2020-11-13, 17:54
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist30
Har han ens någon Instagram?

Heter abbeblattelito5 på snapchat iaf, även på tiktok där det fanns någon video i en polisbil men den ska vara gammal sedan innan han åkte in.

Vet inte varför jag lägger energi på att eller ens följer det, kokade lite inom mig av att se honom lalla runt skrattandes på snapchat.

Blir han inte rejält påpucklad inom max någon vecka så bevisar det verkligen hur mesig svenskan är och hur världelösa de dräggiga somalierna i orten är, hade inte bangat på att halsa upp ett par tusen till en gofundme, obviously likt mycket annat bara snack och inget jag tänker göra.
Citera
2020-11-13, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Heter abbeblattelito5 på snapchat iaf, även på tiktok där det fanns någon video i en polisbil men den ska vara gammal sedan innan han åkte in.

Vet inte varför jag lägger energi på att eller ens följer det, kokade lite inom mig av att se honom lalla runt skrattandes på snapchat.

Blir han inte rejält påpucklad inom max någon vecka så bevisar det verkligen hur mesig svenskan är och hur världelösa de dräggiga somalierna i orten är, hade inte bangat på att halsa upp ett par tusen till en gofundme, obviously likt mycket annat bara snack och inget jag tänker göra.
Det kmr dröja... Jag tror lätt han kmr få bank ute på när han festar. Mer än en gång. HAN ÄR JU STOR I KÄFTEN OCH EN JOBBIG JÄVEL. Men att någon klipper honom har jag svårt att tro, hoppas kan man alltid göra men risk/reward så är de lönlöst. Har vi tur kanske de finns nån gudfader som ber en somalier klippa snubben för 100k de ju bevisat att de finns folk som klipper folk för mindre summor i Sverige.

Jag vill inte va en del av hans hybris genom att följa honom men är fett nyfiken på vad han pysskar med!!
Citera
2020-11-13, 18:17
Moderator
evilhoneys avatar
Vänligen avstå från att endast posta "han blir inte långlivad" och alla varianter på detta då det postats otroligt många gånger redan. Det behöver inte upprepas i var och vartannat inlägg.

Liknande inlägg som inte innehåller något som faktiskt är skvaller om personen kommer raderas.
//mod
Citera
2020-11-13, 18:24
Medlem
Någon pratade igår om att han skulle dyka upp på instagram idag. Har han något konto ännu?

EDIT: Hittade, abbeblattelito95, han ska tydligen köra en live ikväll och svara på frågor.
Senast redigerad av Silentrunner 2020-11-13 kl. 18:27.
Citera
2020-11-13, 19:05
Medlem
Sinnessjukt. 11 tusen följare på mindre än ett dygn.
Citera
2020-11-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Till och med bara ett par timmar sedan han starta den.
Citera
2020-11-13, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day

Det är då man förstår att människor är helt jävla dumma i huvudet.
Citera
2020-11-13, 19:28
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Det kmr dröja... Jag tror lätt han kmr få bank ute på när han festar. Mer än en gång. HAN ÄR JU STOR I KÄFTEN OCH EN JOBBIG JÄVEL. Men att någon klipper honom har jag svårt att tro, hoppas kan man alltid göra men risk/reward så är de lönlöst. Har vi tur kanske de finns nån gudfader som ber en somalier klippa snubben för 100k de ju bevisat att de finns folk som klipper folk för mindre summor i Sverige.

Jag vill inte va en del av hans hybris genom att följa honom men är fett nyfiken på vad han pysskar med!!

Men varför skulle någon random gudfader villa offra 100k på någon, som han inte haft att göra med ?

Dessutom att "hitmannen" kanske blir att prata med herr polis, om "hitmannen" åker fast,

Det går inte ihop.
Citera
2020-11-13, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är då man förstår att människor är helt jävla dumma i huvudet.
handlar mer om att folk är nyfikna, inte att de gillar honom.
Citera
2020-11-13, 21:05
Bannlyst
Förvånad att Samir Badran följer Abbe. Någon Samir ser upp till? Fy fan
Citera
2020-11-13, 21:13
Bannlyst
Har han påbörjat sin live än?
Citera
2020-11-13, 21:34
Medlem
Ladyinaglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Förvånad att Samir Badran följer Abbe. Någon Samir ser upp till? Fy fan

Tror verkligen inte Samir Badran ser upp till honom lol. Mer sannolikt att han är nyfiken och vill ha en notis på när liven kickar igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in