2021-01-22, 18:23
Bannlyst
https://www.instagram.com/reel/CH3ZL...d=r4h8u3rhhuqg

Ifall ni märkt en viss sorg i hans röst på sistone så är det för att han är livrädd för Ali khan-släkten i Göteborg.

För referens.
Här är abbe så hög på kokain att han låter bananas
https://www.instagram.com/reel/CH3ZL...d=r4h8u3rhhuqg
Citera
2021-01-22, 18:49
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamse231
WORD, vill gärna höra Abbe motivera detta då vet vi vet att han läser tråden.

Vi har redan bekostat ett boende i 3,5 år.
Citera
2021-01-22, 19:27
Medlem
Har ni tänkt på att det är bara snorisar som Abbe hänger med..aldrig sett en ”riktig man” som sitter i dessa bilar.
Och han tror han är så sjukt cool när han plockar upp Boss efter Bosskläder ur påsen,min första tanke är,jaha vem av vännerna har varit o handlat nu..och Abbe snor åt sig påsen😂😂
Och han stoltserar över kläder som är nyköpta,vissa av kläderna har nån i min familj haft i månader och är liksom ”ute” nu.
Och att man måste hela tiden visa upp”märkeskläder” betyder bara att man är rätt så fattig.Har du pengar och tycker märkeskläder har en bra kvalitét och det är ditt normala liv,då visar du inte upp dig så,för det är den du är och har inte ens tanke på att,oj idag har jag Boss,idag har jag Gucci.
Och Abbe visar upp lappar på kläderna för folk ska tro dom är äkta...även dom som är fejk har alla lappar kvar.
Nä ta och väx upp nån gång,man skäms ju på din bekostnad,och det mest tragiska är att du inte ser det själv!
Citera
2021-01-22, 19:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrochMrs
Har ni tänkt på att det är bara snorisar som Abbe hänger med..aldrig sett en ”riktig man” som sitter i dessa bilar.
Och han tror han är så sjukt cool när han plockar upp Boss efter Bosskläder ur påsen,min första tanke är,jaha vem av vännerna har varit o handlat nu..och Abbe snor åt sig påsen😂😂
Och han stoltserar över kläder som är nyköpta,vissa av kläderna har nån i min familj haft i månader och är liksom ”ute” nu.
Och att man måste hela tiden visa upp”märkeskläder” betyder bara att man är rätt så fattig.Har du pengar och tycker märkeskläder har en bra kvalitét och det är ditt normala liv,då visar du inte upp dig så,för det är den du är och har inte ens tanke på att,oj idag har jag Boss,idag har jag Gucci.
Och Abbe visar upp lappar på kläderna för folk ska tro dom är äkta...även dom som är fejk har alla lappar kvar.
Nä ta och väx upp nån gång,man skäms ju på din bekostnad,och det mest tragiska är att du inte ser det själv!

Ja allt är bara tragiskt =), tänk om han bara hade betett sig normalt efter han blev släppt. Sökt ett jobb, försökt få en lägenhet, inte dampat ut på sociala medier.
Citera
2021-01-22, 20:24
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det var tydligen sant men Abbe är till synes helt oskadd även fast de var 6-7st mot 1, de fick med sig en halskedja som var fake.

Här uttalar Abbe sig om händelsen:

https://www.instagram.com/p/CKQNh_Khjdo/ Del 1

https://www.instagram.com/p/CKQNd2phMcV/ Del 2
De här två klippen är lyteskomik, men i alla fall, Abbe säger att han är askar, regal, zalame (arabiska för soldat, man, karl) och hypar upp sig själv, att han har Gud på sin sida, att han ska köpa en äkta Rolex för en halv miljon kronor osv. Narcissismen och storhetsvansinnet bara flödar på, snubben är ju helt delusional, lol.

Abdalla Babbelito förtjänar stryk, men de här grabbarna verkar inte kunna leverera.

Annars måste jag faktiskt ge Abdalla rätt i sak här, att de inte gjorde det för Annie, utan snarare för att de ville åt hans guldkedja. Klart de ville ha lite action också, men att det här Hjällbogänget skulle bry sig om rättvisa eller besitta någon högre moral osv kan vi direkt stryka.

Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Alex Ceesay uttalar sig om det. Det är tydligt att det är sant.

https://www.instagram.com/p/CKP2ZvHB...id=l32is9vhd0h
Härligt svar av Alex Ceesay. Vore bra om han faktiskt kunde göra det han hotar Babbelito med också.

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Motvilligt måste jag säga att Abbe går vinnaren ur situationen.
Faktiskt. Måste ha varit ett gäng 50 kg zoomalier eller något. 5-10 pers slår och sparkar en spinkig kvinnoboxare i 2 minuter och sedan börjar de springa iväg, och Blattefitto reser sig och går iväg därifrån som om inget har hänt utan ett enda sår eller blåmärke. Motvilligt måste jag också erkänna att det är pluspoäng till Abdalla Alsaadi här. Han fick liksom inte ens en tand utslagen. Det var alltså inte Babbelito som förnedrades, utan snarare förnedrade det här Hjällbogänget sig själva. Nu vet vi alltså att Hjällbo inte klarar av att misshandla en kvinnomördare på riktigt.

Men det beror alltså inte på att Abbe Blattelito är så jävla stenhård, Superman, "askar" eller så, utan det beror snarare på att Hjällbograbbarna inte kan slåss. Vilket alltid är fallet när ett helt gäng hoppar på en ensam snubbe, att de inte vågar eller kan slåss man mot man, eftersom de är medvetna om att de åker på stryk om de slåss man mot man, så därför måste de vara många. Men det är extra kasst av dem att de inte ens lyckades skada en svag tönt som Blattelito, när de var så många och fick dunka på honom så länge. Jag hoppades på förlamning som minimum när jag hörde att Blattelito hade blivit påhoppad. Stor besvikelse.

Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Bara någon som inte kommer från Göteborg skulle påstå att Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund och Mölndal ligger i Göteborg (Mölndal gränsfall). Och alla vi som kommer från Göteborg hör att blatten absolut inte är härifrån. Så fake som han är borde han väl lärt sig härma dialekten vid detta laget.
Seriöst, vem fan bryr sig om Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund och Mölndal tillhör eller inte tillhör Göteborg? Blattelito är göteborgare och ni får skämmas för honom. Ni göteborgare får ta lite ansvar och sluta skylla ifrån er

Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Så jävla vidriga brudar som sitter och försvarar honom på Instagram och suger av hans virtuella kuk, skriver hjärtan och hur han är bäst, både svenska och invandrartjejer.

Vafan är det för jävla fel på er tjejer egentligen? Skäms för helvete.

Exempel på saker dom skriver:

"Abbe är bara en människa, det spelar ingen roll vad han gjort eller inte gjort"

"All kärlek till dig Abbe <3"
Kvinnor är såna, de gillar korkade losers som Abbe Blattelito. Finns en anledning till att arrangerade äktenskap förekommer i mellanöstern, just för att hålla kvinnorna där borta från sådana som Abbe Blattelito. Arrangerade äktenskap hade inte existerat om kvinnor alltid attraherades av bra män.

Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
När ska någon adressera faktumet att detta enbart är ett PR-jippo där sketna blattar försöker visa hur mycket de minsann bryr sig om kvinnor. Kan garantera er att varenda en av de svaga sparkarna har gjort betydligt värre saker på en kvinna än vad denna lilla anabolatattare blattelito gjort.
Väl skrivet.

Citat:
Tycker detta white knightande är tragiskt. Visar bara på hur feminiserade blattarna blivit. De är helt höga på Tramadol. Klarar knappt av att däcka en tanig liten blatte på 65kg trots att man är 8 st och sedan är man så fräna att man sprider videon trots att varje person med karaktär ser att detta är både staged men dessutom så patetiskt att jag var tvungen att ha min finaste skämskudde bredvid mig när jag tittade på den. Frågan är om dessa inavlade tramadolsparkare inser att de egentligen skyddar en avliden kvinna som både var en narkoman men dessutom en uppmärksamhetssökande Hora.
Jag är inte så säker på om det var staged, åtminstone inte om man ska tro Alex Ceesay, som "vouchar" för äktheten. Dessutom har faktiskt Blattelito rätt här: de gjorde det inte för Annie, de ville bara åt hans fake guldkedja, plus att de själva vill ha lite action i deras trista vinter vardag.

