2022-02-12, 07:22
Avstängd
FindAways avatar
Den här kärringen skulle ju åka ut med huvet före ur riksdagen
Först ljuger hon så kram växer en halvmeter, sedan så ” har hon blandat hop två fakturor?
Vilket förbannat stolpskott!!! Fy fan, och en sådan ska ha ansvar för det tunga ansvar hon är tillsatt att sköta?
Hon kommer säkert att ” blanda ihop kärnkraftverken också den urblåsta satmaran
Om man tjänar de pengarna dessa pulver har pr månad, då ska väl för helvete vanliga räkningar kunna betalas. Man mår fan illa av skiten
Såssar och annat pack ska sitta på en flotte då det blåser frånlandsvind
Citera
2022-02-12, 08:28
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Är hon dumsnål oxå ?

Måhända att hon är analretentiv?
Citera
2022-02-12, 10:28
Medlem
MrEGreys avatar
Jag hör återkommande uppgifter om att hon har, eller under en tid haft, ihop det med Ibrahim Baylan och att detta är orsaken till att Baylan lämnat både fru och regering.
Citera
2022-02-12, 10:32
Medlem
Hamleyss avatar
Sverige kan bättre är sossarnas slogan.
Jag skulle vilja påstå att Strandhäll kan bättre utan att bli speciellt svettig.

Börja betala räkningar
Skaffa hjälp om det är svårt med privatekonomin
Sluta Ljug
Citera
2022-02-12, 10:36
Medlem
Så här går det då sossarna kvoterar in hårfrisörskor till regeringen.
Citera
2022-02-12, 10:43
Medlem
Vansterpartiets avatar
Att hon inte blivit utredd för mordet på sin man är fascinerande.
Citera
2022-02-14, 03:23
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Jag hör återkommande uppgifter om att hon har, eller under en tid haft, ihop det med Ibrahim Baylan och att detta är orsaken till att Baylan lämnat både fru och regering.
Samma här!

Kan någon bekräfta?

Citera
2022-02-14, 11:42
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Att hon inte blivit utredd för mordet på sin man är fascinerande.
Kanske för att han inte blev mördad.
Citera
2022-02-14, 11:46
Medlem
Att hon inte vill/orkar betala räkningar trots att hon har en månadslön på 145.000 kr ger starka Mona Sahlin vibbar.
Citera
2022-02-14, 12:33
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Att hon inte vill/orkar betala räkningar trots att hon har en månadslön på 145.000 kr ger starka Mona Sahlin vibbar.
Det ger vibbar av ett vuxet barn, inte helt ovanligt med kvinnor. Skrämmande att denna person har makt att styra mitt liv, sossarna skrapar verkligen botten på skittunnan nuförtiden.
Citera
2022-02-14, 12:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Att inte sossarna skaffar en revisor som hjälper Strandhäll med räkningarna några timmar i månaden är för mig helt obegripligt.
Den största fördelen med hög inkomst är att man kan hyra in folk att göra det man själv är kass på eller tycker är tråkigt/jobbigt.
Citera
2022-02-14, 12:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Var hon inte nyss ihop med dvärgen Morgan Johansson? Jag har uppenbarligen inte hängt med. Vilken soppa.

Sossarna har alltså en helt intern kukkarusell. Det känns som ett bra läge att återuppväcka Ulrica Messing gamla valspråk:
Det man inte har i huvudet får man ha mellan benen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in