Citat:
Ursprungligen postat av
David86
Om jag frstr det rtt, en kinesisk krypto-affrsman som grundat massa kryptorelaterade fretag, starkt beroende av att krypto framgngsrikt fortstter explodera i vrde, gr ppet in och investerar massa i Tether som r omgrdat av orovckande rykten som i vrsta fall kan f hela kryptomarknaden att krascha (inklusive alla Justin Suns tillgngar), och detta skulle vara ett tecken p att Tether r legit? Verkar som i artikeln du lnkade att Justin Sun i princip r inblandad i Tethers upplgg.
Frstr jag det rtt att det hr var ditt frsk att vnda nyheten till ngot som var negativt fr Tether? Eller vad frskte du sga egentligen?
Spelar det ngon strre roll vart om affrsmannen ftt sina pengar ifrn nr vi skall avgra om detta drag talar fr eller emot Tether?
Oavsett s har han ju satsat nrmare 2 miljarder, och gr Tether upp i rk s frsvinner ven hans pengar.
Jag tnker ju snarare att han om ngon borde vara insatt i frgan, till skillnad frn folk i denna trd. Eller r det fel att tnka s?
Citat:
Ursprungligen postat av
David86
Att FED eller Morgan Stanley, Deutsche Bank osv gr in och investerar i Tether r ett drag som kan anses ge std mot att Tether r legit, att ngon kryptofretagare gr in i det kan ses som damage controll och ett stt att lugna marknaden ver det bedrgeri som kanske pgr.
S r det, men nu var det Justin Sun som kpte och som vi diskuterade. Detta r inte ett motargument mot det.