2023-12-13, 12:33
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Nej jag tnkte vl det.
Dom hade treasuries fr 75 miljarder i september s det r vl inget konstigt pstende att dom har ett hgre vrde s hr 3-4 mnader senare. Och om man pstr att en expert p omrdet ljuger, s fr man frst bevisa det innan det r lge att tro p det.
Det finns totalt 90 miljarder tethers i omlopp men inte alls lika mnga dollar i treasuries i deras egna s kallade attestations. Drfr r uttalandet mrkligt.
Citera
2023-12-13, 13:14
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Det finns totalt 90 miljarder tethers i omlopp men inte alls lika mnga dollar i treasuries i deras egna s kallade attestations. Drfr r uttalandet mrkligt.
Kan du lnka till vart du hmtar din information i frn, tack.
Vart str det att dom inte har 90 miljarder i reserver? Fr jag har precis lnkat till ett uttalande (CNN ovan) som sger att dom HAR 90 miljoner o reserver. Om du skall debunka det s fr du backa upp det, det hoppas jag du frstr?

S fr 3:e gngen, kan du lnka?
Senast redigerad av Leaston 2023-12-13 kl. 13:21.
Citera
2023-12-13, 16:56
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Kan du lnka till vart du hmtar din information i frn, tack.
Vart str det att dom inte har 90 miljarder i reserver? Fr jag har precis lnkat till ett uttalande (CNN ovan) som sger att dom HAR 90 miljoner o reserver. Om du skall debunka det s fr du backa upp det, det hoppas jag du frstr?

S fr 3:e gngen, kan du lnka?
Du har problem med att lsa och tolka svenska.

De har enligt sig sjlva inte 90 miljarder i treasuries, utan avsevrt mindre.
Citera
2023-12-13, 17:10
Medlem
Citat:

Gutt att du erknner Tethers attesteringar.

Small step for mankind.
Citera
2023-12-13, 17:38
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Gutt att du erknner Tethers attesteringar.

Small step for mankind.
https://i.imgur.com/buhqFqw.jpeg
Citera
2023-12-13, 17:51
Medlem
Leastons avatar
Citat:

Du har problem att lsa och tolka svenska...

Jag skall hjlpa dig. I september hade dom reserver vrt 83.2 miljarder dollar:
https://images.ctfassets.net/vyse88c...2&q=50&fm=webp

Nu, 3 mnader (obs!) senare s gr du ett pstende: "Tether har inte reserver fr 90 miljarder dollar".
Jag ber dig backa upp detta pstende fr skert 4:e gngen nu. Alternativet r att du slutar tramsa.
Citera
2023-12-13, 17:51
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Nu, 3 mnader (obs!) senare s gr du ett pstende: "Tether har inte reserver fr 90 miljarder dollar".
Detta pstende har jag inte gjort. nnu ett bevis fr din bristande lsfrmga.
Citera
2023-12-13, 17:57
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Detta pstende har jag inte gjort. nnu ett bevis fr din bristande lsfrmga.
Du har inte backat upp ngot pstende du gjort. Hade du gjort det s hade man kanske kunna frst vad fasiken du babblar fr goja.
Citera
2023-12-13, 18:07
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Du har inte backat upp ngot pstende du gjort. Hade du gjort det s hade man kanske kunna frst vad fasiken du babblar fr goja.
??
Du postade ju sjlv precis en bild som bekrftar det jag har sagt.
Citera
2023-12-13, 18:13
Medlem
Leastons avatar
Citat:
??
Du postade ju sjlv precis en bild som bekrftar det jag har sagt.

I morse kom ett pstende att dom har 90 miljarder dollar, frn en insider (till skillnad frn dig) p CNN.

Du sade att denna insider har fel, baserat p 3 mnader (!!!) gamla uppgifter (se min tidigare lnk). Pstendet var inte att dom hade 90 miljarder fr 3 mnader sedan utan att dom har det idag. Om det r fel, s har du fortfarande p dig att presentera en trovrdig klla med UPDATERAD data som backar upp detta.

Hoppas du knner dig lika avkldd som du r nu. Trodde inte det skulle behva g s hr lngt.

Diskussionen r slut.
Citera
2023-12-13, 18:14
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
I morse kom ett pstende att dom har 90 miljarder dollar, frn en insider (till skillnad frn dig) p CNN.

Du sade att denna insider har fel, baserat p 3 mnader (!!!) gamla uppgifter (se min tidigare lnk).
Pstendet var inte att dom hade 90 miljarder fr 3 mnader sedan utan idag. Om det r fel, s har du fortfarande p dig att presentera en trovrdig klla med UPDATERAD data som backar upp detta.

Hoppas du knner dig avkldd nu. Trodde inte det skulle behva g s hr lngt.
Du har fortfarande problem med lsfrstelsen.

Enligt deras egna s kallade "attestations" har de en ansenlig andel av sina innehav i annat n treasuries. Drfr r det mrkligt att pst att de har 90 miljarder, allts exakt hela deras market cap, i treasuries.

Du borde ta dig en funderare ver din aggressiva ton och be om urskt.
Citera
2024-04-04, 15:23
Medlem
Leastons avatar
Vldigt tyst frn Tether FUD:arna de senaste 2-3 ren. Varfr det? Skulle inte Tether "orsaka en stor cryptocrash "snart"? Trden r nd 6 r gammal...

Hur som helst r det ju intressant att Tether sjlva kpt 75 000 Bitcoin, fr sin egna balansrkning. Jag menar, vore det inte dumt av dem att ga Bitcoin om det vore s att dom fuskat? Jag vet inte...

Citat:
Tether Added Nearly 8.9K Bitcoin to Holdings in First Quarter: On-Chain Data
The stablecoin issuer's BTC stack now tops 75,000 tokens worth about $5 billion.

Tether, the issuer of USDT, the world's largest stablecoin based on market cap, added just shy of 8,889 bitcoin (BTC) in the first quarter, according to on-chain trackers such as Arkham Intelligence.
Though Tether made no official announcement of the action, a wallet believed to belong to the company shows as having 8,888.8888 bitcoin moved to it on March 31. Tether, of course, has made no secret of its intention to use a portion of its profits to acquire bitcoin.

https://www.coindesk.com/markets/202...on-chain-data/
Senast redigerad av Leaston 2024-04-04 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in