2021-10-10, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rambo-bambi
Skvallret säger att det är Linus Bylund. Men han tackade nej. Smart drag.

Klart det var en fälla.

Hon hade anmält honom för våldtäkt.
Citera
2021-10-10, 10:12
Medlem
Annika nekar nu på twitter till att detta ens skulle hänt och påstår att chang frick bara ljuger

Skulle chang frick dock skriva som han gjorde utan bevis??

annika nekar dessutom i ett svar på horungen anders lindbergs tweet där bara sossefolk hänger så annika får många ryggdunk där
Citera
2021-10-10, 10:23
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hogerspoket
Strandhäll försöker ragga upp Karlsson?

Seriöst?

Sällan har uttrycket 'can't make this shit up' varit så applicerbart.

När hon är full så bryr sig hon inte om partitillhörighet, bara snubben har snopp.
Citera
2021-10-10, 10:37
Medlem
hogerspokets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Annika nekar nu på twitter till att detta ens skulle hänt och påstår att chang frick bara ljuger

Skulle chang frick dock skriva som han gjorde utan bevis??

annika nekar dessutom i ett svar på horungen anders lindbergs tweet där bara sossefolk hänger så annika får många ryggdunk där

Verkar som en lite sketchy manöver -- när hon anklagar (och därmed synar) Frick för att ljuga så sitter han ju i någon form av rävsax, ur vilken den enklaste vägen är att publicera en maskad skärmdump av dm:et.

Vilket, såklart, kan ha varit det Frick varit ute efter redan från start -- Strandberg är ju ganska enkelspårig och förutsägbar. På det här viset tvår han ju, i någon mån, sina händer när han 'tvingas' publicera dm:et för att visa att han inte ljuger.

Well played Frick, om detta visar sig bli utfallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
När hon är full så bryr sig hon inte om partitillhörighet, bara snubben har snopp.

Frågan är om hon måste vara packad för att ovanstående ska äga validitet? Jag menar -- Morgan Johansson?
Citera
2021-10-10, 12:38
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Fan vad bra skrivet.

Hur tänker du då? Bra skrivet ur vilken synvinkel? Alla skriver vi självklart fel lite då och då. Det är lätt hänt att missa en versal, fel stavning eller att t ex göra en särskrivning. Men för mig verkar det inlägget vara skrivet av en minderårig eller en vänster-efterbliven som kluddat ner lite bokstäver.

Om vi bryter vi ned det inlägget så uppkommer många frågetecken. Inlägget är inte grammatiskt korrekt, saknar versaler och använder förkortning som lätt misstolkas. Vad betyder t ex tecknet ”-”, vad är det till för? Är det en negation eller ett bindestreck? Vad betyder bokstaven ”p”? Är det en förkortning av penis/pandemi/pundat? Att Matthias har penis borde antas som självklart. Att ha en pandemi är omöjligt, då det är ett spridningsförlopp och ingen sjukdom.
Angående det sista, så tror jag inte att Mattias är en pundare, så strandhällskan hade inget där att hämta.

Du kanske menar att andemeningen i inlägget är fan så bra. Själv tycker jag att tidslinjen är lite skev. Matthias har Covid nu vad jag förstår, själva händelsen det handlar om verkar ha varit långt tidigare. Om det hände då Thomas levde så är det mer än två år sedan och innan Covid.
Jag undrar också över dessa perversioner; skulle det vara perverst att ha utomäktenskapligt sex, eller att ha sex över partigränser?

Så nej, det är fan inget bra inlägg. Långt därifrån.

Ps. Annika och Thomas var aldrig gifta som tidigare har framförts i tråden.
Senast redigerad av lowbrow 2021-10-10 kl. 12:40.
Citera
2021-10-10, 15:15
Annika Strandhäll skrev på Twitter:
Citat:
Svensk högers radikalisering i 🇸🇪 fångad i en tweet. Arpi är tills nyligen mångårig ledarskribent på en av vårt lands största morgontidningar. Utvecklingen vi ser hos svenska högerpolitiker och alldeles för många viktiga opinionsbildare förskräcker.
https://twitter.com/strandhall/statu...44952594767873

Jag skulle säga att Lars tvingades leva under 24/7 polisskydd i Sverige år 2021 för att ha tecknat Muhammed är betydligt mer skrämmande. Sen att många muslimer i Sverige jublar över hans död är också förskräckligt.

Det är Annikas politik som får svenskar att söka sig till höger.
Citera
2021-10-10, 15:15
Medlem
hogerspokets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Hur tänker du då? Bra skrivet ur vilken synvinkel? Alla skriver vi självklart fel lite då och då. Det är lätt hänt att missa en versal, fel stavning eller att t ex göra en särskrivning. Men för mig verkar det inlägget vara skrivet av en minderårig eller en vänster-efterbliven som kluddat ner lite bokstäver.

Om vi bryter vi ned det inlägget så uppkommer många frågetecken. Inlägget är inte grammatiskt korrekt, saknar versaler och använder förkortning som lätt misstolkas. Vad betyder t ex tecknet ”-”, vad är det till för? Är det en negation eller ett bindestreck? Vad betyder bokstaven ”p”? Är det en förkortning av penis/pandemi/pundat? Att Matthias har penis borde antas som självklart. Att ha en pandemi är omöjligt, då det är ett spridningsförlopp och ingen sjukdom.
Angående det sista, så tror jag inte att Mattias är en pundare, så strandhällskan hade inget där att hämta.

Du kanske menar att andemeningen i inlägget är fan så bra. Själv tycker jag att tidslinjen är lite skev. Matthias har Covid nu vad jag förstår, själva händelsen det handlar om verkar ha varit långt tidigare. Om det hände då Thomas levde så är det mer än två år sedan och innan Covid.
Jag undrar också över dessa perversioner; skulle det vara perverst att ha utomäktenskapligt sex, eller att ha sex över partigränser?

Så nej, det är fan inget bra inlägg. Långt därifrån.

Ps. Annika och Thomas var aldrig gifta som tidigare har framförts i tråden.

Fan vad bra skrivet.
Citera
2021-10-10, 17:06
Medlem
EnGodForlorares avatar
Slag under bältet från Chang Fricks sida. Oseriöst av en journalist att gotta sig i politikers påstådda otrohetsaffärer.
Citera
2021-10-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Slag under bältet från Chang Fricks sida. Oseriöst av en journalist att gotta sig i politikers påstådda otrohetsaffärer.

Tvärt om. Det är dessa hycklare som skall skärskådas. Och just i detta fall är, med tanke på hennes "feminist"- och metooaktivitet, extremt seriöst och nödvändigt.
Citera
2021-10-10, 23:40
Medlem
Var det ok med blåbrunt när du satt där ensam på rummet och trånade efter en man i sänghalmen - och sms:ade en SD:are? Gift var du också vid tillfället?

Såg denna på twitter som ett svar på Strandhälls tweet. Bakgrund kring det?
Citera
2021-10-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Var det ok med blåbrunt när du satt där ensam på rummet och trånade efter en man i sänghalmen - och sms:ade en SD:are? Gift var du också vid tillfället?

Såg denna på twitter som ett svar på Strandhälls tweet. Bakgrund kring det?

Lånk?
Citera
2021-10-11, 01:48
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce

Fittan ska ha sitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in