Citat:
Ursprungligen postat av
Wayahead
Ja, hon agerade torped när hon utförsäkrade tusentals svenskar från försäkringskassan, på regeringens uppdrag. Hur många gamlingar var det som led och dog alldeles för tidigt?
Några tusental, kanske tiotusen med eftereffekter. Jag vet iallafall en bipolär kille som blev så stressad över utförsäkringen att han slog en kille på käften för att så hamna på rättpsyk och där tog han snabbt livet av sig. Han hängde sig i duschen på rättspsyk. Jag vet att det var Östergötland så det måste vara Vadstena eller Mjölby, Skänninge kanske? Det spelar ingen roll. Frid över hans minne.
Det är iallafall alla dessa människor som mördats och förnedrats av systemet som gör att mitt hat mot Strandhäll och alla politiker av hennes typ är helt utan gränser. Jag kommer att applådera när eländet i Sverige blivit så olidligt att vanliga människor sliter hon och alla andra förrädare i stycken.
Han som sprängde fastigheten i Göteborg var en hjälte, men han skulle ha gjort det riktigt och straffat de riktiga förrädarna. Nu krånglade han bara till livet för oskyldiga slav-svenskar.
Jag uppmanar inte till något, men jag ser verkligen fram emot det stora kaoset som ligger i framtiden för Sverige. Ingen skyldig kommer kunna komma undan.