2025-02-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Det är klasskillnad mellan dom två, i alla bemärkelser. Strandhäll vet ju om att Bush är en 10 poängare jämfört med henne, både i utseende, uppförande och kvällsysselsättning. Medan Bush tar hand om sina barn och i övrigt försöker ligga lågt på helgerna så är det all in för X och Dunkfröken.

Strandhäll är ju "schleten" WT och OUPPFOSTRAD jämfört med Ebba !
Citera
2025-03-08, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag tittade idag när det var debatt i riksdagen. Strandhälls hat mot Ebba bush skojar man inte bort. Strandhäll var obehaglig, kan det vara att Ebba är 13år yngre och en snygg kvinna? Oavsett så ser Strandhäll ut som sin idol Magdalena Andersson och då syftar jag på tokiga ögon och allmänt otrevlig.

Det är väl högst subjektivt både vad det gäller utseende och attityd?

Personligen tycker jag att AS är mer attraktiv än EB och vad det gäller attityd så är min personliga uppfattning att AS är mänsklig och empatisk i sin framtoning, medan EB ger mig kalla kårar med sin hårda, osympatiska och dömande framtoning. I mitt tycke den i särklass läskigaste partiledaren, som får till och med Åkesson att framstå som mänsklig 😳
Citera
2025-03-08, 16:23
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol-isen

Personligen tycker jag att AS är mer attraktiv än EB och vad det gäller attityd så är min personliga uppfattning att AS är mänsklig och empatisk i sin framtoning, medan EB ger mig kalla kårar med sin hårda, osympatiska och dömande framtoning. I mitt tycke den i särklass läskigaste partiledaren, som får till och med Åkesson att framstå som mänsklig 😳

Noterar att du sympatiserar med henne och de andra skojarna inom S och vänstern.
Men en person som fyllnar till och skämmer ut sig på bl.a. X kan aldrig vara attraktiv.
Så enkelt är det.
Citera
2025-03-08, 19:32
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Noterar att du sympatiserar med henne och de andra skojarna inom S och vänstern.
Men en person som fyllnar till och skämmer ut sig på bl.a. X kan aldrig vara attraktiv.
Så enkelt är det.
Dessutom en "såssedryg" utstrålning med bezzzzervizzzerattityd
Citera
2025-03-08, 19:39
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Så enkelt är det.
Dessutom så har det fått pågå i många år, och alla övertramp med fylla etc etc. Strandhäll kör på som Magdalena med Vi Socialdemokrater. Tänk när Strandhäll på fyllan en Fredags kväll körde med 2st konton på Twitter/X och kommenterade sig själv och glömde logga ut/in. Bara ett exempel av mååånga. Att Strandhäll har fått vara kvar säger allt om Sossarna..
Citera
2025-03-09, 09:06
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol-isen

Åkesson är ju för fan den enda politiker vi har som är mänsklig. Vilka debatter ser du egentligen? Länka till dessa för jag vill också se.
Citera
2025-03-13, 15:26
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
S-profilen Annika Strandhäll lämnar riksdagens justitieutskott.
Det rapporterar Altinget. Avhoppet kommer en dag efter en raderad syrlig tweet riktad mot partikamraten och utskottets vice ordförande Teresa Carvalho.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...itieutskottet/

OT: Hon har en go liten röv.
Citera
2025-03-13, 16:11
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
https://www.expressen.se/nyheter/sve...itieutskottet/

OT: Hon har en go liten röv.
"syrlig tweet"?

Hon tyckte ju att det var en ok nyhet. Måste man avgå för det?
Citera
2025-03-13, 16:39
Medlem
Salorms avatar
Man kan inte annat än älska hennes ogenomtänkta tweets... Det är som en livs levande komedi.
Citera
2025-03-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Man kan inte annat än älska hennes ogenomtänkta tweets... Det är som en livs levande komedi.
Vad har hon skrivit då, till exempel?
Citera
2025-03-13, 16:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vad har hon skrivit då, till exempel?
Förutom att hon inte vet vad hennes parti sagt, att serien Chernobyl var fiction, att hon inte visste hur många reaktorer som stängts i Sverige... Det finns hur mycket som helst, du får helt enkelt söka.
Citera
2025-03-13, 17:07
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Jo, det är faktiskt lite roligt.
Men vi var nog rätt många i samma skola som låg på pojkrummet och runkade till hennes bild i skolkatalogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in