2020-11-12, 01:40
Medlem
Låt inte Blattelito köra ihjäl sig, låt han inte ta en överdos. Jag tror jag har hela svenska befolkningen bakom ryggen när jag säger att vi vill se honom lida, han ska inte få en enkel död. Han ska vara så jävla rädd, han ska må så jävla dåligt innan han tillslut släcks för gott. Vidriga jävla människa.
Citera
2020-11-12, 01:40
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Någon som kan dela med sig av klipp från gossens sociala medier? Snapchat? Har bara facebook och kan ej teknik. Har han youtube?

Mest efterblivna klipp där han skriker och sjunger i en bil. En video där han går in på systembolaget tar upp en flaska Captain Morgan och släpper den rakt i golvet och börjar garva
Citera
2020-11-12, 02:10
Medlem
ostfrallan39s avatar
Enbart i Sverige kan en sådan man gå runt på gatorna och leva runt utan några konsekvenser. Jag lovar, ingen kommer göra något mot honom. Om jag ser honom på terassen ska jag föra en dialog med honom.
Citera
2020-11-12, 02:19
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostfrallan39
Enbart i Sverige kan en sådan man gå runt på gatorna och leva runt utan några konsekvenser. Jag lovar, ingen kommer göra något mot honom. Om jag ser honom på terassen ska jag föra en dialog med honom.

Det han gjort glömmer aldrig folk. Det finns nog många där ute som vill klippa han.
Citera
2020-11-12, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det han gjort glömmer aldrig folk. Det finns nog många där ute som vill klippa han.

Självklart finns det många som som vill "klippa" honom. Det är dock en enorm skillnad mellan att vilja göra det och att verkligen göra det. Ser många i denna tråd som pratar om att skada honom på olika sätt men jag kan garantera att dessa människor knappt hade vågat titta åt hans håll i verkligheten.
Citera
2020-11-12, 02:49
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Självklart finns det många som som vill "klippa" honom. Det är dock en enorm skillnad mellan att vilja göra det och att verkligen göra det. Ser många i denna tråd som pratar om att skada honom på olika sätt men jag kan garantera att dessa människor knappt hade vågat titta åt hans håll i verkligheten.

Hagamannen är ett bra exempel alla skulle klippa han
Är väl typ bara en person som gav han en örfil med en golfklubb om jag minns rätt
Inget kommer hända honom om inte det är några gamla skulder som ska in
Citera
2020-11-12, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Håller med, han fick trots allt delta i en serie INNE i fängelset, (i huvudet på en gärningsman).

Fullblodig narcissist trots att jag hade hoppats på att han nu skulle vara under radarn nu.

Följer han på instagram och snapchat, varpå han gladeligen delar med sig av stöttande meddelanden från följare och hur han bara sitter och skriker i sitt ego.

Ett missfall för samhället då hans straff varesig det var 3 år eller 18 så hade han säkerligen varit densamma idiot.

Ingen kommer göra något åt det, och han kommer fortsätta.
Citera
2020-11-12, 03:07
Medlem
Idioten bygger ju hela sin fantasivärld på sociala medier. Det bästa av allt vore ju om han inte fick någon uppmärksamhet där alls.

Dagarna hade varit räknade innan han knäckt knarkat ihjäl sig eller något.
Citera
2020-11-12, 03:56
Moderator
evilhoneys avatar
Många inlägg har blivit raderade och omröstningar för 1.04 har startats.

Jag förstår att många är upprörda men man får helt enkelt inte använda Flashback till att planera brott på.

Citat:
1.04. Uppvigling och hot
Uppvigling och grövre hot är förbjudet. Det är också förbjudet att organisera brottslig verksamhet från forumet.

//mod
Edit: Notera att det är omröstningar som startats, de har ännu inte nått avslut, så jag säger inte att alla som fått pollar startade kommer att få påföljder men vissa regler ska kollegiet se över istället för att en enskild moderator ska ta beslut.
Senast redigerad av evilhoney 2020-11-12 kl. 09:36.
Citera
2020-11-12, 09:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Idioten bygger ju hela sin fantasivärld på sociala medier. Det bästa av allt vore ju om han inte fick någon uppmärksamhet där alls.

Tyvärr verkar han ju få fler följare och många tidigare följare som fortsätter följa honom trots vad han gjort. Detta kommer spåra
Citera
2020-11-12, 09:36
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Brukar aldrig önska livet ur folk eller att dom ska råka illa ut men men just den här idioten förtjänar inget annat. Mörda en kvinna och sen lämna hennes dotter med hennes döda kropp... Ord är överflödiga.

Skulle det varit mitt barn och barnbarn hade jag nog gjort något åt saken. Hoppas jag.

Helt rätt, rättstaten Sverige har inte fungerat uppenbarligen så nån annan måste bestraffa detta svin.
Citera
2020-11-12, 09:38
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tyvärr verkar han ju få fler följare och många tidigare följare som fortsätter följa honom trots vad han gjort. Detta kommer spåra

Nu kanske jag framstår som en "boomer" men va fan får han pengar ifrån?
Är det snapchat / Instragram följare som genererar pengar? Har han någon youtube kanal med massa prenumeranter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in