2018-02-02, 19:54
Medlem
FAAAAAAAN. Satt och vntade p att ticketmaster skulle slppa in mig och nr jag kommer in r allt slutslt?!?!? Hur fan r det mjligt. Jag var inne prick kl 10.

Hur faaaan r det mjligt frgar jag???
Citera
2018-02-02, 20:29
Medlem
MrsElvisPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatHurley
Fick tag i 4 st Golden circle, 1300 spnn st (serviceavgift tillkommer). Saftigt men knns nd vrt. Missade 2001, hade pltar till den som blev instlld. Nu ska det fan bli av.
😊

Kan inte svara i PM fr jag har tydligen skrivit fr f inlgg helt pltsligt (?) s mste svara hr 😅
Japp, kl 10.01 var kpet klart med 2 underbara biljetter till Golden circle early entry!!! Grtit gldjetrar hela dagen 😄😅😍
Vi ses p Friends Arena den 2a juli 😎
Citera
2018-02-02, 20:54
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Ja, allts frdelen med att skaffa Golden Circle r att du slipper den vrsta trngseln som ltt uppstr p vanliga stplats. I GC s blir det kanske vldigt trngt i mitten eller lngt fram, men man kan st lite lngre bak och nd se okej. Till skillnad mot att st p vanlig stplats och kanske hamna i mitten och trngas rtt s rejlt fr att se en Eminem i storlek med en nl. Du vet hur det ser ut allra lngst bak p vanliga st plats? Ganska spridda skurar med folk som str lite verallt, ungefr s r det lngst bak i GC.
Du slipper ocks kriga med 15000 andra med att st bra - utan du kanske fr kmpa mot 3000-5000 pers.
Men det klart alla har olika preferenser, vill man st p frsta rad fr man kmpa hur man n gr.
Sen det allra viktigaste, och framfrallt p Friends, r att ljudet r lite fetare lngre fram. Det kanske inte r det tajtaste ljudet, men det r oftast bra tryck dr framme.

tminstone upplevde jag ovanstende nr jag har gtt p konserter och ftt st i frmre fllan.

h tack s mycket! Informativt inlgg! Tack! Nu fr man bara hoppas att dem enda med GC-biljett r riktiga hardcore fans och kan skrikrappa med mig, inte massa halvdana som typ "hade cash s"
Citera
2018-02-02, 21:09
Medlem
MrsElvisPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
h tack s mycket! Informativt inlgg! Tack! Nu fr man bara hoppas att dem enda med GC-biljett r riktiga hardcore fans och kan skrikrappa med mig, inte massa halvdana som typ "hade cash s"

Jag skrikrappar grna 😎 och ven grtrappar (av gldje d)
Citera
2018-02-02, 22:05
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
FAAAAAAAN. Satt och vntade p att ticketmaster skulle slppa in mig och nr jag kommer in r allt slutslt?!?!? Hur fan r det mjligt. Jag var inne prick kl 10.

Hur faaaan r det mjligt frgar jag???

Konstigt att jag som in 10.16 fick exakt det jag ville. Som sagt tlamod o inte f panik r det som gller.
Citera
2018-02-02, 22:11
Medlem
JazzyJeffs avatar
Ngon som vet hur det r med lfrsljning dr? de som har VIP - har de tillgng till "egna" frsljningsstllen?
Citera
2018-02-02, 23:12
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xamfetamin
Vad var skillnaden p golden circle biljetterna? Fanns det olika? Orkar nn frklara?

Valde bland "bsta plats" som var kvar, kom t 2 stycken "Gate 1 golden circle " som jag d kpte direkt. men hade ingen aning om att det fanns olika sorts gc-biljetter hehe. Har aldrig kpt de frut och istllet valt att ka och trngas fr att hamna hyfsat lngt fram fr att kunna se nt.. jobbigt fr oss kortare mnniskor men det pallar jag inte lngre

Tror enda skillnaden r att det finns Early Entry ocks. Dessa kostar 1200 kronor mer.
Citera
2018-02-02, 23:15
Medlem
Culpeppers avatar
Ngon som vet om det r slutslt eller sljs i etapper? Fr paniken att jag inte ftt biljett.
Citera
2018-02-02, 23:27
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Fast allts det dr sg fan nd bra ut. Kolla s lngt bort dem andra stplatserna r. Frstr om folk vill ha hans bak i ansiktet men jag vill typ mest kunna bete mig som ett riktigt hardcore-fan och rappa varenda sng som en galning. Det lr nog g. Tack!

Jo, verkligen bttre n de andra stplatserna! De r ju galet lngt bak.
Men jag gillar ju att ha rva i ansiktet. Man kan ju lika grna kolla p en konsert-DVD annars...
Citera
2018-02-02, 23:45
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Culpepper
Ngon som vet om det r slutslt eller sljs i etapper? Fr paniken att jag inte ftt biljett.

Kommer slppas fler biljetter efter arrangren vet hur scenen r p plats p arenan. Kolla ven eventet p Facebook om ngon sljer biljetter.
Citera
2018-02-03, 04:26
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Stllde mig i kn 9.30 och kom in 10.16 o kpte en golden circle biljett. ngrade mig o beslutade mig fr att g endast om jag fick tag i Golden Circle p Friends Arena. O de fick jag ju, vanlig stplats eller sittplats s hade jag inte bemdat mig att ka upp till Sthlm / Solna.

r det ljudet som r ovrt fr inte bemda?
Citera
2018-02-03, 06:39
Medlem
Citat:

Det fr st fr dig, bara fr att man inte skrikrappar s har det ingen betydelse om man r ngot hardcorefan eller inte. Har gillat artisten sen tidig lder, lyssnar p hans musik varenda dag och detta r en drm att kolla p han live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in