Citat:
Blattelito är en sociopat, han kommer att borsta av sig och använda denna videon för att skaffa sig ännu mer uppmärksamhet, medan tramadolsparkarna kommer för evigt att bli ihågkomna som de som inte klarade av att däcka en 65kg tanig blatte från typ Surahammar.

Priceless.
Ja, det är faktiskt mest pinsamt för Hjällbopojkarna. Abbe kommer ju bara att få mer positiv uppmärksamhet av den här händelsen, "påhoppad och oskadd".

Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
En eloge och respekt till Hjällbograbbarna som gav honom vad han förtjänar.

Oavsett om dessa grabbar eventuellt inte är bra folk i övrigt och kanske med i gäng, ingen aning om det, så ska man kunna klistra ut just denna händelse och berömma dem för en formidabel insats.

Om de har samma moral i andra frågor kan de komma långt i livet. Lycka till!

Vart kan man se hela filmen??
Hjällbopojkarna gav inte Blattelito vad han förtjänade, hade de gjort det så hade han varit död nu, eller åtminstone varit förlamad eller haft en tand utslagen, näsan knäckt eller något.

Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Ja eloge till att de försökte i alla fall. Blattelito sitter ju i sin live på 20 minuter och hånar Hjällbograbbarna gång på gång samtidigt som han visar upp hur han inte har ett enda blåmärke trots att det var minst 7 personer som sparka och slog mot en ensam person Jämför Blattelito-filmen med t.ex. FLG som misshandla Salman till döds som finns här https://pt-media.org/2020/12/30/jarv...a-kuin-heinaa/ :::::: OBS ::::: BRUTAL MISSHANDEL
Det där är en äkta dödsmisshandel.

Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Hur går han tillväga med att införskaffa sig dyra mobiler, kläder och bilar? Vart får han grejerna ifrån? Vad ska han med alla telefoner till? Varför sitter karln näck under jackan i sin senaste instagramvideo? Är det någon som har svar på detta?
Han langar väl droger, vad annars?

Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Håller med! Det är bra att vara lite trotsig, men han överdriver. Alla vettiga förstår att 7 mot 1 är fegt. Han behöver inte hetsa och bevisa något.
Självklart är 7 mot 1 fegt, men det är inte direkt så att Blattelito är modig. Han själv är en fegis och nu drar han till sig likasinnade fegisar. Flugorna dras till skiten helt enkelt. Det är liksom den sortens klientel som Blattelito har lockat till sig nu.

Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Tror inte självmord är ett alternativ för Abbe, över 1 års isolerad häktning i en 7m2 hundbur med hot om livstidsstraff + en sväng på kåken efteråt gav han förmodligen plåtpsyke, krävs nog väldigt mycket mer för att han ska bryta ihop totalt och överväga självmord.
Tror inte Blattelito skulle palla att vara förlamad från midjan ner. Självmord eller inte så har Blattelito inte en ljus framtid framför sig, han är liksom pissluffare på riktigt nu.

Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Oddset på att han är död till våren måste vara 1.01 nu?
Ja det lutar starkt åt det hållet. Men skulle inte förvåna mig om Blattelito blir långlivad, han verkar ha mycket tur här i livet.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja allt är bara tragiskt =), tänk om han bara hade betett sig normalt efter han blev släppt. Sökt ett jobb, försökt få en lägenhet, inte dampat ut på sociala medier.
Vilket jävla jobb? Tror du att det finns någon seriös arbetsgivare som vill ge Blattelito ett jobb eller? Ingen arbetsgivare med självbevarelsedrift ger den här åsnan ett jobb. Dessutom arbetar Blattelito på heltid, ganska uppenbart att han är knarkkurir, där han åker runt och levererar droger till folk runt om i landet, och får bra betalt för det också, eller åtminstone så att han klarar sig bra på det.

