Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-10, 11:57
Medlem
FidoDidos avatar
Att spendera en kväll med henne när hon är lite småfull och kåt tror jag skulle vara trevligt
Citera
2022-07-10, 12:07
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FidoDido
Att spendera en kväll med henne när hon är lite småfull och kåt tror jag skulle vara trevligt

Har hon inte ett förhållande med Morgan Johansson eller är det slut?
Citera
2022-07-10, 12:35
Medlem
FidoDidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Har hon inte ett förhållande med Morgan Johansson eller är det slut?

Hon har vänt blad och gått vidare
Citera
2022-07-10, 14:54
Medlem
Det som är det tråkiga är att hon och flera andra med henne är i styrande ställning för aktiebolaget Sverige. Avsaknad av adekvat utbildning. Och de blir inte bättre på att sköta sitt jobb utan blir bara bättre på att dölja sin inkompetens med floskler o pk-snack. Det hade ju varit önskvärt om begåvningen och utbildningen/bildningen hade varit mer i paritet med det stora ansvaret.
Citera
2022-07-10, 15:48
Medlem
Hon är vårt lands klimat- och miljöminister och hade inte en aning om hur många kärnkraftverk vi har i Sverige och hur många som stängts ner. JAG vet det inte heller men jag är ursäktad. Hon INTE!
Citera
2022-07-10, 17:36
Medlem
Kungabloggens avatar
Lite väl mycket spekulation här i tråden vilket gör mig ledsen

Någon som har prövat hennes snippa i verkliga livet och kanske avlagt lite kärlekssaft däruti?
Hur kände ni er efteråt? Ångrade ni er? Kände ni er utnyttjade? Var hon värd besväret och ansträngningen?

Eller var det tvärtom skönt även efteråt och hon visade erforderlig vördsamhet och tackade för kärlekssaften muntligt eller bara visade sin uppskattning på annat vis?

Kort sagt hur är hon i framstjärten? Är hon bra att titta i ögonen när orgasmen kommer?
Citera
2022-07-11, 20:38
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Kanske mer om man själv är småfull, eller rättare riktigt ap-plakat, skulle man kunna bortse från hennes personlighet.

Men så desperat är jag inte. Skruvar nog hellre på Babben Larson. Fulare än ett troll men ändå vackrare än Annika.
Citera
2022-07-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
En stilla fråga, hur ser ett kvinnligt leende ut? Hur skiljer det sig från ett manligt eller ett barns leende förutom läppstiftet?
Ja, märkligt.. hon har väl snarare ett manligt leende isåfall med det käkbenet och breda käften? Stirrig koblick och chimpanskäft. Hyfsat symmetriskt ansikte det kan jag ge henne.
Citera
2022-07-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Det hederliga ligger i att man har arbetat och inte bara studerat på högskola utan att någonsin ha satt sin fot på en arbetsplats som många politiker idag. Då går man snabbspåret inom partiet.

Ja, både högskola och arbetslivserfarenhet behövs. Det håller jag med om.
Citera
2022-07-16, 16:20
Medlem
Vobblers avatar
Det höll inte länge med dvärgen Morgan. Varför sprack det? För liten kuk? Eller fick hon reda på att hans ex numera är SD:are?

Ett tips till kvinnorna, håll er borta ifrån korta flintskallliga män. De är ofta mentalt störda och våldsamma.
Senast redigerad av Vobbler 2022-07-16 kl. 16:28.
Citera
2022-07-16, 16:25
Medlem
Citat:

Någon gjorde tydligen det på Gotland. Man får hoppas att individen berättar, varför inte här?
Citera
2022-07-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det höll inte länge med dvärgen Morgan. Varför sprack det? För liten kuk? Eller fick hon reda på att hans ex numera är SD:are?

Han var väl för lik Strandhäll. Ljög lika mycket. Och lika full av skit och inkompetens. Att det kom ut att han har tre barn med en fd sosse numer en SD kvinna och som trakasseras av just Morgan på telefon och sms bara för att hon är just SD är också rätt likt det som AS gjorde mot sin numer döda man enligt rykte. Med då var det karlaffärer. Oavsett sanningshalt är de båda vidriga på alla sätt enligt mig.
Beter man sig så mot sina egna barns mor är man hyfsat slut i hela huvudet. Något som har gemensamt med just Strandhäll också.
Senast redigerad av StefanO12 2022-07-16 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in