns ingen arbetsgivare som skulle erbjuda honom ett jobb. Tror du han skulle dyka upp? Vilka är hans kvalifikationer? Killen är lätt förståndshandikappad. ADHD. Analfabet. Abbe har aldrig haft ett hederligt arbete. Han skryter i var och varannan video om att han aldrig betalat en krona i skatt.

Men å andra sidan, Abbe skulle aldrig söka ett arbete heller. Han kommer för alltid vara en blodigel på samhället som skattebetalare tvingas försörja.

Han har flera diagnoser.
Det är kört. Kriminalitet är sista utvägen.
Citera
2020-12-26, 15:50
Medlem
akutaccents avatar
Så otroligt sorgligt att beskåda hans senaste story. Han gör allt för att framställa sig själv som public enemy nr 1, basunerar ut att polisen stoppade fel bil så fort han ser blåljus och kliver fram och filmar med orden "jag är inte rädd för er". Och när snutarna går fram till vår käre Abbe så vet de inte ens vem han är.

Han är så jävla pinsam, precis som poliserna påpekar så är det inte så många som tycker att det är så pass coolt med blåljus att man ställer sig och filmar.
Citera
2020-12-26, 15:53
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Är han snart frigiven eller vad är det som försiggår här... finns säkert sånna fjortis brudar som tänker åhhhhh det är synd om han...
Citera
2020-12-26, 16:48
Medlem
eunices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Är han snart frigiven eller vad är det som försiggår här... finns säkert sånna fjortis brudar som tänker åhhhhh det är synd om han...

Ja han har varit ute sen den 6 November...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in