Att Abbe beter sig som han gör på sociala medier beror på att han är narcissist, eller som det arabiska ordspråket för narcissist heter, "beeshoof halo" (han ser sig själv). Några korkade svennehoror och apblattar med dålig smak har sagt till honom att han ser bra ut och nu kan han inte få nog av sitt eget ansikte på Instagram.

Hur som helst så är Abdalla Alsaadi en skam för Sverige, inte minst för att han blev friad för mord.
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-01-22 kl. 20:56.
Citera
2021-01-22, 20:28
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Vilken värld lever du i? Tror du bara det är gangsters som har pris på sina huvuden?
För 3n psykiskt sjuk person, vem är enklast att släcka, förortens värsting eller random kvinnoboxare? Det finns massvis med folk som vill plocka billiga poäng på pissluffare som babben blattelito.
Jag lever i verkligheten, inte i The Wire. Vad tror du att "priset" på Abbes huvud är?

1. Den som betalar för mordet riskerar sitta livstid för stämpling.
2. Den som mördar riskerar sitta livstid.
3. Det måste vara värt pengarna både för "säljaren" och "köparen" av mordet.
4. Att ta bort Abbe är extremt riskfyllt då inte bara snorungarna följer honom slaviskt på sociala medier dygnet runt, utan även polisen som älskar att stoppa honom så ofta de kan. Detta ÖKAR priset som någon tar för att plocka honom.

Hänger du med? Förstår du att "pris på huvud" innebär att det faktiskt ska ske en överföring av pengar mellan två parter som betalning för mordet?
Citera
2021-01-22, 21:00
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
Jag lever i verkligheten, inte i The Wire. Vad tror du att "priset" på Abbes huvud är?

1. Den som betalar för mordet riskerar sitta livstid för stämpling.
2. Den som mördar riskerar sitta livstid.
3. Det måste vara värt pengarna både för "säljaren" och "köparen" av mordet.
4. Att ta bort Abbe är extremt riskfyllt då inte bara snorungarna följer honom slaviskt på sociala medier dygnet runt, utan även polisen som älskar att stoppa honom så ofta de kan. Detta ÖKAR priset som någon tar för att plocka honom.

Hänger du med? Förstår du att "pris på huvud" innebär att det faktiskt ska ske en överföring av pengar mellan två parter som betalning för mordet?

Abbe är ett lätt offer, vem som helst kan vara mördaren. Blir svårt för polisen att ta fast någon för det. Finns folk som skulle göra de för 50k, riskfritt
Citera
2021-01-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Abbe är ett lätt offer, vem som helst kan vara mördaren. Blir svårt för polisen att ta fast någon för det. Finns folk som skulle göra de för 50k, riskfritt

Nej, det finns ingen som riskerar livstid för 50k.
Citera
2021-01-22, 21:10
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Du känner dessa folk som mördar för ett par månadslöner, eller? Du lever i en fantasivärld. Abbe är högrisk med alla ögon och snutar han har på sig just nu.
Citera
2021-01-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Han är tvär skyldig, en person som pundar tramadol hade aldrig tagit det i spruta, sen såg ju en annan tjej honom stå o koka ihop sprutan i hennes lägenhet innan han åkte o stoppa den i henne.

Det är så jag tror också.
Såg en dokummentär om det förut, kommer inte ihåg allt.

Min uppfattning var och är att det är han.
Jag är inte övertygad, men tycker att babbelito både låter och beter sig som en idiot.
minst 90% enligt mig.
Citera
2021-01-22, 21:30
Bannlyst
Abbe säger idag att han var på frivården i sthlm på möte.
Jag tyckte det såg ut som brigadgatan i linköping.
Även frivårdens inspektör talade östgötska... Stämmer det att abbe bor i Kalmar eller Västervik?
Citera
2021-01-22, 21:45
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Abbe säger idag att han var på frivården i sthlm på möte.
Jag tyckte det såg ut som brigadgatan i linköping.
Även frivårdens inspektör talade östgötska... Stämmer det att abbe bor i Kalmar eller Västervik?
Jag håller med honom om att frivården är ett skämt. Han borde sitta av tiden på kåken istället, för det han blev dömd för. Och lite till, för det han blev friad från.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in