2020-11-12, 09:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Nu kanske jag framstår som en "boomer" men va fan får han pengar ifrån?
Är det snapchat / Instragram följare som genererar pengar? Har han någon youtube kanal med massa prenumeranter?

Det är väl det men jag fattar inte riktigt hur för det krävs väl samarbeten för att kunna generera någon typ av inkomst via snap, ig och typ Youtube. Men vilka företag skulle vilja samarbeta med honom. Hans snap är eller var ju enligt mig då väldigt barnsliga så jag fattar verkligen inte hur han kunnat få så mycket följare. Hans tidigare snap verkade mest bestå av att hsn åker nån grym bil, röker på eller festar. Kul verkligen....
Citera
2020-11-12, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det är väl det men jag fattar inte riktigt hur för det krävs väl samarbeten för att kunna generera någon typ av inkomst via snap, ig och typ Youtube. Men vilka företag skulle vilja samarbeta med honom. Hans snap är eller var ju enligt mig då väldigt barnsliga så jag fattar verkligen inte hur han kunnat få så mycket följare. Hans tidigare snap verkade mest bestå av att hsn åker nån grym bil, röker på eller festar. Kul verkligen....

Det är ju bara 15åringar som följer han.
Hans socialamedier kan inte generera något som du säger då han inte har några samarbeten. Han lever på kriminalitet, små huzzle här o där.
Citera
2020-11-12, 09:58
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Detta jag fundera på.
De flesta influencers får väl mycket av sin inkomst via alla samarbeten, reklam och prylar. Men vilka företag vill att en kvinnomördare ska promota sina grejer.
Har han så många följare/visningar att de genererar cash?
Kollade in hans snap förut, verkar mest som han sitter i en bil och skriker sen flashar han lite cash i ansiktet på en tiggare.
Citera
2020-11-12, 10:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han beviljas nog försörjningsstöd i några månader + "mucka-peng", men sen...(hittar han väl nån dum, lite äldre brud, att leva på).
Citera
2020-11-12, 10:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Detta jag fundera på.
De flesta influencers får väl mycket av sin inkomst via alla samarbeten, reklam och prylar. Men vilka företag vill att en kvinnomördare ska promota sina grejer.
Har han så många följare/visningar att de genererar cash?
Kollade in hans snap förut, verkar mest som han sitter i en bil och skriker sen flashar han lite cash i ansiktet på en tiggare.

Eller hur det är så tramsiga snaps, vilka tycker att det är roligt. Finns väl inget seriöst företag som vill se deras logga i hans videos.
Citera
2020-11-12, 10:12
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han beviljas nog försörjningsstöd i några månader + "mucka-peng", men sen...(hittar han väl nån dum, lite äldre brud, att leva på).

Det troligaste scenariot. Det finns olustigt nog obegränsat med medelålders kvinnor som måste rädda ADHD-bad boys så han hittar nog en 45-taggare med tramp stamp och lite "Live, Love, Laugh"-tatueringar. Gärna någon som har recept på tramadol.

Sedan får vi väl se hur länge hon får leva.

Jag tror möjligheterna att leva som influencer är minimala nu och han är för efterbliven för att ens kunna jobba på Samhall.
Citera
2020-11-12, 10:14
Medlem
loreleiis avatar
Finns absolut ingen chans att Abbe tjänar pengar på sina sociala medier, för det får man som sagt via samarbeten. Han får säkert nåt bidrag, men i framtiden måste han ju skaffa jobb - alternativt ägna sig åt nån illegal verksamhet.
Citera
2020-11-12, 10:29
Medlem
Kolla hans senaste stories på snap. Tydligen satt han i en polisbil inatt?
Citera
2020-11-12, 10:34
Medlem
showdowns avatar
Borde vara skottpengar på denna.
Hypotetiskt är jag beredd att ge en slant till den som tar honom av daga.
Citera
2020-11-12, 10:44
Medlem
x-factory-xs avatar
Hovrätten måste känna sig nöjda som släppte ut denna individ i förtid. Egentligen sjukt så höga beviskrav det verkar vara även i helt uppenbara fall. ”Åklagaren lyckades visserligen bevisa att gärningsmannen injicerat sin flickvän med Tramadol, men inte vilken mängd”. Bäst vi friar från mord.
Citera
2020-11-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
molngatan gränby uppsala

Det finns några nummer där, fick inte numret men att han och killar och tjejer gick in i lägenhet där

Alternativt Trunstavägen i Knivsta, eller något av husen kring Apoteksvägen/Forsbyvägen i Knivsta där han befann sig inatt.
Citera
2020-11-12, 11:11
Medlem
Någon mer som vet mer ang Adrienne Tagaras död??

Igår la Abbe ska kvinnomödaren skärmdumpar med sms från vänner. På ett utav dem var det en kille som berättade om en tjej som dött i hans armar pga heroinöverdos. Även detaljer om hur hennes färger ändrats väldigt fort osv. Han hade också blivit förhörd av polis misstänkt kring det men sen hade det blivit nerlagt. Vet inte om det var för att han var oskyldig eller om det inte fanns tillräckliga bevis. Bara så jävla sjukt i sammanhanget.

Kan det ha varit Adrienne?
Senast redigerad av Sweetstuff84 2020-11-12 kl. 11:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in