Citat:
Ursprungligen postat av
Inge.Smart
Fan vad bra skrivet.
Hur tänker du då? Bra skrivet ur vilken synvinkel? Alla skriver vi självklart fel lite då och då. Det är lätt hänt att missa en versal, fel stavning eller att t ex göra en särskrivning. Men för mig verkar det inlägget vara skrivet av en minderårig eller en vänster-efterbliven som kluddat ner lite bokstäver.
Om vi bryter vi ned det inlägget så uppkommer många frågetecken. Inlägget är inte grammatiskt korrekt, saknar versaler och använder förkortning som lätt misstolkas. Vad betyder t ex tecknet ”-”, vad är det till för? Är det en negation eller ett bindestreck? Vad betyder bokstaven ”p”? Är det en förkortning av penis/pandemi/pundat? Att Matthias har penis borde antas som självklart. Att ha en pandemi är omöjligt, då det är ett spridningsförlopp och ingen sjukdom.
Angående det sista, så tror jag inte att Mattias är en pundare, så strandhällskan hade inget där att hämta.
Du kanske menar att andemeningen i inlägget är fan så bra. Själv tycker jag att tidslinjen är lite skev. Matthias har Covid nu vad jag förstår, själva händelsen det handlar om verkar ha varit långt tidigare. Om det hände då Thomas levde så är det mer än två år sedan och innan Covid.
Jag undrar också över dessa perversioner; skulle det vara perverst att ha utomäktenskapligt sex, eller att ha sex över partigränser?
Så nej, det är fan inget bra inlägg. Långt därifrån.
Ps. Annika och Thomas var aldrig gifta som tidigare har framförts i tråden.