Citat:
Ursprungligen postat av
vegetable11
Jag har sett att det är många här i tråden som rekommenderar golfstoreeurope.com, jag funderar att köpa ett par Mizuno wedgar därifrån. Hur fungerar det egentligen med frakten? Hur kång tid tar det, är dem bra på att packa in klubborna ordentligt, har någon av er haft problem med att reklamera klubbor?
Om du beställer wedgar så lär de behöva skicka dem helt utan något skydd för att de ska vara skadade nog att inte använda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sebbee8
2 veckor är ju riktigt bra! Jag gjorde en Custom Fitting hos Dromy och dom klubborna skulle ta Ca 3-4 veckor (har gått två nu

) Tror att jag ska handla Driver/Hybrid combon hos dom (om jag gör det)!
Nu vet jag ju i alla fall att den är "legit", Tackar!
Har en annan fråga till dig som handlat där! När man ska välja grepp, om jag vill ha grepp med 2 extra lager tejp under väljer jag "Grip Size 2 tapes" ? 1 är ju standard så borde inte två lager bli 3 ? :P
Har Dormy 3-4 veckors leveranstid på customs?! Det är den dubbla tiden vad jag blir lovad av leverantörerna och då jobbar jag inte direkt i Stockholm....
I ett customläge så anser man att normalt med tejp är 0 - du har alltid ett lager för att greppet ska sitta fast, så det räknar du inte. Alltså ska två extra lager totalt bli tre lager ja men du säger två.