2020-11-12, 11:43
Medlem
KKNDs avatar
Verkar som många faller för hans knep.
Han är odräglig och svinig = fler följare.
Han säger ju att han vill ha andras hat.

Hans mardröm är att ingen längre skulle följa honom.

Det är ju många här som snackar om hämnd, sluta följ honom och där har ni er hämnd. Chansen att någon skulle ge sig på honom i verkligheten ser jag som i princip obefintlig. Så det bästa man kan göra är att strunta helt i honom.
Citera
2020-11-12, 11:45
Medlem
Vilka här tror att han lever året ut?
Tänkte att vi blickar tillbaka efter nyår sen och ser vilka som hade rätt och inte. Jag personligen tror bara han kommer åka på en smäll eller två om vissa får chansen. Vad tror ni?
Citera
2020-11-12, 11:48
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lums
Du resonerar ju som Blattelito, du borde förstå att egna lagar är inget att eftersträva. Endast slödder och livsstilskriminella uttalar hot mot samhällets rättsystem, du bevisar med råge pussyteorin i föregående inlägg. Se spoiler om dina minnen är lika IQ-fattiga som dina inlägg.

Däremot kan jag hålla med i andras påstående att det fanns brister i utredningen och att straffet borde varit i paritet med mord, men det försvarar inte din syn på rättskipning genom folkdomstol.

Är du hans polare, familj eller liknande? Blattar brukar ju ha stora familjer.
Alla vet vet att han har mördat en brud, hans vidriga agerande bevisar det också.
Han förtjänar betydligt hårdare straff än det han fick.
Citera
2020-11-12, 11:52
Medlem
nutkjells avatar
Tröttsamt när folk ska folk ska spela fräsiga bakom sina datorskärmar. Tror inte någon kommer våga göra ett skit mot honom och att han kommer få hållas tills hans torskar för något eller råkar illa ut pga sin egen idioti.

Önskar honom naturligtvis all misär och ondska i världen men känner mig övertygad om att blackops-incels på flashback inte kommer agera. Folk skriver sina hot, knyter handen i fickan och ilskan är bortglömd om ett tag. I vanlig ordning.
Senast redigerad av nutkjell 2020-11-12 kl. 11:54.
Citera
2020-11-12, 11:52
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Självklart finns det många som som vill "klippa" honom. Det är dock en enorm skillnad mellan att vilja göra det och att verkligen göra det. Ser många i denna tråd som pratar om att skada honom på olika sätt men jag kan garantera att dessa människor knappt hade vågat titta åt hans håll i verkligheten.

Klart det finns folk som vill klippa han. Möjligtvis inte här men där ute finns det alltid nått gäng som är villiga att ta han för en summa pengar. Han går i alla fall inte säker på gatorna.
Citera
2020-11-12, 11:54
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Tröttsamt när folk ska folk ska spela fräsiga bakom sina datorskärmar. Tror inte någon kommer våga göra ett skit mot honom och att han kommer få hållas tills hans torskar för något eller råkar illa ut pga sin egen idioti.

Önskar honom naturligtvis all misär och ondska i världen men känner mig övertygad om att blackops-incels på flashback inte kommer agera. Folk skriver sina hot, knyter handen i veckan och ilskan är bortglömd om ett tag. I vanlig ordning.

Sluta skydda honom då din tönt om du nu faktiskt vill att killen ska straffas.
Senast redigerad av fittslem 2020-11-12 kl. 11:56.
Citera
2020-11-12, 11:57
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
Tänkte att vi blickar tillbaka efter nyår sen och ser vilka som hade rätt och inte. Jag personligen tror bara han kommer åka på en smäll eller två om vissa får chansen. Vad tror ni?

Tror han dör redan i helgen. Förhoppningsvis en "överdos".
Citera
2020-11-12, 11:59
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Sluta skydda honom då din tönt

Hur har jag skyddat honom? Jag hatar honom lika mycket som alla andra här.
Har aldrig skrivit något om att skada honom, pga saknar nödvändiga färdigheter och incitament. Desto töntigare är det väl att sitta och skriva en massa hot på ett internetforum men inte ha ens den minsta intention att agera på dessa. Jävla känslostyrda snöflingor.

Åker han på stryk eller helst av allt dör en riktigt plågsam död så blir jag bara glad, men inget kommer hända.
Citera
2020-11-12, 12:37
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Klart det finns folk som vill klippa han. Möjligtvis inte här men där ute finns det alltid nått gäng som är villiga att ta han för en summa pengar. Han går i alla fall inte säker på gatorna.

Förmodligen sant. Men vem är beredd att riskera att åka dit på ett långt fängelsestraff för AB?
Citera
2020-11-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Förmodligen sant. Men vem är beredd att riskera att åka dit på ett långt fängelsestraff för AB?
Exakt så känner jag också!
Givetvis finns det helt galna ”juniorer” som är beredda att klättra i karriären, men är Abbe värd det är frågan?
Citera
2020-11-12, 12:40
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Finns nog många kriminella där ute som är beredda att sitta inne för en summa pengar .
Citera
2020-11-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92

Ingen kommer klippa honom.

Bara massa WT-brudar och tangentbordskrigare som snackar fantasier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in